TSport Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Ønsker å komme med et lite tips. Jeg har kommet over et program som heter TV Now. Det lar en se de aller fleste seriene rett på telefonen og fungerer ellers ganske smooth på Galaxyen. Det kan lastes ned bl.a her: TV Now Viktig å huske at slikt krever mye datatrafikk og bør brukes med wlan / god dataplan. 1 Lenke til kommentar
k1sso Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Ønsker å komme med et lite tips. Jeg har kommet over et program som heter TV Now. Det lar en se de aller fleste seriene rett på telefonen og fungerer ellers ganske smooth på Galaxyen. Det kan lastes ned bl.a her: TV Now Viktig å huske at slikt krever mye datatrafikk og bør brukes med wlan / god dataplan. Fantastisk! Fungerer meget bra, kanskje ikke alt som er der, men men. +1 Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Nå lurer jeg bare på om jeg skal endre på batteriindikatoren til Pendo sine. Forskjellen er vel i grunn at nå har jeg tre farger. Grønn for 100-30%, oransje fra 29-15% og rød fra 14-0%, mens på Pendo sine er der flere farger som dere ser. Hvordan få dette til. Likte dette veldig bra :-) Må telefonen rootes for å få dette til? Link og guide ønskes med stor takk. guide to å få root? se i så fall her http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278 Eller les litt lengre bak i denne tråden der det er blitt forklart på norsk hvordan det gjøres. Spørsmålet var heller rettet mot om man trengte å roote telefonen for å få den nye batteriindikatoren:) Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 noen som har oppdatert mobben med ny firmware? tenkte å gjøre det sjøl. Er det så at all info blir lagret på google sin server. Så jeg slipper å lage en backup fil, eller?????? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Går greit, har oppgradert med både kies og odin uten tap av data/oppsett. Endret 24. mai 2011 av Slai Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Ønsker å komme med et lite tips. Jeg har kommet over et program som heter TV Now. Det lar en se de aller fleste seriene rett på telefonen og fungerer ellers ganske smooth på Galaxyen. Det kan lastes ned bl.a her: TV Now Viktig å huske at slikt krever mye datatrafikk og bør brukes med wlan / god dataplan. Du har vel testet NRK sin app formoder jeg? Den er også kjekk å ha synes jeg... Lenke til kommentar
MrL Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg forguder denne telefonen.. helt fantastisk Kanskje på tide å døpe om denne tråden til "Den hellige Samsung Galaxy S II tråden!"... Nesten Nå hadde ikke jeg android fra før heller, så ikke rart jeg sitter her og er frelst Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Ønsker å komme med et lite tips. Jeg har kommet over et program som heter TV Now. Det lar en se de aller fleste seriene rett på telefonen og fungerer ellers ganske smooth på Galaxyen. Det kan lastes ned bl.a her: TV Now Viktig å huske at slikt krever mye datatrafikk og bør brukes med wlan / god dataplan. Fantastisk! Fungerer meget bra, kanskje ikke alt som er der, men men. +1 er det mange kjente serier? og hvordan fikser man dette? laste ned på pcen ,så overføre til tlf og åpne fila bare? så blir den innstalert? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Er det forresten noen som vet hva som skjedde med den geniale VG TV siden som var tilpasset mobiler... http://touch.vgtv.no/ Jeg får den ikke opp jeg Lenke til kommentar
Babality Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Egentlig et android-spørsmål, men sniker det inn her. Har lagt til 2 kontoer i Gmail appen, er det noen måte å vise mail fra begge i samme vindu uten å måtte endre mellom kontoene? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Har lagt til 2 kontoer i Gmail appen, er det noen måte å vise mail fra begge i samme vindu uten å måtte endre mellom kontoene? Ja... man har en felles innboks om man vil ha det.. jeg bruker stort sett bare den .. Edit: kom forresten på at jeg bruker den innebygde epost klienten og ikke gmail appen. Jeg får epost fra både live og gmail på samme plass der... Endret 24. mai 2011 av αкαѕнα Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Ser ut som Galaxy S II blir enda bedre etter den siste ROM-oppgraderingen! http://androidcommunity.com/samsung-galaxy-s-ii-update-ke7-benchmarks-20110523/ over 4000 i quadrant, hva da når vi overklokker den til 1,5Ghz? Dette går lekent raskt.. Lenke til kommentar
TSport Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Ønsker å komme med et lite tips. Jeg har kommet over et program som heter TV Now. Det lar en se de aller fleste seriene rett på telefonen og fungerer ellers ganske smooth på Galaxyen. Det kan lastes ned bl.a her: TV Now Viktig å huske at slikt krever mye datatrafikk og bør brukes med wlan / god dataplan. Fantastisk! Fungerer meget bra, kanskje ikke alt som er der, men men. +1 er det mange kjente serier? og hvordan fikser man dette? laste ned på pcen ,så overføre til tlf og åpne fila bare? så blir den innstalert? Jeg fant alt jeg har pleid å følge med på ihvertfall, deriblant alle sesonger av V, Persons Unknown, Heroes, Smalville, Family Guy og utrolig mange fler.. Bare last ned fila, enten med mobilen eller med din PC, overfør til en mappe på mobilen og installer med en filbehandler, f.eks den innebygde "My Files" / "Mine Filer". Lenke til kommentar
TSport Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Ønsker å komme med et lite tips. Jeg har kommet over et program som heter TV Now. Det lar en se de aller fleste seriene rett på telefonen og fungerer ellers ganske smooth på Galaxyen. Det kan lastes ned bl.a her: TV Now Viktig å huske at slikt krever mye datatrafikk og bør brukes med wlan / god dataplan. Du har vel testet NRK sin app formoder jeg? Den er også kjekk å ha synes jeg... Du formoder riktig og det fungerte ganske dårlig her. Var konstant hakkete bilde, hang en del etter live sendinga og tok lang tid å komme i gang med blokking osv. Ellers greit at det alternativet eksisterer, sånn til nød. Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 hva er forskjellen på samsung sine aps i forohld til market? det er samme greia? bare at samsung sine aps fins det vell nræemst kun 15-20 av? Lenke til kommentar
brultus Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Ønsker å komme med et lite tips. Jeg har kommet over et program som heter TV Now. Det lar en se de aller fleste seriene rett på telefonen og fungerer ellers ganske smooth på Galaxyen. Det kan lastes ned bl.a her: TV Now Viktig å huske at slikt krever mye datatrafikk og bør brukes med wlan / god dataplan. Fantastisk! Fungerer meget bra, kanskje ikke alt som er der, men men. +1 Hvordan laster man filene ned? Finner bare stream jeg. er det mange kjente serier? og hvordan fikser man dette? laste ned på pcen ,så overføre til tlf og åpne fila bare? så blir den innstalert? Jeg fant alt jeg har pleid å følge med på ihvertfall, deriblant alle sesonger av V, Persons Unknown, Heroes, Smalville, Family Guy og utrolig mange fler.. Bare last ned fila, enten med mobilen eller med din PC, overfør til en mappe på mobilen og installer med en filbehandler, f.eks den innebygde "My Files" / "Mine Filer". Lenke til kommentar
Babality Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Har lagt til 2 kontoer i Gmail appen, er det noen måte å vise mail fra begge i samme vindu uten å måtte endre mellom kontoene? Ja... man har en felles innboks om man vil ha det.. jeg bruker stort sett bare den .. Edit: kom forresten på at jeg bruker den innebygde epost klienten og ikke gmail appen. Jeg får epost fra både live og gmail på samme plass der... Forsjellen er vel at Google kontoer i Gmail-appen er det push-mail på, mens i Email-appen må du sette opp hvor ofte den skal hente e-post? Men uansett, for øyeblikket bruker jeg Email til jobb og Gmail som personlig, ønsker ikke å blande disse. Mener at jeg på Milestone hadde muligheten til å få mail fra begge Google konotene i samlet, men finner ikke noen instilling på dette nå. Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 fins det en annen vær melding app? for jeg føler denne jeg har sier en del feil som fulgte med? igår regnet det ikke ,mens det regnet på telefonen idag blåser det som faen og er surt vær,mens her skinner sola så man nesten kan bade ute hva skjer?? Lenke til kommentar
Nyph Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 hva er forskjellen på samsung sine aps i forohld til market? det er samme greia? bare at samsung sine aps fins det vell nræemst kun 15-20 av? Samsung Apps er tilgjengelig for telefoner som ikke kjører android også. Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Ønsker å komme med et lite tips. Jeg har kommet over et program som heter TV Now. Det lar en se de aller fleste seriene rett på telefonen og fungerer ellers ganske smooth på Galaxyen. Det kan lastes ned bl.a her: TV Now Viktig å huske at slikt krever mye datatrafikk og bør brukes med wlan / god dataplan. Fantastisk! Fungerer meget bra, kanskje ikke alt som er der, men men. +1 Hvordan laster man filene ned? Finner bare stream jeg. er det mange kjente serier? og hvordan fikser man dette? laste ned på pcen ,så overføre til tlf og åpne fila bare? så blir den innstalert? Jeg fant alt jeg har pleid å følge med på ihvertfall, deriblant alle sesonger av V, Persons Unknown, Heroes, Smalville, Family Guy og utrolig mange fler.. Bare last ned fila, enten med mobilen eller med din PC, overfør til en mappe på mobilen og installer med en filbehandler, f.eks den innebygde "My Files" / "Mine Filer". okey,men hvor mye datatrafikk kan man regne med å bruke på dette? Jeg får 500 mb av onecall fra og med neste mnd jeg vet ikke om jeg trenger mer enn det,men greit å vite litt hvor mye enklte programmer bruker ? noe sted å sjekke ut dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg