Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

ihvertfall en stabil telefon ;) eier ingenting av apple, har en HTC Desire :)

 

Som du kan legge inn omtrent 15-20 app på før den går full og MÅ rootes om man vil eller ikke. Skikkelig kult for de som ikke vil/kan roote.

Siden du kaster ut en slik påstand, HVA er bedre med Desire?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har brukt Invisible Shield på denne, som kan si litt om hvordan skjermbildet og sånt blir? Blir det vesentlig dårligere bilde/dårligere touch etc?

 

Er usikker på om jeg skal gidde å kjøpe det ..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Noen som har brukt Invisible Shield på denne, som kan si litt om hvordan skjermbildet og sånt blir? Blir det vesentlig dårligere bilde/dårligere touch etc?

 

Er usikker på om jeg skal gidde å kjøpe det ..

 

nei, men jeg kommer til å kjøpe en, jeg har fått et "nøkkelmerke" på skjermen, så er litt bekymret...

 

Noen som har?

Lenke til kommentar

Finnes det en app som kan skru av/på alt som har med datatrafikk å gjøre? Tenker noe sånt er kjekt når man skal til utlandet.

 

Og jeg forstår fremdeles ikke det med widgets? Hvis jeg skrur av alt med data i utlandet, vil widgetsene fremdeles fungere?

 

Og slik som Telenor har en egen app der man kan følge sitt eget forbruk.. Må man ha operatørens app - hva med Onecall som ikke har dette? Finnes det en "uavhengig" app man kan laste ned som følger med på dette for deg?

Lenke til kommentar

Noen som har brukt Invisible Shield på denne, som kan si litt om hvordan skjermbildet og sånt blir? Blir det vesentlig dårligere bilde/dårligere touch etc?

 

Er usikker på om jeg skal gidde å kjøpe det ..

 

Har ikke prøvd det, men vi får forhåpentligvis screen protect til den i morra.

Tenkte jeg skulle sette det på med en gang for å teste det ut.

Endret av Samok.no
Lenke til kommentar

Noen som har brukt Invisible Shield på denne, som kan si litt om hvordan skjermbildet og sånt blir? Blir det vesentlig dårligere bilde/dårligere touch etc?

 

Er usikker på om jeg skal gidde å kjøpe det ..

 

nei, men jeg kommer til å kjøpe en, jeg har fått et "nøkkelmerke" på skjermen, så er litt bekymret...

 

Noen som har?

Noen som har brukt Invisible Shield på denne, som kan si litt om hvordan skjermbildet og sånt blir? Blir det vesentlig dårligere bilde/dårligere touch etc?

 

Er usikker på om jeg skal gidde å kjøpe det ..

 

Har ikke prøvd det, men vi får forhåpentligvis screen protect til den i morra.

Tenkte jeg skulle sette det på med en gang for å teste det ut.

 

Gi tilbakemelding på hvordan det blir isåfall :) Iforhold til beskyttelse er det nok lurt, men dumt å ødlegge fargene til den nydlige skjermen

Lenke til kommentar

Noen som har brukt Invisible Shield på denne, som kan si litt om hvordan skjermbildet og sånt blir? Blir det vesentlig dårligere bilde/dårligere touch etc?

 

Er usikker på om jeg skal gidde å kjøpe det ..

Jeg har Invisible Shield. Jeg brukte knapt telefonen før jeg satte det på så jeg har ikke noen store erfaringer med "ren" skjerm, men bildet er fortsatt veldig bra. Har en kompis som også har Invisible Shield og er veldig fornøyd.

 

Viktig når du skal ha på Invisible Shield: Spray mye væske på limsiden! Jeg fuktet den bare og fikk knapt bevege på beskyttelsesfilmen da jeg la den på skjermen. Heldigvis traff jeg brukbart på første forsøk.

 

Jeg lurer fortsatt: Prøvde å ta bilde med 15% batteri igjen, men fikk ikke lov. Noen måte å overstyre denne fullstendig tullete begrensningen slik at man kan bruke kameraet som man vil uavhengig av batteristatus?

Lenke til kommentar

Noen som har brukt Invisible Shield på denne, som kan si litt om hvordan skjermbildet og sånt blir? Blir det vesentlig dårligere bilde/dårligere touch etc?

 

Er usikker på om jeg skal gidde å kjøpe det ..

 

Har hatt invisible shield på min gamle samsung innov8, og det var like solid som alle you tube videoene der ute, såfremt man ikke skjærer i det med alt for spisse ting. Gjorde det siste før jeg byttet skjermbeskytter, og selv om skjermen klarte seg fint ble det synlig merke i invisible shield-en.

 

Når det overstående er sagt, bør det tillegges at jeg sannsynligvis kommer til å gå for et annet merke når jeg får min s2 tilbake. Dette dels pga pris, men mest fordi jeg syntes det var vel mye friksjon å dra fingrene over på min tidligere telefon. En del andre varianter føles glattere å bruke, og har også sett andre brukere på xda forumet som gjort seg opp samme mening.

 

Ps!

For de som måtte lure hva det kom på å reparere mitt eksemplar av s2, hvor Gorilla glasset knuste, så ender regningen opp på kr 1753 + mva. Telefonen repareres da via elkjøp hvor jeg kjøpte den, og hele frontpartiet måtte da skiftes.. :hrm:

Endret av chamunds
Lenke til kommentar

ihvertfall en stabil telefon ;) eier ingenting av apple, har en HTC Desire :)

 

Som du kan legge inn omtrent 15-20 app på før den går full og MÅ rootes om man vil eller ikke. Skikkelig kult for de som ikke vil/kan roote.

Siden du kaster ut en slik påstand, HVA er bedre med Desire?

Apropo det du sier der. Hvordan er det på S2? Helt fritt, sånn som på iPhone? :p

Lenke til kommentar

Noen som har brukt Invisible Shield på denne, som kan si litt om hvordan skjermbildet og sånt blir? Blir det vesentlig dårligere bilde/dårligere touch etc?

 

Er usikker på om jeg skal gidde å kjøpe det ..

 

Har hatt invisible shield på min gamle samsung innov8, og det var like solid som alle you tube videoene der ute, såfremt man ikke skjærer i det med alt for spisse ting. Gjorde det siste før jeg byttet skjermbeskytter, og selv om skjermen klarte seg fint ble det synlig merke i invisible shield-en.

 

Når det overstående er sagt, bør det tillegges at jeg sannsynligvis kommer til å gå for et annet merke når jeg får min s2 tilbake. Dette dels pga pris, men mest fordi jeg syntes det var vel mye friksjon å dra fingrene over på min tidligere telefon. En del andre varianter føles glattere å bruke, og har også sett andre brukere på xda forumet som gjort seg opp samme mening.

 

Ps!

For de som måtte lure hva det kom på å reparere mitt eksemplar av s2, hvor Gorilla glasset knuste, så ender regningen opp på kr 1753 + mva. Telefonen repareres da via elkjøp hvor jeg kjøpte den, og hele frontpartiet måtte da skiftes.. :hrm:

 

Min forskring hos Chess til 69kr måneden dekker slike skader.

 

 

 

Tap av, eller skade på mobiltelefonen som følge av en plutselig ytre årsak knyttet til et bestemt skadetidspunkt, herunder ran, tyveri og fuktskader.

Hendelige uhell

• Misbruk av SIM-kort med inntil kr 20.000 ved tap og tyveri av mobiltelefon.

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Noen som har brukt Invisible Shield på denne, som kan si litt om hvordan skjermbildet og sånt blir? Blir det vesentlig dårligere bilde/dårligere touch etc?

 

Er usikker på om jeg skal gidde å kjøpe det ..

Jeg har Invisible Shield. Jeg brukte knapt telefonen før jeg satte det på så jeg har ikke noen store erfaringer med "ren" skjerm, men bildet er fortsatt veldig bra. Har en kompis som også har Invisible Shield og er veldig fornøyd.

 

Viktig når du skal ha på Invisible Shield: Spray mye væske på limsiden! Jeg fuktet den bare og fikk knapt bevege på beskyttelsesfilmen da jeg la den på skjermen. Heldigvis traff jeg brukbart på første forsøk.

 

Jeg lurer fortsatt: Prøvde å ta bilde med 15% batteri igjen, men fikk ikke lov. Noen måte å overstyre denne fullstendig tullete begrensningen slik at man kan bruke kameraet som man vil uavhengig av batteristatus?

Er det slik at man bør la tlf ligge avslått i ett døgn

etter man har hatt på invisible shield?mener å ha lest det.

Lenke til kommentar

Sjæl!

 

Men jeg så at når han bøyde den ende mot ende så ble det en liten bøy i plastikken, han klarte å rette det ut igjen, men å bøye den sånn gjentatte ganger kan nok skape svakheter i plasten.

 

Dog er dette veldig (betryggende?)

Lenke til kommentar

min hotmail app konto funker ikke,jeg får ikke opp noen mailer idag

 

er det noen som har samme problemet?

 

og har hatt problemer med nettet utenfor wifi, hva gjør dere da?

 

velger bare innstillinger - nettverk og telenor de som har det?

 

plz hjelp,er veldig plagsomt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...