Jens-Marius Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Noen som har fått telefonen sin fra Netcom enda? Dem hadde forventet å få inn telefonen i går, men da ble dato endret til 03.06 Lenke til kommentar
torleif2 Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Heisann. Konge mobil:-) Lurer litt på hvordan man kan skifte programmer på den nederste linjen på hjemmeskjermen? Går det også an å fjerne prikkene som viser hvilken skjerm du er på? Jeg er vant med å ha midterste skjerm som hjemmeskjerm, men når jeg setter denne i midten så tar hjem knappen meg til den som er helt til venstre, noen måte å fikse dette på? Jeg bruker go sms og prøver å deaktivere "notifications" på standard sms appen, men det kommer fortsatt "notification".? Takk for hjelp!! Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Litt offtopic men: Sliter med å få mms til å virke, har talkmore. har installert nytt oppsett osv, det virker bare ikke. internett på telefonen virker derimot. noen tips? Slett alle APN'er du evt har fra før. Opprett en ny: Navn: Talkmore APN: telenor Proxy: 10.10.10.10 Port: 8080 Brukernavn: Ikke angitt Passord: Ikke angitt Server: Ikke angitt MMSC: http://mmsc MMS proxy: 10.10.10.11 MMS-port: 8080 Landskode mobil: 242 Mobilnettverkskode: 01 Godkjenningstype: PAP APN-type: internet + mms ^ funker for meg for både mms og internett Lenke til kommentar
Allram Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Slett alle APN'er du evt har fra før. Opprett en ny: Navn: Talkmore APN: telenor Proxy: 10.10.10.10 Port: 8080 Brukernavn: Ikke angitt Passord: Ikke angitt Server: Ikke angitt MMSC: http://mmsc MMS proxy: 10.10.10.11 MMS-port: 8080 Landskode mobil: 242 Mobilnettverkskode: 01 Godkjenningstype: PAP APN-type: internet + mms ^ funker for meg for både mms og internett rart :S jeg får bare "Serverresponsfeil" når jeg prøver å sende mms :S Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Jeg merker ikke noe blåskjær her. Har ikke en lignende skjerm å sammenligne med da. Ok. Takk for svar. Har studerte det litt mer nå, og det ser ut til at det kun er i browseren. Får vente til neste versjon av tlf kommer, og klage da Lenke til kommentar
Nyph Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Prøve en annen browser kanskje? Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Slett alle APN'er du evt har fra før. Opprett en ny: Navn: Talkmore APN: telenor Proxy: 10.10.10.10 Port: 8080 Brukernavn: Ikke angitt Passord: Ikke angitt Server: Ikke angitt MMSC: http://mmsc MMS proxy: 10.10.10.11 MMS-port: 8080 Landskode mobil: 242 Mobilnettverkskode: 01 Godkjenningstype: PAP APN-type: internet + mms ^ funker for meg for både mms og internett rart :S jeg får bare "Serverresponsfeil" når jeg prøver å sende mms :S Merkelig. Det funker fortsatt hos meg. Sendte nettop en nå til meg selv og det funket. Jeg har kun den apn'en som jeg skrev over. Går utifra at du klikker på "Lagre" under menyen når du oppretter den? Også velger den etterpå selvfølgelig? Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Heisann. Konge mobil:-) Lurer litt på hvordan man kan skifte programmer på den nederste linjen på hjemmeskjermen? Går det også an å fjerne prikkene som viser hvilken skjerm du er på? Jeg er vant med å ha midterste skjerm som hjemmeskjerm, men når jeg setter denne i midten så tar hjem knappen meg til den som er helt til venstre, noen måte å fikse dette på? Jeg bruker go sms og prøver å deaktivere "notifications" på standard sms appen, men det kommer fortsatt "notification".? Takk for hjelp!! Jeg har ikke fått den selv enda,men har lest at man skal kunne skifte ut de 3 første ikonene men ikke det 4. Om det er på samme måte som Samsung galaxy s vet jeg ikke men her er beskrivelsen hvordan man gjør det; http://www.samsunggalaxysforum.com/forum-contests/best-tip-trick-or-tweak/msg3152/#msg3152 På touchwiz 4 kan du ikke fjerne prikkene og standard hjemmeskjerm kan du ikke sette til midten.Eneste mulighet er kanskje å bytte ut touchwiz med annen launcher,men jeg aner ikke. Lenke til kommentar
ccing Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Har lekt med denne fantastiske mobilen i noen timer og er svært fornøyd - til nå Har lastet ned NoLed som vi snakket om tidligere i tråden. Det som ble sagt var at en kunne velge ikonene man bruker. Jeg lurer på om noen vet hvordan man gjør dette? Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Heisann. Konge mobil:-) Lurer litt på hvordan man kan skifte programmer på den nederste linjen på hjemmeskjermen? Går det også an å fjerne prikkene som viser hvilken skjerm du er på? Jeg er vant med å ha midterste skjerm som hjemmeskjerm, men når jeg setter denne i midten så tar hjem knappen meg til den som er helt til venstre, noen måte å fikse dette på? Jeg bruker go sms og prøver å deaktivere "notifications" på standard sms appen, men det kommer fortsatt "notification".? Takk for hjelp!! Jeg har ikke fått den selv enda,men har lest at man skal kunne skifte ut de 3 første ikonene men ikke det 4. Om det er på samme måte som Samsung galaxy s vet jeg ikke men her er beskrivelsen hvordan man gjør det; http://www.samsunggalaxysforum.com/forum-contests/best-tip-trick-or-tweak/msg3152/#msg3152 På touchwiz 4 kan du ikke fjerne prikkene og standard hjemmeskjerm kan du ikke sette til midten.Eneste mulighet er kanskje å bytte ut touchwiz med annen launcher,men jeg aner ikke. Du går inn under programmer og så klikker meny knappen og så velger endre. Der kan du bytte ut de tre første knappene som er synlige på desktopen. Lenke til kommentar
Allram Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Merkelig. Det funker fortsatt hos meg. Sendte nettop en nå til meg selv og det funket. Jeg har kun den apn'en som jeg skrev over. Går utifra at du klikker på "Lagre" under menyen når du oppretter den? Også velger den etterpå selvfølgelig? Rare greier, men sletta alt og prøvde på nytt og nå virka det Takk for hjelpa, du redda dagen min Lenke til kommentar
thelegendwithin Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Herlig. Takk for hjelpen magnus,covah og kvasbo! Lenke til kommentar
Nyph Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Er det noen andre som ikke får opp instillinger når man ser på .avi videoer? Jeg får bare opp "del video", "detaljer", "via bluetooth" og "undertekster" når jeg kjører en .avi film og trykker på meny knappen. edit: Funker ikke å få opp instillinger på vanlige filmklipp som er spilt inn med kameraet heller. viser tydelig at det er mange forskjellige instillinger når man ser video. edit2: Fant ut av det nå. Man får ikke opp instillinger med mindre man starter en video fra "videoklipp" applikasjonen. Ganske kjipt det da =/ Endret 14. mai 2011 av Nyph Lenke til kommentar
Wormhouse Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Endelig har the wonderphone kommet i hus! Fantastisk telefon, det må jeg bare si! Kjempefornøyd med levering fra nettonnet også! Fikk melding i går om at den var sendt fra Sverige, og postkontoret mottok den i dag tidlig! HERLIG! Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Jeg spør igjen. Noen som har mottatt mobilen, eller fått en bekreftet dato, fra Telenor/djuice/Telekiosken? Jeg bestilte hos Telenor i går. De sa at den var forventet inn i går, men på grunn av en bitteliten forsinkelse, så det ut som om de ikke kunne sende den ut før på mandag Jeg tror også at sist du spurte, svarte Telenor, eller en ansatt i Telenor, deg direkte her på forum... Så det er nok ikke så stor fare enda De har skiftet ubekreftet dato ifra 13.05 til 15.05, og etter alt å dømme, blir den sendt 15.05 Noen som har fått noe bekreftet fra Telenor i dag? Hei igjen. Vi snakket med lageret nå og de hadde dessverre ikke mottatt leveransen fra Samsung likevel. Vi beklager å ha videreformidlet feil informasjon. Vi fikk opplyst nå at de forventet leveransen på mandag da, men vi avventer med å bekrefte dette til vi faktisk får beskjed om at de har begynt å sende mobiler til dem som har bestillt. Vi beklager så mye for den ekstra ventetiden dette medfører da vi forstår godt at dere gjerne ønsker å ta i bruk mobilen snarest mulig. Her fant jeg svaret, du er quotet og alt, så jeg skjønner ikke hvorfor du ikke har fått med deg dette svaret? Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Fikk endelig mitt eksemplar før i dag jeg også, og for en telefon Fantastisk skjerm, flott kamera, brukbar lyd (mer enn høy nok volum, iallefall), rask og responsiv- uansett hvilke prøver den har blitt satt på, og den har spilt av de videofilene jeg har prøvd, også med undertekst! Er utrolig fornøyd Bare en liten ting.. Aldri prøvd Kies før! Programmet finner ikke telefonen min! What to do? Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Endelig har the wonderphone kommet i hus! Fantastisk telefon, det må jeg bare si! Kjempefornøyd med levering fra nettonnet også! Fikk melding i går om at den var sendt fra Sverige, og postkontoret mottok den i dag tidlig! HERLIG! Det gikk fort! Jeg avbestillte fra Netonnet i går og tok dustin istedet,og på pakkesporinga ser jeg at min ble sendt fra København!!Den er Sverige nå...Skulle tatt Netonnet likevel..Men men Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 er alt dere snakker om med abbonoment? eller får man kjøpt uten også? Lenke til kommentar
thelegendwithin Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 på cdon så sto det at varen er sendt, det var rundt 14:00. Men når jeg sjekker Kollinummer på posten.no så står det : Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding Betyr det at varen er fortsatt ikke sendt? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 på cdon så sto det at varen er sendt, det var rundt 14:00. Men når jeg sjekker Kollinummer på posten.no så står det : Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding Betyr det at varen er fortsatt ikke sendt? Regner med at den enten ble sent ut fra cdon, og deretter stoppet hos posten da de ikke leverer pakker dag (slik som jeg har forstått det) ellers så regner jeg med at den ligger "klar" til sending til posten henter den på mandag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg