Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har prøvd samsungdive.com (sperretjenesten)?

sjekket litt på det men synes ikke det virket så smooth. tok tid før ting reagerte.

Synes det virker greit jeg så langt som jeg har testet.

Hvordan registrerer man seg på samsungdive? Jeg får logget inn med samsungkontoen min, men når den store blå boksen sier at jeg må registrere telefonen så skjer det ingenting. Har nå prøvd å bruke siden gjennom xplorer, firefox, chrome og gjennom telefonen. På ingen av de vil siden reagere på klikkene mine? Noen som har erfart det og vet en løsning?

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd samsungdive.com (sperretjenesten)?

sjekket litt på det men synes ikke det virket så smooth. tok tid før ting reagerte.

Synes det virker greit jeg så langt som jeg har testet.

Hvordan registrerer man seg på samsungdive? Jeg får logget inn med samsungkontoen min, men når den store blå boksen sier at jeg må registrere telefonen så skjer det ingenting. Har nå prøvd å bruke siden gjennom xplorer, firefox, chrome og gjennom telefonen. På ingen av de vil siden reagere på klikkene mine? Noen som har erfart det og vet en løsning?

Aktivert det på telefonen?

Setting-->Location and security-->remote functions

Lenke til kommentar

hvordan er eposten hos dere?

jeg bruker min hotmail konto, der jeg på en måte har 3 strofer nedover , der en strofe går til hver nye mail, der det er i hvitt

synes ikke det ser veldig pent ut, noe mulighet å bytte? eventuelt hvor?

samt hvordan gjøre enkelte mapper større i bakgrunnen?

jeg fikk det til en gang,men vet ikke åssen:P

Endret av madman88
Lenke til kommentar

Slik ser min ut :)

Launcher Pro Plus og WidgetLocker

Hvilket theme har du brukt på unlockeren? Finner ikke noe tilsvarende i WidgetLockeren min. Den så ren og pen ut. Er ikke så glad i sliderene som følger med. Mulig jeg ikke har letet godt nok?

Edit: Glem det, fant en jeg likte. :>

Endret av Calath
Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bare bruke en annen browser?

Lest at stockbrowseren er ganske mye raskere enn de andre, dessuten aner jeg ikke hvilken browser jeg skulle brukt forutenom den :o .

Hva bruker dere, folkens?

Prøv denne:-)

kan du prøve ut en ting for meg svortevik?

hvis du f,eks går inn på www.betsafe.com , får du også opp enktelte bilder /piler du må trykke på for at siden skal bli lastet opp for fullt.

Virker ikke som alle sidene lastes opp automatisk eller bildene da, hvordan fikse på dette?

Lenke til kommentar

Batteri levetid:

post-30202-0-78311900-1305928990_thumb.jpeg

Det er en dags bruk. Den store utforbakken er 30 minutter med spilling på et litt dårlig designet spill som makset ene cpu kjernen konstant.

Hadde ca 40% batteri igjen når det bildet ble tatt. Så, standby tiden er meget bra, men batteriet dropper raskt ved aktivitet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...