DementedAlbino Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Verdt å nevne at der er to oppdateringer tilgjengelig. Ene går på kamera og dukker opp under samsung apps inne på mobilen, mens den andre må lastes ned via Samsung Kies som brukes på pc. Denne endrer problemet med lysstyrken og noe med swype tastaturet. http://www.amobil.no/artikler/galaxy_s_ii_faar_oppdatering/98204 Kan nevne at jeg er strålende fornøyd med denne telefonen etter at jeg byttet til GO Launcher, GO Dialer, GO sms og GO contacts. Dette er alle programmer som gir telefonen et stort løft i mine øyne. Tidligere brukte jeg Launcher Pro, men synes faktisk at GO Launcher er bedre og enklere i bruk, så jeg vil anbefale denne. Jeg har merket at telefonen til stadighet prøver å få kontakt via gps, men jeg aner ikke helt hvem syndere er på dette. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Du kan jo alltids legge over akkurat hva du vil slags interface, om jeg forstår konseptet med rooting, kan du ikke? Så om touchwiz ikke er noe for deg, selv i den oppgraderte sgs2 versjonen, er det vel bare å slenge over noe som blir mer comfy for deg? Lenke til kommentar
eik Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg har merket at telefonen til stadighet prøver å få kontakt via gps, men jeg aner ikke helt hvem syndere er på dette. Er det "vanlig" gps det er snakk om, eller bruker den dataoverføring for å laste ned kart i tillegg? Lenke til kommentar
Winniee Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Noen som kan anbefale et rimelig og bra minnekort til telefonen? Gjerne class 6+ (er vel strengt tatt ikke nødvendig med noe raskere enn dette?) Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Noen bilder av spb 3d shell. Greia er at man kan trykke nederst på skjermen for å få et slags oversiktsbilde der alle hjemskjermene stilles opp i en sirkel. Edit: Er også endel animasjoner og eyecandy ting som skjer dersom man ikke trykker på noe. Er også veldig enkelt å sette inn nye hjemskjermer etter behov. Endret 16. mai 2011 av Sir-Allistair Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Du klarer deg nok lenge med det! Det er også stor forskjell på kortene innen samme Class etter hva jeg har fått med meg. Så det er nok vel så viktig å ha et bra merke. Personlig holder jeg en knapp på Sandisk. Endret 16. mai 2011 av Samok.no Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Da var min på vei,rekner med at ha den på torsdag Lenke til kommentar
Slai Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Da var min på vei,rekner med at ha den på torsdag Hm hvor bestilte du fra for å få den såpass tidlig? Bestilte fra Telenor nettopp, og har den ikke før fredag/lørdag Endret 16. mai 2011 av Slai Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Ja, noen som har bestilt fra Telenor i dag og fått bekreftet at mobilen faktisk er på lager/er sendt ut? Fikk mail fra djuice i dag tidlig som sa at ny ubekreftet dato er 18.05, men nå står det jo at det er på lager begge steder. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Bestilte selv fra telenor med djuice abbonement med en selger på tråden som sa den blir sendt i dag/i morgen og at de har på lager, at jeg har den fredag/lørdag. Enda ikke fått sendingsbekreftelse så antar den sendes i morgen eller noe i den dur. Så jada, de har på lager. Endret 16. mai 2011 av Slai Lenke til kommentar
atwater Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Ehm, jobber de på 17 mai ? :S Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) @ Sir-Allistair Det der TROR jeg at jeg prøvde på Symbian en gang. Så i alle fall veldig likt ut. Nice! Endret 16. mai 2011 av Samok.no Lenke til kommentar
Slai Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 neppe, det var nå det mannen sa. regner med de ikke gjør det, og at den blir sendt onsdag og dermed fremme her fredag/lørdag. Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Da var min på vei,rekner med at ha den på torsdag Hm hvor bestilte du fra for å få den såpass tidlig? Bestilte fra Telenor nettopp, og har den ikke før fredag/lørdag bekreftet sendt ja. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg har merket at telefonen til stadighet prøver å få kontakt via gps, men jeg aner ikke helt hvem syndere er på dette. Er det "vanlig" gps det er snakk om, eller bruker den dataoverføring for å laste ned kart i tillegg? Bare vanlig. Signalet for gps diver å blinker. Mulig det har en sammenheng med den nye "weather widgeten" min, men mener jeg valgte fast lokasjon og ikke stedet jeg befinner meg. Ellers er www.samsungdive.com å anbefale. Lar deg spore mobilen, låse eller slette den + diverse annet. Grei sak å ta i bruk i grunn, for mister jeg telefonen min så er jo hele livet mitt på avveie:p Lenke til kommentar
MANUxxx Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hva tror dere om dette minnekortet? Lenke til kommentar
Babality Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Noen som vet hvordan jeg enkelt kan sette mobilen på lydløs, uten å måtte gå i instillinger? Eneste valget jeg får med volum-tastene er vibrasjon og lyd-volum.. Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Kan laste ned en liten widget som gjør at du lett kan skifte hvordan lyden skal være. Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Åpne dialler og holde inne nederste til høyre (#). Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Er det noen som vet hva denne kameraoppdateringen heter på Samsung Apps? Finner den ikke Se på disse bildene under her: Våknet tidlig i natt og bestemte meg for å teste videofunksjonen med LED-lyset på. Da flydde disse små "lyskulene" rundt i rommet. Jeg kunne bare se de gjennom mobilskjermen, ikke med det blotte øyet. Det må jo være noe galt med kameraet på mobilen. Er det noen som har opplevd noe liknende? Testet det samme i et mørkt rom på skolen med samme resultat. Synes det var veldig merkelig. Endret 16. mai 2011 av Magnetar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg