Xkr%#^+* Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 ihvertfall en stabil telefon eier ingenting av apple, har en HTC Desire Som du kan legge inn omtrent 15-20 app på før den går full og MÅ rootes om man vil eller ikke. Skikkelig kult for de som ikke vil/kan roote. Siden du kaster ut en slik påstand, HVA er bedre med Desire? Apropo det du sier der. Hvordan er det på S2? Helt fritt, sånn som på iPhone? Eh....går ut i fra at du er ironisk nå Man kan stappe inn veldig mye apps på S2. Akkurat hvor mange avhenger vel litt av hvilke programmer/størrelse. Helt fritt som på Iphone...like fritt som i et fengsel mener du? Lenke til kommentar
Magys88 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Noen som vet hvilke innstillinger som må stå på for å få til internett? Har mobildata og pakkedata slått på, i tillegg til tastelåsknappen slått på.. Men får fortsatt ikke koblet til nettet.. Har tele2.. Fler som har? Lenke til kommentar
maldonhavsalt Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Finnes det en app som kan skru av/på alt som har med datatrafikk å gjøre? Tenker noe sånt er kjekt når man skal til utlandet. Og jeg forstår fremdeles ikke det med widgets? Hvis jeg skrur av alt med data i utlandet, vil widgetsene fremdeles fungere? Og slik som Telenor har en egen app der man kan følge sitt eget forbruk.. Må man ha operatørens app - hva med Onecall som ikke har dette? Finnes det en "uavhengig" app man kan laste ned som følger med på dette for deg? Hvorfor ikke bare holde inne av/på knappen - Datanettverksmodus av? Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 ihvertfall en stabil telefon eier ingenting av apple, har en HTC Desire Som du kan legge inn omtrent 15-20 app på før den går full og MÅ rootes om man vil eller ikke. Skikkelig kult for de som ikke vil/kan roote. Siden du kaster ut en slik påstand, HVA er bedre med Desire? Apropo det du sier der. Hvordan er det på S2? Helt fritt, sånn som på iPhone? Eh....går ut i fra at du er ironisk nå Man kan stappe inn veldig mye apps på S2. Akkurat hvor mange avhenger vel litt av hvilke programmer/størrelse. Helt fritt som på Iphone...like fritt som i et fengsel mener du? Hehe, nei var ikke det Husket bare at Desire var elendig på akkurat det, men regnet heller ikke med at S2 skulle ha det problemet Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Kva er vitsen med invisble shield på ein skjerm som er ripesikker? Lenke til kommentar
anbar Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Kva er vitsen med invisble shield på ein skjerm som er ripesikker? jeg fikk avtrykk fra lommen (nøkkel eller mynt). Like ripesikker som heroen er den nok ikke Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Merkeleg...Frå det eg har sett av videoar og reviews så har ingen klara å lage ripe i glasset på telefonen (?) Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Jeg har skrapt med kniv og skruer over skjermen på min SGS2 (av nysgjerrighet på dette) og jeg har INGEN riper i glasset Noen som kjører custom rom her? Hvilken rom anbefales? Er det noe å hente fra stock? Erfaringer? Endret 30. mai 2011 av JFM Lenke til kommentar
Ivers_ Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Har alle som bruker kies fått KE7 oppdateringen? Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Har alle som bruker kies fått KE7 oppdateringen? Nei. Jeg koblet telefonen min til idag. Ingen ny oppdatering enda. Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Da har jeg også "fått ny tlf" etter at jeg kastet ut D-linken. 12 timer på batteri. Forholdsvis aktiv bruk. Gjennværende batteri 65% Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Har alle som bruker kies fått KE7 oppdateringen? har du? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Da har jeg også "fått ny tlf" etter at jeg kastet ut D-linken. 12 timer på batteri. Forholdsvis aktiv bruk. Gjennværende batteri 65% Hva slags router kjøpte du?? Tror jeg må sende samboeren ut å handle jeg også ^^ Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Dersom noen klarer å ripe opp skjermen kan dette kanskje være feil på det gitte eksemplaret. Dersom de reklamerer at skjermen er ripesikker burde det da gå på garantien/reklamasjonen.. Husker det også var snakk om dette for Samsung Omnia HD som også hadde gorilla glass. Etter nesten 2 år med den mobiltelefonen fikk jeg aldri en eneste ripe i skjermen. Den tålte til og med en håndfull fall i gulvet uten noen skader på skjermen(omtrent en halvmeter fallhøyde). Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Da har jeg også "fått ny tlf" etter at jeg kastet ut D-linken. 12 timer på batteri. Forholdsvis aktiv bruk. Gjennværende batteri 65% Hva slags router kjøpte du?? Tror jeg må sende samboeren ut å handle jeg også ^^ Denne: http://www.dustinhome.no/pd_5010316526.aspx Lenke til kommentar
asswipe Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Sjæl! Men jeg så at når han bøyde den ende mot ende så ble det en liten bøy i plastikken, han klarte å rette det ut igjen, men å bøye den sånn gjentatte ganger kan nok skape svakheter i plasten. Dog er dette veldig (betryggende?) Får se om den er like flexibel etter et par år. Lenke til kommentar
Guffen- Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Har et utrolig teit problem med denne tlf. Høyttaler er alltid på når jeg ringer ut, eller mottar et anrop. Må slå den av manuelt hver gang. Har leita rundt i settings, men ikke funnet ut av dette. Noen tips? Utrolig fornøyd med tlf bortsett fra dette:) Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Tlf har stått i dvale i 1 time uten å ha gått ned 1%. Straks jeg slår på skjermen skal det bare 2-3 min med fikling til i menyene før prosentene daler ned. Forferdelig irriterende med dårlig batteri når man har lyst til å leke med tlf. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Dersom noen klarer å ripe opp skjermen kan dette kanskje være feil på det gitte eksemplaret. Dersom de reklamerer at skjermen er ripesikker burde det da gå på garantien/reklamasjonen.. Husker det også var snakk om dette for Samsung Omnia HD som også hadde gorilla glass. Etter nesten 2 år med den mobiltelefonen fikk jeg aldri en eneste ripe i skjermen. Den tålte til og med en håndfull fall i gulvet uten noen skader på skjermen(omtrent en halvmeter fallhøyde). har lagt ved bilder av skaden. Det som er irriterende er at det synes kun når det er mye fett på skjermen... tørker jeg av med en brilleklut så er det nært til usynlig, med mindre jeg har blitz på... vet ikke om jeg orker å sende den til norge... [attachment=443332:IMGP9800.JPG] [attachment=443331:IMGP9801.JPG] [attachment=443330:IMGP9802.JPG] [attachment=443329:IMGP9803.JPG] Endret 30. mai 2011 av anbar Lenke til kommentar
ccing Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg har Widgetlocker og launcher pro + NoLED. Når jeg får opp en melding eller ubesvart anrop på skjermen (fra noled) må jeg trykke flere ganger på 'på'(skjerm) knappen for å få mobilen til å gå ut av "sleep mode". Dessuten kommer twlauncher-lockscreen opp slik at jeg først må "åpne" meldingen der og så kommer widgetlocker opp og må unlocke den for å så opp meldingen/anropet. Kan jeg endre på dette i noen innstillinger? (når jeg ikke har fått melding/anrop kommer widgetlocker opp med en gang og telefonen reagerer raskt) Jeg har også ett spm om samsungdive: er mobilen nødt til å være koblet til wifi for å finne mobilen? Dive finner mobilen min når wifi er på, men ikke av. Dette er isåfall ganske tåpelig om man mister/ blir frastjålet mobilen mens wifi/dataroaming er av.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg