Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Hm jeg får min fra Netcom for 3.399,-. Det er med et abbonement, så telefonen er ikke låst til netcom, men må såklart betale ut 12 måneders-abbonementet. Greit at jeg trengte bytte provider nå uansett og at abb'et var ganske passende.

Hei.

Fikk min i går:)

Trenger hjelp til en ting:

Har lastet inn musik gjennom kies, i grunn mest div ringetoner som jeg har samlet opp. Ikke noe problem å få brukt de som ringetoner men hvordan få brukt de til sms/ mms varsel lyder?

Mvh cemik.

"if u go in to your folders then media/audio/notifications u can put any sounds u want to use for messages etc in there."

Fra http://androidforums.com/samsung-galaxy-s2/335847-tips-n-tricks-thread.html

Hei.

Når jeg går inn på mine filer/media så ligger der ikke noe mer. Men legger merke til at når jeg går inn påmine filer står /sdcard. Har ikke noe sd card i nå?

Har prøvd med sdcard i også, får ikke til noe da heller?

Noen med en annen løsning?

Mvh cemik.

Trenger ikke noen annen løsning.

Gå inn i Media/audio mappen så kan du lage to nye mapper der, notifications og ringtones. Så er det bare å legge filene i de mappene. Alternativt kan du laste ned zedge eller noe lignende program på market som inneholder et hav med ringetoner osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sto at 24.05 kom telefonen inn hos netonnet, men sendte mail i går og idag fikk jeg beskjed..

Hei ******,

Din telefon ble sendt fra oss idag.

Ha en fin dag!

Madelen Andersen

Customer Service

NetOnNet AB

Bockasjögatan 12

504 30 Borås

SVERIGE

OMG, gleder meg :dribble:

Når bestilte du? Går å venter på telefon fra dem jeg også...

Bestilte mandag 16.05!

Mener jeg har lest at andre som har sendt mail også har fått samme svar når butikken egentlig ikke har de på lager. Litt tilfeldig at de sender ut akkurat samme dag når de ikke har, eller har hatt den på en stund?

Kanskje de har et par til overs som de sender ut til de som maser :p

Da får jeg sende de en mail, bestilte 15.05. Men tviler på at den er sendt, da skulle jeg jo fått pakkenummer på mail?

Lenke til kommentar

Som sagt, de hadde trøbbel med noe greier. Jeg bestilte mandag og ringte onsdag for å sjekke om den var sendt, og da sa de at bestillinga mi hadde forsvunnet, selv om jeg hadde svart JA på bekreftelsesmeldingen de sender ut.

Så jeg kansellerte og venter nå på at Netcom sin butikk skal få Samsungene i posten. Mellom ett og to i dag.

*vente*

Lenke til kommentar

Hei.

Lurer på om det går greit å bruke en Nokia micro usb lader med 1200Mah?

Kan aldri tenke meg at det skal gjøre noe nei..

Prøver at ta restore av angry birds,men får bare svar at angry birds ikkje er innstallert??

Lenke til kommentar

Vet at noen har spurt om dette før, men finner ikke posten... Noen som vet hvordan de får fikset det slik at hjemknappen ikke låser opp lockscreenen når man bruket widgetlocker? Er veldig lite kjent med android, så trengee en enkel forklaring.:-)

Lenke til kommentar

Hm jeg får min fra Netcom for 3.399,-. Det er med et abbonement, så telefonen er ikke låst til netcom, men må såklart betale ut 12 måneders-abbonementet. Greit at jeg trengte bytte provider nå uansett og at abb'et var ganske passende.

Hei.

Har lastet inn musik gjennom kies, i grunn mest div ringetoner som jeg har samlet opp. Ikke noe problem å få brukt de som ringetoner men hvordan få brukt de til sms/ mms varsel lyder?

Mvh cemik.

"if u go in to your folders then media/audio/notifications u can put any sounds u want to use for messages etc in there."

Hei.

Når jeg går inn på mine filer/media så ligger der ikke noe mer. Men legger merke til at når jeg går inn påmine filer står /sdcard. Har ikke noe sd card i nå?

Mvh cemik.

Trenger ikke noen annen løsning.

Gå inn i Media/audio mappen så kan du lage to nye mapper der, notifications og ringtones. Så er det bare å legge filene i de mappene. Alternativt kan du laste ned zedge eller noe lignende program på market som inneholder et hav med ringetoner osv.

Du har rett. Jeg måtte bruke utforskeren men da fant jeg riktig media mappe som også inneholdt audio. Fikk lagret rett over gjennom utforskeren.

Alt perfekt nå, takker.

Mvh cemik.

Lenke til kommentar

Hei.

Lurer på om det går greit å bruke en Nokia micro usb lader med 1200Mah?

Kan aldri tenke meg at det skal gjøre noe nei..

Jeg skal ikke svare for bastant, men hele vitsen med den nye (EU)standarden med lading via Micro USB er at alle telefoner skal kunne lades via samme system. Det vil si at man ikke lenger skal trenge en "original" lader for å få lade batteriet. Så med et lite forbehold om at Nokia har ett "eget" system, så tror jeg at du sannsynligvis kan bruke en Nokia micro usb lader!

Lenke til kommentar

Hei.

Mvh cemik.

Hei.

Mvh cemik.

Last ned Ringo Lite,den bruker jeg :thumbup:

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg enkelt kan synce foto/video til PCen? Må jeg gå til Photos og Videos i Kies og velge "Save to PC" hver gang??? For synkroniseringen synkroniserer jo bare det som er i biblioteket (Library) litt under. Så da må jeg i så fall legge til manuelt bilder og videoer til Library før jeg synkroniserer?

Lenke til kommentar

Og der satt jeg med SGS2 i hånda, 6 dager etter jeg overtalte meg selv til at "jada, du burde kjøpe deg en ny leke".

Digg!

Skal leke litt nå, og si fra.

Er forresten kommet en ladning inn til Netcom på Torget i Trondheim i dag, men over 70% av de de fikk inn er forhåndsbestilt bort. Du kan fortsatt være heldig og det blir muligens frafall. Just saying.

LEKELEKELEKE!

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg enkelt kan synce foto/video til PCen? Må jeg gå til Photos og Videos i Kies og velge "Save to PC" hver gang??? For synkroniseringen synkroniserer jo bare det som er i biblioteket (Library) litt under. Så da må jeg i så fall legge til manuelt bilder og videoer til Library før jeg synkroniserer?

Sjekk ut https://market.android.com/details?id=com.keramidas.MediaSync&feature=search_result

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...