Gega Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Hvis jeg reserverer på cdon, og velger "faktura" som betaling. Skal jeg da betale innen 14 dager, eller innen 14 dager fra jeg får telefonen? Er det eventuelt lettvindt å avbestille? Fakturaen kommer i samme pakke som telefonene og så har du 14 dager på å betale den.. når det gjelder avbestilling så kan jeg ikke se noen enkel måte å gjøre det på, det har jeg faktisk aldri gjort på cdon.no.. men det må nå bare være å sende dem en mail eller svare på ordrebekreftelsen om den skal slettes:-) Gega Lenke til kommentar
Nyph Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 En artikkel om noen funksjoner i TOUCHWIZ 4.0 er her: http://androidcommunity.com/samsung-galaxy-s2-touchwiz-4-0-special-features-demo-exclusive-20110325/ Ganske kult Lenke til kommentar
Pazzini Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Cdon treigt? Gimme a break. Tvert om. Cdon er treigt som bare pokker! Basert på hvor mange bestillinger? Èn? To? Endret 26. mars 2011 av Pazzini Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Cdon treigt? Gimme a break. Tvert om. Cdon er treigt som bare pokker! Basert på hvor mange bestillinger? Èn? To? 6. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 http://androidcommunity.com/samsung-galaxy-s2-touchwiz-4-0-special-features-demo-exclusive-20110325/ Samme nettstedet som nevnt med Touchwiz 4.0 har også en hands on. Der sier de at det er den tynneste telefonen, punktum. Jeg har alltid lagt merke til at de sier den tynneste smarttelefonen. Og jeg tenkte at det ikke kunne være sant, de Walkman-telefonene ifra SE var jo latterlig tynne! Så jeg begynte å søke opp disse på GSMarena, og de eneste telefonen jeg finner som er nevneverdig tynne, er W880 og W890. Jeg trodde det var flere modeller men den tynneste av disse to er W880 som er 9,5mm. Jeg vet ikke om det er denne modellen jeg har sett, men den SE-modellen jeg har sett mange ha, er jo utrolig tynn! Jeg sammenligner med min egen telefon, Omnia HD, som er 12,9 (13)mm tynn, og den føler jeg ikke akkurat er spesielt tynn, snarere det motsatte. Derfor klarer jeg ikke helt å se at de 3 mm som er til W890 skal bety så utrolig mye. Er det noen som faktisk har en av de tynne SE-mobilene, eller har hatt dem, eller bare vet hvilke modeller det er? For hvis SGSII er DEN tynneste mobilen, er jeg redd for at den skal knekke, til tross for at det er Samsung :-/ Lenke til kommentar
Nyph Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 http://wirelessfederation.com/news/36399-docomo-boasts-of-worlds-thinnest-smartphone-japan/ The MEDIAS N-04C is the world’s thinnest 3G smartphone, measuring just 7.7 mm and weighs only 105 grams. Ikke denne du mener da? Første jeg fant ved litt googling Er svært fornøyd med utseende på sgs2. Den trenger ikke være stort tynnere enn den er nå for min del. Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Har galaxy s, men denne frister. Flash på kamera og litt større skjerm sier jeg ikke nei takk til, selvom jeg syntes 4.0 tommer er nesten på grensen. 4.3 er ikke så mye større . Btw dumt spm, NFC er brikke i mobilen, det er ikke en update på 2.3 right? Btw om folk ikke vet så er denne ute 5 mai. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 NFC har ingenting med android versjon og gjøre Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Har galaxy s, men denne frister. Flash på kamera og litt større skjerm sier jeg ikke nei takk til, selvom jeg syntes 4.0 tommer er nesten på grensen. 4.3 er ikke så mye større . Btw dumt spm, NFC er brikke i mobilen, det er ikke en update på 2.3 right? Btw om folk ikke vet så er denne ute 5 mai. Jeg er veldig spent på hvordan du kan bekrefte denne datoen :-) Jeg har nemlig troa på at den kommer litt tidligere, og det er enda ingen som opererer med noen bekreftet dato. Har du innside-jobb hos leverandørene til moobi og tilsvarende ledd? NFC er forøvrig relevant for Androidversjoner. Men det kommer ingen mobiler med NFC-brikke som ikke har støtte for den. Husker ikke om støtten kom i 2.2 eller 2.3, men det er bare to mobiler som er annonsert med chippen, og begge ble/blir lansert med Android 2.3 :-) Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Støtte er selvfølgelig relevant til android versjon, men om telefonen har NFC eller ikke har ikke noe med versjonen og gjøre Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Håper dem legger med mulighet til å ignorere touch-wiz! Synes clean droid er bra nok, fordrar ikke 3 partsgreier. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Tviler på at det skjer, må nok roote den og legge inn ny ROM Tviler på at det skjer, må nok roote den og legge inn ny ROM Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Samsung Galaxy S2 Likte ikkje dette spesielt godt Display 4.3" WVGA SUPER AMOLED Plus * * May not be applicable in some regions. Lenke til kommentar
Joddleifen Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Samsung Galaxy S2 Likte ikkje dette spesielt godt Display 4.3" WVGA SUPER AMOLED Plus * * May not be applicable in some regions. Trodde først at det var prossessoren som var not be applicable in some regions. Men så nå at det ikke er * på prossessoren, bare på skjermen Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 NFC har ingenting med android versjon og gjøre Ok takk for svar! Og nice du har faren til naruto som ikon . Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Håper dem legger med mulighet til å ignorere touch-wiz! Synes clean droid er bra nok, fordrar ikke 3 partsgreier. Har hørt det er mulighet å ikke instalere touch-wiz på galaxy tab 8.9 og 10.1 men på galaxy s2, aner jeg desverre ikke. Lenke til kommentar
Nyph Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Krysser fingrene for at super amoled plus kommer til Norge / Europa! Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Bare det kommer til Europa, er jeg fornøyd :-) Kan gjerne bestille ifra andre land i Europa, men ønsker ikke å bestille ifra Amerika, Asia eller andre landsdeler :-P Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 http://androidcommunity.com/samsung-galaxy-s2-touchwiz-4-0-special-features-demo-exclusive-20110325/ Samme nettstedet som nevnt med Touchwiz 4.0 har også en hands on. Der sier de at det er den tynneste telefonen, punktum. Jeg har alltid lagt merke til at de sier den tynneste smarttelefonen. Og jeg tenkte at det ikke kunne være sant, de Walkman-telefonene ifra SE var jo latterlig tynne! Så jeg begynte å søke opp disse på GSMarena, og de eneste telefonen jeg finner som er nevneverdig tynne, er W880 og W890. Jeg trodde det var flere modeller men den tynneste av disse to er W880 som er 9,5mm. Jeg vet ikke om det er denne modellen jeg har sett, men den SE-modellen jeg har sett mange ha, er jo utrolig tynn! Jeg sammenligner med min egen telefon, Omnia HD, som er 12,9 (13)mm tynn, og den føler jeg ikke akkurat er spesielt tynn, snarere det motsatte. Derfor klarer jeg ikke helt å se at de 3 mm som er til W890 skal bety så utrolig mye. Er det noen som faktisk har en av de tynne SE-mobilene, eller har hatt dem, eller bare vet hvilke modeller det er? For hvis SGSII er DEN tynneste mobilen, er jeg redd for at den skal knekke, til tross for at det er Samsung :-/ Hadde en Samsung x820 tidligere. Den var 6,9 mm tynn! dog ikke en smartphone Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Jeg hadde X830, så jeg merket jeg ble fryktelig skeptisk xD Den var 2,0 cm tykk, nemlig xD Ser den nå. Da er det nok dét som er grunnen til at de sier verdens tynneste smartphone :-) Og da tar de som har skrevet den artikkelen ganske enkelt feil :-) Var det forresten for tynt? Problematisk tynt, liksom? :-) Endret 27. mars 2011 av Leifen18 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg