DementedAlbino Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg har ikke merket noe problemer med varme på telefonen. Har sett film, hatt på mobildata mens jeg spiller og hører på musikk, men telefonen har ikke blitt merkverdig varm. Har dog merket en liten feil på telefonen. Om jeg er innom for eksempel diskusjon.no med telefonen, velger å søke etter et spesifikt ord med nettleseren så kan den henge seg opp, og da bruker nettleseren opp mot 80% cpu. Dette virker å skje dersom det er mange treff av samme ord i tråden jeg søker. Det positive med dette er at det er enkelt å avslutte nettleseren samt den har ikke blitt varm da heller selv med 80% cpu bruk Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Bestilte min hos djuice/Telenor på mandag. Ser ut som den blir sendt i dag. Gleder meg stort! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Utrolig at komplett klarer å ta hele 1100 kr mer for telefonen enn billigste nettbutikk (netonnet). Det som egentlig er utrolig er at NetOnNet selger den til den prisen, de kan umulig tjene noen penger på den, kanskje til og med taper. Selvom dog jeg skulle vært enig at Komplett burde matche, men da vil de kanskje tape penger. Som sagt, tror ikke de fleste forbrukere vet hvor "heldig" vi noen ganger er som har konkurrerende butikker som sloss og ofrer blod for å holde de laveste prisene Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg har ikke merket noe problemer med varme på telefonen. Har sett film, hatt på mobildata mens jeg spiller og hører på musikk, men telefonen har ikke blitt merkverdig varm. Har dog merket en liten feil på telefonen. Om jeg er innom for eksempel diskusjon.no med telefonen, velger å søke etter et spesifikt ord med nettleseren så kan den henge seg opp, og da bruker nettleseren opp mot 80% cpu. Dette virker å skje dersom det er mange treff av samme ord i tråden jeg søker. Det positive med dette er at det er enkelt å avslutte nettleseren samt den har ikke blitt varm da heller selv med 80% cpu bruk Det er nok bare en liten barnesykdom som burde forsvinne etter en oppdatering ganske kjapt. godt å høre ang. varmen. Har lest litt på noen engelske forum og det er en god del som har merket mye varmeutvikling og lukten av svidd lakris. :S kanskje bare gunne på med samsung.. har jo mer arbeidsminne enn sensation så, men lavere oppløsning, men har juper amoled på samsungen, men... ja, der ser dere hvordan jeg tenker. -.- Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg har ikke merket noe problemer med varme på telefonen. Har sett film, hatt på mobildata mens jeg spiller og hører på musikk, men telefonen har ikke blitt merkverdig varm. Har dog merket en liten feil på telefonen. Om jeg er innom for eksempel diskusjon.no med telefonen, velger å søke etter et spesifikt ord med nettleseren så kan den henge seg opp, og da bruker nettleseren opp mot 80% cpu. Dette virker å skje dersom det er mange treff av samme ord i tråden jeg søker. Det positive med dette er at det er enkelt å avslutte nettleseren samt den har ikke blitt varm da heller selv med 80% cpu bruk Det er nok bare en liten barnesykdom som burde forsvinne etter en oppdatering ganske kjapt. godt å høre ang. varmen. Har lest litt på noen engelske forum og det er en god del som har merket mye varmeutvikling og lukten av svidd lakris. :S kanskje bare gunne på med samsung.. har jo mer arbeidsminne enn sensation så, men lavere oppløsning, men har juper amoled på samsungen, men... ja, der ser dere hvordan jeg tenker. -.- Jeg kan godt teste ut med hensyn til varme dersom det er ønskelig. Bare si hvordan du vil jeg skal stresse telefonen så skal jeg sjekke:-) Til Babality: Telefonen har ikke slått seg av en eneste gang her, så kan tyde på at du har vært uheldig med telefonen eller fått inn et program som roter det til. Kom på en ting til jeg savner i fra HTC. Varsellampen som viser ubesvarte anrop, uleste sms osv. Dette er ikke på S2, men tipper en eller annen luring lager til slik at touch knappene nederst på telefonen kan blinke for å varsle dette. Det burde uansett ha vært et valg på telefonen å aktivere noe slikt synes jeg. Noen som har funnet et sted der denne hdmi overgangen selges og er på lager? Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg har ikke merket noe problemer med varme på telefonen. Har sett film, hatt på mobildata mens jeg spiller og hører på musikk, men telefonen har ikke blitt merkverdig varm. Har dog merket en liten feil på telefonen. Om jeg er innom for eksempel diskusjon.no med telefonen, velger å søke etter et spesifikt ord med nettleseren så kan den henge seg opp, og da bruker nettleseren opp mot 80% cpu. Dette virker å skje dersom det er mange treff av samme ord i tråden jeg søker. Det positive med dette er at det er enkelt å avslutte nettleseren samt den har ikke blitt varm da heller selv med 80% cpu bruk Det er nok bare en liten barnesykdom som burde forsvinne etter en oppdatering ganske kjapt. godt å høre ang. varmen. Har lest litt på noen engelske forum og det er en god del som har merket mye varmeutvikling og lukten av svidd lakris. :S kanskje bare gunne på med samsung.. har jo mer arbeidsminne enn sensation så, men lavere oppløsning, men har juper amoled på samsungen, men... ja, der ser dere hvordan jeg tenker. -.- Jeg kan godt teste ut med hensyn til varme dersom det er ønskelig. Bare si hvordan du vil jeg skal stresse telefonen så skal jeg sjekke:-) Til Babality: Telefonen har ikke slått seg av en eneste gang her, så kan tyde på at du har vært uheldig med telefonen eller fått inn et program som roter det til. Kom på en ting til jeg savner i fra HTC. Varsellampen som viser ubesvarte anrop, uleste sms osv. Dette er ikke på S2, men tipper en eller annen luring lager til slik at touch knappene nederst på telefonen kan blinke for å varsle dette. Det burde uansett ha vært et valg på telefonen å aktivere noe slikt synes jeg. Noen som har funnet et sted der denne hdmi overgangen selges og er på lager? Måtte i såfall bli ved å kjøre en del programmer i bakgrunnen mens du spiller et spill og lader den eller noe, men ikke start noe stort prosjekt bare på grunn av en vinglepetter som meg. hehe... ryktes at det ikke er noen varsellampe i front som blinker når det har skjedd ting, som sms, tapte anrop, mail etc. etc. stemmer dette? Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 En annen ting! (jeg er slitsom nå gitt..) Hvordan er wi-fi forbindelsen? rekker den lang/gjennom ting? Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 En annen ting! (jeg er slitsom nå gitt..) Hvordan er wi-fi forbindelsen? rekker den lang/gjennom ting? Den syns jeg er veldig dårlig. Ca 7-9% dårligere enn på Huawei, som er en billig telefon til 1800 kr. Har bare sammenlignet med den, men jeg regerte raskt på dette når jeg fikk min S2. Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Noen som vet om det er mulig å få tak i ZAGG Invisible Shield i Oslo? Får noia med tanke på riper på skjermen Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Problemet med å bestille hos Telehor er at de ikke klarer å konkurrere med noen som helst på pris (mtp. "Fastpris" i Telehor-verden innebærer 89 øre i oppstartsavgift, noe som fort ender opp med 300-400,- ekstra i mnd, bare for å få brukt de x antall "gratis" ringeminuttene). Både Telenor Prat 400 og Telenor Komplett M er det null oppstartspris på innenfor inkludert forbruk.. Jeg gadd ikke sjekke de andre Lenke til kommentar
wafler Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 svortevik, fins vel kanskje en brukanes erstatning til blinke-led i appen NoLED etter hva jeg har lest. Få notification på skjermen og det skal visst ikke bruke mye strøm pga. Super Amoled ultra thin med vinger Lenke til kommentar
Tiger1 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Utrolig at komplett klarer å ta hele 1100 kr mer for telefonen enn billigste nettbutikk (netonnet). Det som egentlig er utrolig er at NetOnNet selger den til den prisen, de kan umulig tjene noen penger på den, kanskje til og med taper. Selvom dog jeg skulle vært enig at Komplett burde matche, men da vil de kanskje tape penger. Som sagt, tror ikke de fleste forbrukere vet hvor "heldig" vi noen ganger er som har konkurrerende butikker som sloss og ofrer blod for å holde de laveste prisene Hei Bestilte min fra netonnet søndag 15.05. til 4.299 og får den snart Dem kjører jo ofte reklamer på TV hvor dem hevder å være billigst hvilket jo tydeligvis stemmer i dette tilfellet. Synes egentlig det er mere utrolig at når tlf. har en veil. pris på ca. 5.000 at noen nettbutikker da skal ha over 6.300 for den? go figure.. Tiger Endret 18. mai 2011 av Tiger1 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Tror nok at hovedfortjenesten ligger i mersalg. Du skal kjøpe telefonen, handler hos netonnet fordi den er billigst der - og slenger med et par småting i samme slengen. Komplett er generelt dyrt, men de har jo svært sterk kundeservice og lagerbeholdning (som det ble nevnt). Er ikke verre enn at man velger noen andre hvis det blir for dyrt Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Noen som vet om det er mulig å få tak i ZAGG Invisible Shield i Oslo? Får noia med tanke på riper på skjermen Så har jeg et annet spørsmål: Bruker WidgetLocker og er strålende fornøyd med den. Eneste som irriterer meg er at det er mulig å bryte ut av lock screen med home-knappen. Noen som vet om det er mulig å disable dette? Endret 18. mai 2011 av Magnetar Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Noen som vet om det er mulig å få tak i ZAGG Invisible Shield i Oslo? Får noia med tanke på riper på skjermen Så har jeg et annet spørsmål: Bruker WidgetLocker og er strålende fornøyd med den. Eneste som irriterer meg er at det er mulig å bryte ut av lock screen med home-knappen. Noen som vet om det er mulig å disable dette? Tipper dette endrer seg i en oppdatering av widgetlocker. Var ikke slik på min desire ser du. svortevik, fins vel kanskje en brukanes erstatning til blinke-led i appen NoLED etter hva jeg har lest. Få notification på skjermen og det skal visst ikke bruke mye strøm pga. Super Amoled ultra thin med vinger Ja det stemmer, men ikke helt slik jeg ville ha det. Denne lyser opp touchknappene istedet, og vil mye heller ha det slik:-) https://market.android.com/details?id=neldar.bln.control.free&feature=search_result En annen ting! (jeg er slitsom nå gitt..) Hvordan er wi-fi forbindelsen? rekker den lang/gjennom ting? Den syns jeg er veldig dårlig. Ca 7-9% dårligere enn på Huawei, som er en billig telefon til 1800 kr. Har bare sammenlignet med den, men jeg regerte raskt på dette når jeg fikk min S2. På de stedene jeg bruker wifi så har jeg ikke merket noe til dårligere dekning. Nå har jeg ikke tatt noen stor analyse utav dette, men der Desire hadde en dekningsstrek har også Galaxy s2 en strek. Mulig det hadde vist seg større forskjeller dersom jeg hadde brukt et analyse program for å få dekningen i prosent, men til mitt bruk er de telefonene ganske så identisk. Endret 18. mai 2011 av svortevik Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Utrolig at komplett klarer å ta hele 1100 kr mer for telefonen enn billigste nettbutikk (netonnet). Det som egentlig er utrolig er at NetOnNet selger den til den prisen, de kan umulig tjene noen penger på den, kanskje til og med taper. Selvom dog jeg skulle vært enig at Komplett burde matche, men da vil de kanskje tape penger. Som sagt, tror ikke de fleste forbrukere vet hvor "heldig" vi noen ganger er som har konkurrerende butikker som sloss og ofrer blod for å holde de laveste prisene Hei Bestilte min fra netonnet søndag 15.05. til 4.299 og får den snart Dem kjører jo ofte reklamer på TV hvor dem hevder å være billigst hvilket jo tydeligvis stemmer i dette tilfellet. Synes egentlig det er mere utrolig at når tlf. har en veil. pris på ca. 5.000 at noen nettbutikker da skal ha over 6.300 for den? go figure.. Tiger Ja, priser oppimot 6000 kroner er svindyrt. Bestilte min fra netonnet jeg også på mandag Lenke til kommentar
maldonhavsalt Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Noen som vet om det er mulig å få tak i ZAGG Invisible Shield i Oslo? Får noia med tanke på riper på skjermen Så har jeg et annet spørsmål: Bruker WidgetLocker og er strålende fornøyd med den. Eneste som irriterer meg er at det er mulig å bryte ut av lock screen med home-knappen. Noen som vet om det er mulig å disable dette? Tipper dette endrer seg i en oppdatering av widgetlocker. Var ikke slik på min desire ser du. svortevik, fins vel kanskje en brukanes erstatning til blinke-led i appen NoLED etter hva jeg har lest. Få notification på skjermen og det skal visst ikke bruke mye strøm pga. Super Amoled ultra thin med vinger Ja det stemmer, men ikke helt slik jeg ville ha det. Denne lyser opp touchknappene istedet, og vil mye heller ha det slik:-) https://market.android.com/details?id=neldar.bln.control.free&feature=search_result This app *REQUIRES* a kernel with BLN mod Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Telekiosken nede i gata her selger fortsatt Galaxy S til 4990,-. Lurer på hva de tar for S2. Fatter ikke at noen gidder å handle der. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Telekiosken nede i gata her selger fortsatt Galaxy S til 4990,-. Lurer på hva de tar for S2. Fatter ikke at noen gidder å handle der. På grensen til svindel.. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Noen som har formeninger om hvor mange timer telefonen skal lades første gangen? Trenger den bare å lades til den blir full, eller x antall timer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg