Habahaba54651 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Er det noen som vet omtrent når den kommer i salg i Norge? Mobilen.no sier at den skal komme i sommer en gang, ca juni om jeg ikke husker feil. Lurer egentlig hvor de har fått det fra, ingen andre sider som sier juni. Hehe, der er vi flere som lurer. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Hva er vitsen med å vente til den kommer til Norge når den er billigere og kommer tidligere til andre steder i Europa? <3 Lenke til kommentar
Bmx123 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Det sier seg selv? Noen liker norsk garanti.. 1 Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Med andre ord er det for sånn som meg, som har Omnia HD nå, og er over halvannet år, og hadde N95 8GB før den i nesten to år, og ikke hadde noe problemer med det, så jeg ikke trenger noe "Norsk garanti" på, så er det ingen andre grunner? Det tar jo kort tid før jeg kan gjøre mobilen norsk igjen, liksom :-) Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Skal ikke ha Samsung igjen etter min Wave det har vært et helvete med oppdateringer som går feil hver eneste gang og telefonen må sendes inn som tar 3 uker. Dette har dem slitet med i alle år så styr unna og heller gå for LG sin for det kan faktisk ikke bli verre på service siden til Samsung de gir faktisk F. Endret 21. februar 2011 av Jada-jada Lenke til kommentar
Bmx123 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Du var bare litt uheldig med bada, android er en helt annen ting. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Som sagt, jeg har allerede Samsung Omia HD. Jeg en del andre også har sagt det samme om denne mobilen i forhold til oppdateringer. Dette var den eneste mobilen med Symbian som Samsung ga ut. Jeg har bare vært fornøyd med mine henvendelser til kundeservicen til Samsung. Joda, jeg gikk over på custom ROM etter ca et halvt år, men det er svært sannsynlig at jeg ville gjort uansett hvilken smartphone jeg hadde hatt. Samme gjelder med SGSII. Og LG. Og Nexus S. Og iPhone (jailbreaket). Osv, osv, osv. Jeg kommer derfor til å kjøpe SGSII fordi den har awsome skjerm, stor, flott, og bra design. Den er maskinvare som er noe av det aller ypperste, om ikke dét aller ypperste, og jeg er klar ^^ Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Jeg og har Omnia HD og selv om jeg ble litt skuffet da den ikke holdt hva den lovet,synes jeg likevel Galaxy S II ser spennende ut.Går enten for denne eller for LG. Noen som vet om MHL (usb/hdmi) støtter "mirroring"? Er det mulig å spille,lese meldinger,åpnet programmer,surfe ol og se dette på tven slik som på LG 2X? Endret 21. februar 2011 av Gjermundsen Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Eneste jeg har funnet er antakelser på at det ikke går, men jeg vet ikke om det er noe grunnlag for det eller ikke, har ikke funnet noe om det selv i hvert fall. På den andre siden er det vel bare spill som kan bruke dette? SMS og alt annet kan vel vises uansett, men at telefonen blir mer en "kontroll", da? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Er det noen som vet omtrent når den kommer i salg i Norge? Ringte Samsung Norge i dag, og det nærmeste de kunne si var april/mai, men det var usikkert. Lenke til kommentar
kwanza Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Samsung Galaxy S 2 Smartphone Hits T-Mobile on February 23 Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Wow, det var tidligere enn jeg til og med håpte på! :-) 7.700, though... Lenke til kommentar
Joddleifen Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Samsung Galaxy S 2 Smartphone Hits T-Mobile on February 23 Er du sikker på at Samsung Galaxy s II er den samme som Samsung Galaxy s 4G? Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hmmmm.... Vel, det er bare i forbindelse med prisen at det står S4G, hele resten av artikkelen handler om SGSII... Kan det være at det er snakk om to forskjellige mobiler, eller at det er en skrivefeil eller lignende på SGS4G? Lenke til kommentar
Joddleifen Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hmmmm.... Vel, det er bare i forbindelse med prisen at det står S4G, hele resten av artikkelen handler om SGSII... Kan det være at det er snakk om to forskjellige mobiler, eller at det er en skrivefeil eller lignende på SGS4G? Så også det, ganske merkelig. Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Samsung Galaxy S II og Samsung Galaxy S 4G er 2 forskjellige modeller. 4G kommer først og vil etter det jeg har fått med meg kun slippes i USA. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hvis du leser artikkelen, ser du at de snakker hele tiden om SGSII. Det er én plass SGS4G nevnes... Overskriften og alt annet, sier SGSII. Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Ja har lest artikkelen.Det er uansett 2 forskjellige modeller. Og det er SGS4G som kommer ut i slutten av februar ikke SGSII. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Det er også første europeiske dato på SGSII det er snakk om, og du sier SGS4G er for det amerikanske markedet... Jeg er litt skeptisk... Til begge deler :-P Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Her er 4G http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s_4g-3719.php Ok,så den kommer sikkert andre plasser også. Hvor så du SGSII datoen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg