Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tok en sånn test og min målte 3328.. den skal være på 3,5??

Takk :)

Den skal ligge på rundt 3500-3600 i score under Quadrant Standard. Men jeg kjører på en custom ROM og klarer å tyne ut 3800 poeng under Quadrant Standard med standard CPU hastighet.

Når jeg klokker CPU'en til 1452 MHz, så klarer jeg å få 4400 poeng i Quadrant Standard.

Hos meg ligger det på 3093 når jeg bruker Quadrant Standard...

har vært borte herifra en stund,men er det slik at dette måler hastiheten på telefonen?

Lenke til kommentar

Hei alle! Har nå hatt min galaxy sII over helga. Virkelig fin telefon.

MEN! Har ett stort problem, og det er at den slår seg av enkelte ganger(både under bruk og når den ligger og slapper av). Noen tips? Har den siste firmwaren.

Lenke til kommentar

Hei alle! Har nå hatt min galaxy sII over helga. Virkelig fin telefon.

MEN! Har ett stort problem, og det er at den slår seg av enkelte ganger(både under bruk og når den ligger og slapper av). Noen tips? Har den siste firmwaren.

Høres defekt ut.

51% på android OS etter 5 timer bruk etter fullading. Er det normalt da?

Nei, du har Android OS bugen som blir ordnet i neste versjon av Android.

Hva ruter er du koblet til wifi med? Hva merke?

Lenke til kommentar

Mener ikke det er din skyld, men at det kan være lurt å ladde den opp 4-6 ganger før man drar noen konklusjon. Har du en D-link router, så har også mange, inkludert meg selv, opplevd at de ikke går særlig bra sammen. Telefonen bruker uforholdsmessig mye strøm med wifi på.

Hvordan har dere da satt opp WiFi Sleep Policy?

Sett den til never, bruker minst strøm og er mye bedre når den skal brukes igjen:-)

Lenke til kommentar

Android OS står for 82% av batteriforbruket hos meg :) Driver og rooter nå, må nesten få fiksa det.

Har en D-link DIR655.

Lenke til kommentar

Android OS står for 82% av batteriforbruket hos meg :) Driver og rooter nå, må nesten få fiksa det.

Har en D-link DIR655.

Da har du problemet, Dir-655 og Galaxy S2 går ikke i lag. Er også problemer med andre rutere.

Kan du sjekke under ruteren for meg om hva som står under H/W ver: Står en A og et tall, så fint om du kan dele dette:-)

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man skrur på nettverk på Samsung galaxy s2? Dataroaming er på, men får fortsatt ikke kommet på nett.. Evt hva jeg må fylle inn på de forskjellige feltene, har tele2.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

Har en D-link DIR655.

Da har du problemet, Dir-655 og Galaxy S2 går ikke i lag. Er også problemer med andre rutere.

Kan du sjekke under ruteren for meg om hva som står under H/W ver: Står en A og et tall, så fint om du kan dele dette:-)

Ahh, derfor android OS forbruket er så høyt hos meg og. Har 655. Hvordan fikser man dette?

Lenke til kommentar

Har en D-link DIR655.

Ahh, derfor android OS forbruket er så høyt hos meg og. Har 655. Hvordan fikser man dette?

Du bytter ruter:-\

Lenke til kommentar

H/W ver: A3

Spør som han over meg - kan det fikses? Har allerede gjort det meste i denne guiden.

Android OS har sunket fra 82 til 80, men det kan fort være fordi jeg har fiklet en del med telefonen spesielt den siste timen.

Lenke til kommentar

Jeg leter etter en telefon som må ha disse kravene:

> Godt kamera

> God musikkspiller

> Enkelt og laste ned spill

> Batteritiden må ikke gå ut med engang

> Surfe på nettet, gratis (wifi)

Er denne telefon(SGS2) verdt å kjøpe til alle pengene?

Kan jeg få SE Neo til det jeg trenger å bruke mobilen på? :hmm:

Lenke til kommentar

Erfaring fra tidligere kjøp..

;)

Foreslår at du spør i den andre tråden. Denne tråden ble opprettet nettopp for å unngå slike spørsmål/diskusjoner. Ikke meningen å være grinete, men det holder jo med en slik tråd.

Uansett tror jeg ikke det er så mange som kan annet enn å tippe svaret på spørsmålet ditt. Men du kan jo være heldig at det er noen som jobber hos elkjøp som leser spørsmålet ditt...

Ta en titt her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1344178&pid=17821049&st=1080entry17821049

Lenke til kommentar

H/W ver: A3

Spør som han over meg - kan det fikses? Har allerede gjort det meste i denne guiden.

Android OS har sunket fra 82 til 80, men det kan fort være fordi jeg har fiklet en del med telefonen spesielt den siste timen.

Må nok vente på oppdatering fra google/smsung, eller gjøre som meg å bytte ruter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...