Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

4.669 NOK inkl. frakt her. Har Tele 2 Sheriff. Ringer med Skype.:new_woot:

kjøpte du den uten abo selv monster? via tele2 sherif eller?

Ja, hadde Tele 2 Sheriff fra før. Kjøpte uten abn. gjennom netonnet.no. Bestilt 25. april, hentet på posten 13. mai (i går).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, hadde Tele 2 Sheriff fra før. Kjøpte uten abn. gjennom netonnet.no. Bestilt 25. april, hentet på posten 13. mai (i går).

ah,okey:

jeg er litt redd hvis jeg bestiller derifra nå, så vil jeg sikkert være bakerst i køen for å få den,hvis de ikke får inne mange til uka

Lenke til kommentar

det er ingen som selger denne dingsen i butikker (real life "hei frøken selger, jeg vil ha denne her jeg" type butikker mener jeg) enda?

Joda, men mange er nok utsolgt også. Siden du ikke sier hvor du bor, og jeg ikke har krystall kulen min tilgjengelig for øyeblikket ;), så er det ikke så lett å vite hvilke butikker som er nærme deg. Men det vet du jo selv :)

Tok en ringerunde lokalt her om dagen. Telebutikken Sarpsborg 3 inne, Telebutikken Moss 1 inne, Teknik magasinet på Nordby (Svinesund) hadde flere. Jeg var borte å kjøpte den ene.

Spurte om det hadde vært mye mas rundt denne telefonen. Han hadde ikke merket noe særlig til det og hadde flere inne. (ca 4800 nok)

Mange er nok mer opptatt av å sitte her inne og hyle enn å egentlig gjøre noe aktivt for å skaffe seg telefonen.... Eller, jeg hadde utrolig flaks....?

Lenke til kommentar

Jeg visste ikke den var til salgs i butikker enda, trodde kanskje release date var 15. Mai eller noe i den dur.

Bor i Trondheim om noen aner hvem som selger denne sexy saken for øyeblikket :) . Eller evt har en til salgs de ikke har lyst på ;) ?

Er så typisk meg å finne ut at jeg har lyst på denne telefonen klokka seks på en lørdag :p .

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Greit å ta backup, så blir du spurt om å laste den inn når du er ferdig. (kontakter osv)

Mulig den ikke fjerner dem uansett, men tok ingen sjanser :)

Oppdateringene fjerner ingenting, så det er ikke noen fare. Backupen tok bare uhovervelig lang tid for meg. Gikk gjennom den prosessen en gang og da hadde den kopiert over 2GB til backupen. Blir vel litt stor backup når jeg har 150 programmer innstallert :p (den innstallerte alt jeg hadde på min Nexus One automatisk)

150 programer, hmmm, mer enn meg da på min iPhone :whistle:

Hvilke programer har du da? Noen som er gode?

Lenke til kommentar

ah,okey:

jeg er litt redd hvis jeg bestiller derifra nå, så vil jeg sikkert være bakerst i køen for å få den,hvis de ikke får inne mange til uka

Var jeg deg så hadde jeg ringt rundt og spurt på mandag.

Lenke til kommentar

Jeg visste ikke den var til salgs i butikker enda, trodde kanskje release date var 15. Mai eller noe i den dur.

Bor i Trondheim om noen aner hvem som selger denne sexy saken for øyeblikket :) . Eller evt har en til salgs de ikke har lyst på ;) ?

Er så typisk meg å finne ut at jeg har lyst på denne telefonen klokka seks på en lørdag :p .

Telebutikken er vel landsdekkende...

https://netcom.no/finn-butikk

Bare si fra om det er noe mer du vil jeg skal gjøre for deg ;)

Lenke til kommentar

har ei leilighet som burde ryddes ;) .

takk though :p .

får vel gå innom et par butikker og ringe elkjøp på mandagen for å sjekke når de får inn telefonen igjen.

vurderer å bare bestille fra netonnet, hvor de påstår de får SGS2 på lager "ca" 19. Mai, noe som er litt skummelt siden det fort kan gå langt over den datoen :( .

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Endelig har the wonderphone kommet i hus! Fantastisk telefon, det må jeg bare si! :love: Kjempefornøyd med levering fra nettonnet også! Fikk melding i går om at den var sendt fra Sverige, og postkontoret mottok den i dag tidlig! HERLIG! :dribble:

Det gikk fort!

Jeg avbestillte fra Netonnet i går og tok dustin istedet,og på pakkesporinga ser jeg at min ble sendt fra København!!Den er Sverige nå...Skulle tatt Netonnet likevel..Men men

Huh? Min ble sendt fra et lager i Oslo.

Men spørsmål angående lader. Er det noe V output jeg må tenke på her, eller kun A? Har et par dusin ladere i kjellern. Og jeg er typen som lader en nesten død telefonen 10 minutter før jeg skal ut.

Syntes det var rart selv.Pratet med de på Dustin igår og fikk mail om at de hadde sendt den fra deres lager.Er derfor merkelig å se på sporinga at den beveger seg i mange forskjelige byer i Danmark og i Sverige.Trodde lageret var i Oslo,men jeg aner ikke.

Lenke til kommentar

Prøver å oppdatere via KIES - får beskjed at det ligger eny fastware oppdatering klar - men på slutten når det skal begynne å laste ned så kommer følgende melding :

"Fikk ikke tillatelse fra GT-I9100-administratoren

"Programmet lukkes..."

W T F ??????????

Er det noen settinger jeg ikke har gjort riktig ???

Skal ikke dette gå av seg selv ?

Høyreklikke og velge "Kjør som administrator" når du åpner Kies? :)

Prøvde å høyreklikke og "kjør som administrator". fortsatt samme melding som dukker opp. :hmm:

Lenke til kommentar

får vel gå innom et par butikker og ringe elkjøp på mandagen for å sjekke når de får inn telefonen igjen.

vurderer å bare bestille fra netonnet, hvor de påstår de får SGS2 på lager "ca" 19. Mai, noe som er litt skummelt siden det fort kan gå langt over den datoen :( .

Om du er flink å rydder leiligheten i helgen har du jo tid til å ringe litt rundt tidlig mandag morgen hehe. Så får du jo sjekket hvem/når som har den på lager. Om ikke kan du vel bestille på nett, eller vente til den kommer inn.

Er uansett en flott telefon det er verdt å vente på!

Var litt skeptisk, men det gikk fort over.

Lenke til kommentar

Elkjøp i trondheim sa rundt slutten av neste uke til meg.

Lenke til kommentar

Noen som har fått telefonen sin fra Netcom enda?

Dem hadde forventet å få inn telefonen i går, men da ble dato endret til 03.06

jeg fikk forventet dato 18 mai da jeg bestilte den, og dato har forandret seg nesten hverdag, og jeg sendte forespørsel om hvilket dato jeg skal forholde meg til, beskjed var at det var den dato ved bestillingen. Nå er det 4 dager igjen. Men jeg tviler om jeg får akkurat 18 mai. Må jo ta noen dager ved sending til Trondheim

Bestilte min fra Netcom 8. mai, da var forventet dato 18. mai, men fikk melding i går om at den var sendt. Bare synd at jeg bor så langt nord at det tar noen dager før den kommer hit.

Lenke til kommentar

jeg fikk forventet dato 18 mai da jeg bestilte den, og dato har forandret seg nesten hverdag, og jeg sendte forespørsel om hvilket dato jeg skal forholde meg til, beskjed var at det var den dato ved bestillingen. Nå er det 4 dager igjen. Men jeg tviler om jeg får akkurat 18 mai. Må jo ta noen dager ved sending til Trondheim

Bestilte min fra Netcom 8. mai, da var forventet dato 18. mai, men fikk melding i går om at den var sendt. Bare synd at jeg bor så langt nord at det tar noen dager før den kommer hit.

Du fikk melding at den var sendt? har du fått mail derfra eller ringte du selv dit? Jeg også har bestilt og forventet dato 18 mai, men ingen melding til meg til nå at den er på veg, du får kanskje før meg,,,, hmmm,,,, bestilte 4 mai jeg

Lenke til kommentar

Du fikk melding at den var sendt? har du fått mail derfra eller ringte du selv dit? Jeg også har bestilt og forventet dato 18 mai, men ingen melding til meg til nå at den er på veg, du får kanskje før meg,,,, hmmm,,,, bestilte 4 mai jeg

Fikk melding på mobil om at abonnementet var oppgradert, og e-post med sporingsnummer. Levert inn i Oslo i 12-tiden i går.

Lenke til kommentar

Er nok mye rart, som sagt så ble jo alt tatt med fra den gamle mobilen. 40-50 av de programmene er jo også spill.

Men for å nevne noen (mye standard saker som sikkert de fleste har og):

Sygic (Navigasjonsprogram)

MoboPlayer (videoavspilling)

Dropbox

Wimp

Sonos

Soundhound

IMDb

TV Show Favs

Parcels (kjekt hvis du har pakker på vei)

Phone My PC

SKY.fm radio

RealCalc

Maverick (greit for kart til annet enn bilbruk)

AndroZip

Twidroyd

Quick Settings

Call Meter 3G

Gulesider

Handyconverter

News Republic

Beautiful Widgets

Ultimate Level

Advanced Ruler

Det er vel kanskje noen av de programmene jeg har mest nytte av i hvert fall.

Lenke til kommentar

Telebutikken på jessheim hadde 2 stk liggende inne, idag.

den ene var kanskje reservert. men første mann til mølla på mandag.

det var uvisst når de skulle få neste batch.

Jeg kjøpte den ene:)

Lenke til kommentar

Er nok mye rart, som sagt så ble jo alt tatt med fra den gamle mobilen. 40-50 av de programmene er jo også spill.

Men for å nevne noen (mye standard saker som sikkert de fleste har og):

Sygic (Navigasjonsprogram)

MoboPlayer (videoavspilling)

Dropbox

Wimp

Sonos

Soundhound

IMDb

TV Show Favs

Parcels (kjekt hvis du har pakker på vei)

Phone My PC

SKY.fm radio

RealCalc

Maverick (greit for kart til annet enn bilbruk)

AndroZip

Twidroyd

Quick Settings

Call Meter 3G

Gulesider

Handyconverter

News Republic

Beautiful Widgets

Ultimate Level

Advanced Ruler

Det er vel kanskje noen av de programmene jeg har mest nytte av i hvert fall.

Lasta ned Advanced Ruler men den må stilles inn. Har du de eksakte målene for skjermen? ;p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...