Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Kjøpte case fra iUtstyr i byen i dag. Var rimelig fet den jeg kjøpte. Ganske hard gummi, men tror jeg vil også kjøpe official gs2 case fra amazon, få en kompis til å sende den til meg derifra :).

Endret av johnd2407
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden jeg liker å sykle osv tenkte jeg at jeg måtte ha noe til å feste den på armen...

image012420.jpg

Bestillte denne jeg :D

Takk for tipset :-) Bestilte jeg også får se om den er av god kvalitet da :blush:

kan dere når dere har den i hus fortelle litt om kvaliteten/passformen? om den er justerbar nok i forhold til armstørrelse (er ikke svekling, så det meste "metroseksuelle" treningsgearet er ubehagelig)

Lenke til kommentar

Siden jeg liker å sykle osv tenkte jeg at jeg måtte ha noe til å feste den på armen...

image012420.jpg

Bestillte denne jeg :D

Takk for tipset :-) Bestilte jeg også får se om den er av god kvalitet da :blush:

Litt naivt å tro at man får kvalitet for 5 dollar og gratis frakt :whistle:

Om den holder ut sommeren tror jeg at man skal være rimelig fornøyd

Lenke til kommentar

Hjelp! Jeg har problemer med Galaxy og Peltor bluetooth hørselvern. Altså, jeg får paret de to enhetene, og kan snakke i telefonen via headsettet, men når jeg skal høre på musikk kommer det bare lyd fra selve telefonen. Hvorfor??

Jeg tror faktisk ikke den streamer musikk ut på blåtann uansett hva slags bt headsett du bruker...

Sånn er det bare..

Lenke til kommentar

Hjelp! Jeg har problemer med Galaxy og Peltor bluetooth hørselvern. Altså, jeg får paret de to enhetene, og kan snakke i telefonen via headsettet, men når jeg skal høre på musikk kommer det bare lyd fra selve telefonen. Hvorfor??

Jeg tror faktisk ikke den streamer musikk ut på blåtann uansett hva slags bt headsett du bruker...

Sånn er det bare..

Ok

Med film så kan jeg høre lyd med dette headsete`t Bluetooth Stereo Headset BTH002 ihvertfall. Vil da tro at musikk og vil gå fint.

Link http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=574650

Har og testet dette på telefon samtale, og kan fint anbefalle dette med tanke på god samtale lyd.

Lenke til kommentar

Sånn er det bare..

Joda, det gjør den. Har testa det mot bluetooth jeg har på PCen (innebygd på HK). Det er derimot ikke alle enheter som er 100% kompatible med alle telefoner. F.eks handsfreen i bilen sliter med å ta imot selv om den funka greit med en annen telefon.

Lenke til kommentar

Noen andre her som har Netcom og en Galaxy S II?

Funker 3G / HSDPA hos dere?

Uansett hva jeg gjør så får jeg ikke 3G / HSDPA eller internettet til å funke på min Galaxy S II.

Noen forslag på hva jeg kan gjøre?

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg gikk i fra Tele2 til Netcom i dag. Og abbonomanget i Netcom ble aktivert klokken 14.20 i dag.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Uansett hva jeg gjør så får jeg ikke 3G / HSDPA eller internettet til å funke på min Galaxy S II.

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg gikk i fra Tele2 til Netcom i dag. Og abbonomanget i Netcom ble aktivert klokken 14.20 i dag.

Uansett hva du gjør? regner med at du har prøvd både automatisk og manuelt telefonoppsett?

https://netcom.no/kundeservice

Lenke til kommentar

Uansett hva du gjør? regner med at du har prøvd både automatisk og manuelt telefonoppsett?

https://netcom.no/kundeservice

Har prøvd det ja uten at det hjelper.

Men må Roaming være aktivert om jeg skal bruke internett via 3G / HSDPA?

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Sånn er det bare..

Joda, det gjør den. Har testa det mot bluetooth jeg har på PCen (innebygd på HK). Det er derimot ikke alle enheter som er 100% kompatible med alle telefoner. F.eks handsfreen i bilen sliter med å ta imot selv om den funka greit med en annen telefon.

Jeg glemte å si at det funka første gangen. Tenkte jeg skulle prøve å slette paringa og prøve på nytt, men det går jo ikke? Har koblet de hørselverna med tre telefoner tidligere uten noe slikt problem..

Lenke til kommentar

Hmm, etter å ha tenkt litt. Så kan det være at jeg ikke får 3G nettverk på grunn av at jeg kjører på en europeisk versjon av KE7 firmwaren og ikke den Nordiske versjonen av KE7 versjonen (som ikke er kommet ut enda)?

EDIT: Eller vent, jeg hadde jo 3G nettverk med Tele2 abbonomanget med KE7 firmwaren.

EDIT 2: Testet å putte inn Tele2 sim-kortet igjen og fikk opp 3G og H symbolet i Notification baren med en gang. Så da skal det jo ikke være noe galt da.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Hmm, etter å ha tenkt litt. Så kan det være at jeg ikke får 3G nettverk på grunn av at jeg kjører på en europeisk versjon av KE7 firmwaren og ikke den Nordiske versjonen av KE7 versjonen (som ikke er kommet ut enda)?

EDIT: Eller vent, jeg hadde jo 3G nettverk med Tele2 abbonomanget med KE7 firmwaren.

EDIT 2: Testet å putte inn Tele2 sim-kortet igjen og fikk opp 3G og H symbolet i Notification baren med en gang. Så da skal det jo ikke være noe galt da.

Jeg har Netcom med 3G dekning, på KE7 firmware.

Hvis du går på Settings-Wireless/Network-Mobile Network-Access point names-> Hva får du opp her? Er Tele2 valgt kanskje?

Det kan være defekt SIM, har du muligheten til å prøve det i en annen telefon?

Lenke til kommentar

Jeg har Netcom med 3G dekning, på KE7 firmware.

Hvis du går på Settings-Wireless/Network-Mobile Network-Access point names-> Hva får du opp her? Er Tele2 valgt kanskje?

Det kan være defekt SIM, har du muligheten til å prøve det i en annen telefon?

Sim-kortet jeg fikk i fra Netcom er jo splitter nytt da.

Jeg har også fjernet alle APN'ene jeg hadde fra før av på telefonen og har lagt inn både Netcom Internet og Netcom MMS APN'ene nå. Men fortsatt ingen 3G dekning.

Jeg får testet mitt Netcom sim-kort i en annen Samsung Galaxy S II i morgen da.

EDIT: Skal teste Netcom sim-kortet mitt på min reserve telefon som er en Sony Ericsson XPERIA X1 å se om det funker der.

EDIT 2: Funker fint på min XPERIA X1.

Jeg tror jeg vet hva problemet er. Når jeg puttet Tele2 sim-kortet i min Galaxy S II for første gang, så fikk jeg opp ett valg der jeg kunne velge Tele2 NO sine instillinger.

Når jeg puttet i Netcom sitt sim-kort i min Galaxy S II, så fikk jeg ingen valg som popper opp som spør meg om jeg skal velge Netcom som instillinger.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...