Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

på cdon så sto det at varen er sendt, det var rundt 14:00. Men når jeg sjekker Kollinummer på posten.no så står det : Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding

Betyr det at varen er fortsatt ikke sendt?

Regner med at den enten ble sent ut fra cdon, og deretter stoppet hos posten da de ikke leverer pakker dag (slik som jeg har forstått det) ellers så regner jeg med at den ligger "klar" til sending til posten henter den på mandag.

:)

takk Magnus!!

Lenke til kommentar

Hvordan konfigurerer jeg den nederste menyen i Android, der hvor det står, "Telefon", "E-post", etc.

Og er det mulig å avinstallere program som f.eks AP News?

Gå til der hvor applikasjoner er og så trykker du på meny knappen og velder endre

Lenke til kommentar

er alt dere snakker om med abbonoment?

eller får man kjøpt uten også?

Min er bestilt fra nettonnet uten abonnoment for ca 4500 kr! :new_woot: Måtte uansett ha uten abonnoment siden jeg flytter til England etter sommeren. :!: Noen som vet hva jeg burde gjøre da egentlig? Skal bare bo der ett års tid :)

Lenke til kommentar

Hele tiden får jeg DLL-feil når jeg prøver å oppdatere gjennom KIES. Blir snart gal.

Last ned .Dll fila som mangler og legg i kies innstalasjonsmappa?

Det står bare "DLL Load Fail", ikke hvilken fil det er. Har skjønt at mange har det samme problemet.

Lenke til kommentar

Hele tiden får jeg DLL-feil når jeg prøver å oppdatere gjennom KIES. Blir snart gal.

Det står bare "DLL Load Fail", ikke hvilken fil det er. Har skjønt at mange har det samme problemet.

Prøv å kjøre Kies i compatibility mode da :hmm: eventuelt reinstallere kies.

Endret av Nyph
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg skal for første gang på gudene vet hvor mange tiår (okay, 1.5 tiår) gå fra Nokia over til noe helt annet, for ikke snakke om skifte fra Symbian^3 til Gingerbread!

MEN: er det noen som aner når Elkjøp har denne godsaken inne på lager igjen? Nettsiden viser bare blankt der det pleier stå antall på lager/forventet på lager.

Alternativet mitt blir i så fall CDon som forventer på lager 26. Mai, eller NetOnNet som forventer på lager 19. Mai.

Veldig spent på gingerbread. Testet det litt på Nokia N900, men det blir jo strengt tatt ikke det samme. Men ser veldig for meg at det blir i alle fall NESTEN Maemo5 type åpenhet når man får root access og kan leke litt rundt med telefonen?

Satser uansett på en decent playstation emulator!

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Googlet litt, og fant noe som kanskje kan løse det her, du kan jo se om noe av dette virker

Lenke til kommentar

Noen som har fått telefonen sin fra Netcom enda?

Dem hadde forventet å få inn telefonen i går, men da ble dato endret til 03.06

jeg fikk forventet dato 18 mai da jeg bestilte den, og dato har forandret seg nesten hverdag, og jeg sendte forespørsel om hvilket dato jeg skal forholde meg til, beskjed var at det var den dato ved bestillingen. Nå er det 4 dager igjen. Men jeg tviler om jeg får akkurat 18 mai. Må jo ta noen dager ved sending til Trondheim

Lenke til kommentar

Googlet litt, og fant noe som kanskje kan løse det her, du kan jo se om noe av dette virker

Hei! Jeg har også funnet frem til den, men skjønner ikke akkurat hvor jeg kan laste ned denne spesielle UK-versjonen. Har du peiling?

Lenke til kommentar

Endelig har the wonderphone kommet i hus! Fantastisk telefon, det må jeg bare si! :love: Kjempefornøyd med levering fra nettonnet også! Fikk melding i går om at den var sendt fra Sverige, og postkontoret mottok den i dag tidlig! HERLIG! :dribble:

Det gikk fort!

Jeg avbestillte fra Netonnet i går og tok dustin istedet,og på pakkesporinga ser jeg at min ble sendt fra København!!Den er Sverige nå...Skulle tatt Netonnet likevel..Men men

Huh? Min ble sendt fra et lager i Oslo.

Men spørsmål angående lader. Er det noe V output jeg må tenke på her, eller kun A? Har et par dusin ladere i kjellern. Og jeg er typen som lader en nesten død telefonen 10 minutter før jeg skal ut.

Lenke til kommentar

Prøv å kjøre Kies i compatibility mode da :hmm: eventuelt reinstallere kies.

Går compability når man er på XP? Har reinstallert 3 ganger nå :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...