Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

HVA??? Hvor har dere fått tak i SGS2 ? Er jo ikke på lager noe sted!!

Edit: Jeg har bestandig vært Nokia fangirl, og min siste flamme heter N8. Men etter at Android gjorde sitt opptog, ble jeg mer ett fasinert og har rett og slett blitt frelst på nytt! Om Android holder dagens tempo, kommer Android til å bli det nye Apple!

Denne SGS2 virker som en sann drømmetelefon, og jeg klarer nesten ikke vente. Vær så snill og si ifra hvor dere har fått tak i deres.

Elkjøp er grei ved at man kan bestille den på nett, og hente den i butikken samme dagen :)

Prisene varierer jo voldsomt: Helt fra 4500 - 6000 kr! Er ganske stor forskjell, det! CDON er den billigste ifølge Amobil sin Prisguide:

https://prisguiden.no/produkt/144857?&productId=144857#productPrices

Endret av Lilleirene
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at det ikke er flere på lager hos Dustin nå.

Håper at det var en til meg ihvertfall, var grønt når jeg bestilte.

Akuratt det samme skjedde med meg, men jeg sendte mail og de bekreftet at jeg skulle få den :):w00t:

Tror det var endel som så den posten med at "dustin har på lager"

:cool:

Når bestilte du? Jeg bestilte cirka kl. 12:10 idag, og sendte en mail for å forsikre meg om at jeg fikk den men har ikke fått svar enda.

edit: forget it, fikk svar nå! Mobilen blir sendt idag og er her på tirsdag-onsdag! :D woohoo

Endret av reid91
Lenke til kommentar

Nå har jeg akkurat fått min galaxy i hendene. Er det noen andre som har reagert på grønnskjær ved fotografering i sentrum av bildene? Det er ganske tydelig! Er det en feil med min telefon, eller firmwaren? Da går den rett tilbake til elkjøp!

Kan du ikke laste opp et av bildene så ser vi bedre hva du mener..

Jeg kan hvertfall ikke si at jeg ser noe 'feil'skjær (haha) på min SGS2.

post-182646-0-91408000-1305286644_thumb.jpg

post-182646-0-37444800-1305286648_thumb.jpg

Lenke til kommentar

HVA??? Hvor har dere fått tak i SGS2 ? Er jo ikke på lager noe sted!!

Edit: Jeg har bestandig vært Nokia fangirl, og min siste flamme heter N8. Men etter at Android gjorde sitt opptog, ble jeg mer ett fasinert og har rett og slett blitt frelst på nytt! Om Android holder dagens tempo, kommer Android til å bli det nye Apple!

Denne SGS2 virker som en sann drømmetelefon, og jeg klarer nesten ikke vente. Vær så snill og si ifra hvor dere har fått tak i deres.

Elkjøp er grei ved at man kan bestille den på nett, og hente den i butikken samme dagen :)

Prisene varierer jo voldsomt: Helt fra 4500 - 6000 kr! Er ganske stor forskjell, det! CDON er den billigste ifølge Amobil sin Prisguide:

https://prisguiden.no/produkt/144857?&productId=144857#productPrices

De fleste er utsolgt, det er nok derfor ingen har de på lager nå. Bestilte selv hos tele2 på mandag, men kom ikke med i første parti som ble sendt ut og må vente til 3. juni. Var derfor veldig heldig idag som fikk sikra meg en telefon fra dustinhome.no men de er dessverre utsolgt nå. Lefdal får inn 26.mai og det vil jeg tro gjelder elkjøp også.

Lenke til kommentar

Nå har jeg akkurat fått min galaxy i hendene. Er det noen andre som har reagert på grønnskjær ved fotografering i sentrum av bildene? Det er ganske tydelig! Er det en feil med min telefon, eller firmwaren? Da går den rett tilbake til elkjøp!

Kan du ikke laste opp et av bildene så ser vi bedre hva du mener..

Jeg kan hvertfall ikke si at jeg ser noe 'feil'skjær (haha) på min SGS2.

Jeg ser godt hva du mener! Først og frems sjekk at det ikke er en buse på linsen, vis det ikke er det så er det bare å sende telefonen i retur asap! Send ved et av bildene som bevis i tillegg, så de ikke står å tar bilder av gresset og sier at det ikke er noe problem :p

Lenke til kommentar

Lekte litt med div oppsett i går på telefonen og landet til slutt på dette.

Ble ganske fornøyd over resultatet:)

Lockscreen:

lockscreens.jpg

Desktop 1:

desktop1s.jpg

Desktop 2:

desktop2s.jpg

Noen andre som vil dele sine custom desktops?

(edit: woops, de ble vel store så la opp thumbs)

post-131485-0-93914900-1305285975_thumb.png post-131485-0-00510900-1305286013_thumb.png post-131485-0-75183400-1305286028_thumb.png post-131485-0-60324000-1305286050_thumb.png

LauncherPro Plus med 8*10 grid. Monochrome ikoner for minst mulig "sirkus"

SwitchPro helt øverst - Fjernet like greit notification bar.

Side 1:

Make Your Clock widget

Beautiful widget for vær

Beautiful widget for "timed silence"

Moon Phase

Dock med 3 transparent lights fra LP Plus

Side 2

Folder Organizer - her er alt samlet av apps jeg bruker mest, fordelt i kategorier

Side 3

No Lock - For å bruke lockscreen eller ikke

Colour Note - postit system med checklist-funksjon

Side 4

Samsung sitt eget bilderamme-system. Inaktive "ikoner", kun ramme

Lenke til kommentar

Fra Dustin:

Hei!

Denne ordren er sendt til pakking og går ifra vårt lager senere idag :- )

De er tydeligvis kjappe, så da kan vi nok roe oss ned. Jeg bestilte for ca 15min siden.

Og de sendte med smilefjes, + cred!

Btw; Er det en TV2 Sumo app som funker til Android?

Endret av Caliente
Lenke til kommentar

Fra Dustin:

Hei!

De er tydeligvis kjappe, så da kan vi nok roe oss ned. Jeg bestilte for ca 15min siden.

Heisann,

Jo det gikk bra.

Vi ble akkurat tomme for telefonen nå.

Men din telefon sendes idag :)

:thumbup: for smilefjes!

Like på facebook også :)

EDIT: Ser dårlig ut med Sumo app! Etter er raskt google søk fant jeg følgende fra TV2 på Android Market: Tv2 Apper

Endret av Emshuee
Lenke til kommentar

Fra Dustin:

Hei!

Heisann,

Jo det gikk bra.

Vi ble akkurat tomme for telefonen nå.

Men din telefon sendes idag :)

:thumbup: for smilefjes!

Like på facebook også :)

hehe, sant. Viktig å like på Face :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk svar fra komplett nettopp:

"Hei.

Ingenting går fra lageret idag pga. programvare oppdatering på lagerstyringen. Neste levering til post/tollpost/pick-up-point blir til mandag.

Med vennlig hilsen,

Torgeir

Salg & Kundeservice"

Veldig bra dag å ha programvare oppdatering...

Lenke til kommentar

Hva skjer med at Chess nekter å svare på hvorfor dem trakk G2 fra nettbutikken sin? Ikke vet jeg om dems underleverandør, men et mobilselskap bør klare å få til noen eksemplarer når andre har butikken fysisk på lager her.

Lenke til kommentar

Kan man fortsett bruk Samsung sine touchwiz widgets om man har lagt inn launcherpro?

Det går helt fint. Ulempen er at Touchwiz er mye bedre på programmer menyen og måten en velger widgets på enn hva launcher pro er.

Sjekket litt bedre, og det går ikke å bruke samsung sine widgeter.

Til dere som sier at dere har fått telefonen: Hvor har dere kjøpt den?

Den er jo ikke på lager noen steder. Har ventet på denne telefonen siden 13. februar og blir helt gal av å vente. Har egentlig lyst på den med NFC, men orker neppe å vente.

Telebutikken

Lenke til kommentar

Har nettopp smertelig fått erfare at denne "supertelefonen" ikke er spesielt motstandsdyktig mot fall...

Triste greier, mista også Heroen utallige ganger i gulvet, den ser helt uberørt ut!

Oppdaget til min store forbauselse at Hero har Gorilla glass fra Corning den også. Dog har den både mindre skjerm og tykkere og mer solid ramme rundt, så det forklarer nok hvorfor den har overlevd større ulykker enn det Galaxy S2'n min gjorde i dag tidlig...

Lenke til kommentar

Hvis noen er desperate så har jeg 3 på vei i posten som alle antagelig kommer Mandag. Du kan kjøpe av meg (face to face) for samme pris som jeg ga. Hvis ingen er desperate nok så sender jeg de bare tilbake. :)

hvor mye kjøpte du for, og hvor i landet befinner du deg?

Endret av jajamensen
Lenke til kommentar

Har en fra NetOnNet: Sum å betale 4719.00 = 4700 kr.

Også en fra Chess : NOK 4899.00 = 4900kr.

Oslo - Søndre Nordstrand

Kan også sendes som ekspress over natt (gratis).Men da blir det stress med overføring av penger + får ikke sendt de før Tirsdag.

Endret av Caliente
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...