King_Canute Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 nomnom Vi vil informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2-3 hverdager. Det som er levert er følgende: Artikkelnummer Antall Beskrivelse 5014352109 1 Samsung HDMI/MHL Adapter Blir spennende å koble til TVn med HDMI og 1080.! Hvor bestilte du? Lenke til kommentar
sindreij Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Fikk leveringsbekreftelse fra NetOnNet for 2 timer siden, bestilte 23. juni. Tydeligvis har de fått inn noen nå. Eller så er de veldig tidlig ute med leveringsbekreftelse. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Flere som sliter med at social hub er drittreig med å loade facebook osv? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Fikk også leveringsbekreftelse fra NetOnNet for 2 timer sida. Har noen små forhåpninger om at jeg kan hente den på postkontoret i morgen, men tviler. edit: leif Endret 31. mai 2011 av Christiαn Lenke til kommentar
melvis Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Fikk også leveringsbekreftelse fra NetOnNet for 2 timer sida. Har noen små forhåpninger om at jeg kan hente den på kostkontoret i morgen, men tviler. Har du link,finner den ikke Lenke til kommentar
MrL Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Kjøpte Invisible Shield idag, det var håpløst. Først og fremst utrolig vanskelig å få den på uten å dra med noe møkk under, endte med at skjermen var full av møkk, selv med god rengjøring først.. En annen ting er at laget skurret til de fine bildene fra skjermen. Nei, den gikk rett i søpla. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Fikk også leveringsbekreftelse fra NetOnNet for 2 timer sida. Har noen små forhåpninger om at jeg kan hente den på kostkontoret i morgen, men tviler. Har du link,finner den ikke Link til hva? Leveringsbekreftelsen fikk jeg på mail, men her er telefonen om det er det du tenker på. Endret 31. mai 2011 av Christiαn Lenke til kommentar
melvis Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Fikk også leveringsbekreftelse fra NetOnNet for 2 timer sida. Har noen små forhåpninger om at jeg kan hente den på kostkontoret i morgen, men tviler. Har du link,finner den ikke Link til hva? Leveringsbekreftelsen fikk jeg på mail, men her er telefonen om det er det du tenker på. Sorry,trodde du og mente at du hadde fått bekreftelse på at adapteret til tlf. var på vei,slik er det når du ikke skriver at det er tlf.du mener Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Åh herregud. Igjen, hvor skal dette ende heh? Var ikke jeg som fikk den scoren. Endret 31. mai 2011 av Vindicator Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Noen som har prøvd å flashe med ClockWorkMod i stedet for Odin? Etter hva jeg har forstått av CWM Recovery så kan den flashe alle slags ROM direkte på telefonen. Man får vist med seg CWM3 når man rooter telefonen med denne guiden: Etter det lille jeg har fått med meg angående rooting så forstår jeg at det er mulig å roote uten å flashe ny firmware. Man flasher bare en modifisert kernel, installerer root og deretter kan flashe tilbake den originale kernel(for å få bort den varseltrekanten). Vil slik rooting ødelegge muligheter for offisiell oppdatering via Kies? Edit: Kom over Heimdall: Plattformuavhengig verktøy for å flashe Samsung Galaxy på Linux http://forum.xda-dev...ad.php?t=758296 PS! Denne er vist ennå i alpha Endret 31. mai 2011 av DJViking Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Kjøpte Invisible Shield idag, det var håpløst. Først og fremst utrolig vanskelig å få den på uten å dra med noe møkk under, endte med at skjermen var full av møkk, selv med god rengjøring først.. En annen ting er at laget skurret til de fine bildene fra skjermen. Nei, den gikk rett i søpla. Galaxys2 har http://www.corninggorillaglass.com/ Får ikke riper i glasset ved å gni nøkkelknippet innstill en gang. Beskyttelsesfilm er tull og bortkastede penger. Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 hva bruker folket til å rense glasset på telefonen med? jeg har noe til skjermen til laptopen min,er dette greit å bruke på tlf og tro? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) hva bruker folket til å rense glasset på telefonen med? jeg har noe til skjermen til laptopen min,er dette greit å bruke på tlf og tro? genseren...? "renser" ikke skjermen... GorrrRrillaglass ftw... Edit : jeg har vel brukt kjøkkenpapir og lunket vann for å få av pølsefingermerker, trenger ikke bruke kjemikalier til denne jobben... Endret 31. mai 2011 av Tore Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 hva bruker folket til å rense glasset på telefonen med? jeg har noe til skjermen til laptopen min,er dette greit å bruke på tlf og tro? Går sikkert greit, bare pass på at det du bruker ikke er for kraftig da den kan føre til at du fjerner det fettavstøtende laget som er på skjermen. Lenke til kommentar
maldonhavsalt Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 microfiberklut funker også ganske bra Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Er bare å gå inn på www.samsungdive.com så finner du ut hva jeg snakker om. Jeg forsøkte å bruke det på min SGS.. Men da får jeg beskjed om at tjenesten faktisk ikke er tilgjengelig annet enn i UK og Tyskland.. Fantastisk. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Er bare å gå inn på www.samsungdive.com så finner du ut hva jeg snakker om. Jeg forsøkte å bruke det på min SGS.. Men da får jeg beskjed om at tjenesten faktisk ikke er tilgjengelig annet enn i UK og Tyskland.. Fantastisk. Rart det, fordi jeg kan bruke det og web siden finner nøyaktig posisjonen hvor jeg har telefonen min. Men husk på at dette er med min Galaxy S II. Nå vet jeg ikke om den første Galaxy'en har denne funksjonen om det var den du prøvde med. Endret 31. mai 2011 av Vindicator Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Prøver å få vekk camera lyden. Kan noen forklare hvor i all verden ADB folder er?? Jeg har lastet ned filen som heter local.prop men aner ikke hvor den skal. Bruker Root explorer. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Prøver å få vekk camera lyden. Kan noen forklare hvor i all verden ADB folder er?? Jeg har lastet ned filen som heter local.prop men aner ikke hvor den skal. Bruker Root explorer. Anngående kamera lydene. Så har jeg tatt dette i fra XDA-Developers sin side: In /system/media/audio/ui You got 5 files... cam_start.ogg cam_stopp.ogg Camera_click.ogg Camera_click_short.ogg Shutter_01.ogg And also for vids VideoRecord.ogg If you backup and delte them there shouldn't be any cam sound anymore Lenke til kommentar
anbar Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Er bare å gå inn på www.samsungdive.com så finner du ut hva jeg snakker om. Jeg forsøkte å bruke det på min SGS.. Men da får jeg beskjed om at tjenesten faktisk ikke er tilgjengelig annet enn i UK og Tyskland.. Fantastisk. funker fjell i spania... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg