Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter her uten mobil, og får beskjed om at tele2 har sendt ut første parti, og at neste kommer 3. juni. Jeg bestilte 3-4 dager etter at de la den ut for salg så den gikk visst ganske kjapt. Har nå bestilt fra dustinhome som har den på lager(med grønt "symbol", som vil si de har mer enn bare noen få), men når jeg hadde betalt og alt det der så stod det "begrenset antall": 1!

Mulig de er veldig trege med å oppdatere, eller så håper jeg at jeg var så heldig at jeg var den siste som fikk bestilt :)

Lenke til kommentar

Har en iphone 4 lader liggenes kjøpt fra clas ohlson (ikke standard) som jeg bruker på jobb, den har 1A mens S2'en har 700mA. Noen som vet om den vil funke med S2'en? Har ikke med meg USB kabelen på jobb i dag, så får ikke testet det. Men ville vært kjekkt å vite i tilfelle den ikke støtter det eller noe. :)

Tillater å bumpe meg selv jeg :)

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd å unngå å kikke for mye på denna mobilen. Jeg kjøpte meg jo HTC desire z i fjor sommer/høst, så den er ikke et år enda en gang. Problemet er at jeg aldri helt har falt for den.. Og når jeg kikka litt på denne herligheten stønna jeg bokstavligtalt. *må ha* Samboer kommer til å drepe meg :ph34r: Han ser ikke poenget i å bruke flere tusen på mobil.. :cry:

Hahaha. Kjenner meg igjen! Jeg var litt "lei Samsung" og hoppet derfor over Nexus s.

Gikk for en billig Huawei u8800 som jeg forsåvidt var utrolig fornøyd med prisen tatt i betraktning. Når jeg så denne var jeg vel egentlig solgt. Men fortsatt litt skeptisk siden det var Samsung. Men etter å ha klikke på den i ca 1-2 timer er jeg ikke i tvil! Telefonen er bare helt rå :) Guttungen overtar min U8800 i dag, og er glad for ny mobil, så da har jeg litt "alibi" :)

Litt OT. Dere som venter på varer fra oss. Tollen "holder på dem", men de vil være hos oss på mandag.

Endret av Samok.no
Lenke til kommentar

^

Bruker LauncherPro med custom dock icons og klokke fra SiMi Clock.

Menyen er SiMi Folder.

For å få skrift i stedet for iconer på menyen, der som det står sms og gmail feks, ka har du brukt der?? Ligg det i LaucherPro??

Lenke til kommentar

Nå opplyser Netcom 19 mai. Nei, nå nettopp forandret til 31 mai..... Hmmm, ser at Chess og Netcom forandrer dato helt likt.

Er det noe sammenheng? Chess og Netcom - som med Lefdal og Elkjøp?

ja, da blir det en laaaang mai mnd

Nå fikk jeg beskjed at dato i netcom.no ved mobil kjøp, er ventet dato gjeldene når bestillingen blir tastes inn.

Så ved bestilling min sto 18 mai, da er det 5 dager ventetid til

Lenke til kommentar

Sitter her uten mobil, og får beskjed om at tele2 har sendt ut første parti, og at neste kommer 3. juni. Jeg bestilte 3-4 dager etter at de la den ut for salg så den gikk visst ganske kjapt. Har nå bestilt fra dustinhome som har den på lager(med grønt "symbol", som vil si de har mer enn bare noen få), men når jeg hadde betalt og alt det der så stod det "begrenset antall": 1!

Mulig de er veldig trege med å oppdatere, eller så håper jeg at jeg var så heldig at jeg var den siste som fikk bestilt :)

Har du fått en bekreftelse fra Tele2 om at de har sendt ut? Sist jeg snakket med Moobi (i går), så var datoen 31.05 på første batch...

Lenke til kommentar

Har du fått en bekreftelse fra Tele2 om at de har sendt ut? Sist jeg snakket med Moobi (i går), så var datoen 31.05 på første batch...

Fra tele2:

"Hei og takk for din henvendelse.

Beklageligvis så er første partiet sendt ut og nytt parti forventes inn den 3. juni 2011, for spørsmål vedrørende din bestilling, kan du kontakte vår nettbutikk på 815 68 605 "

Lenke til kommentar

Fra tele2:

"Hei og takk for din henvendelse.

Beklageligvis så er første partiet sendt ut og nytt parti forventes inn den 3. juni 2011, for spørsmål vedrørende din bestilling, kan du kontakte vår nettbutikk på 815 68 605 "

Hurra! Da slipper jeg kanskje å mase mer på Tele2 og Moobi om levering. :new_woot:

Lenke til kommentar

^

Bruker LauncherPro med custom dock icons og klokke fra SiMi Clock.

Menyen er SiMi Folder.

For å få skrift i stedet for iconer på menyen, der som det står sms og gmail feks, ka har du brukt der?? Ligg det i LaucherPro??

Dockbakgrunnen er en transparent png fil.

Teksten over er også png filer.

Alt gjøres gjennom launcher pro, men png filene må du laste ned separat.

Lenke til kommentar

Mail fra Netonnet kl 12.31 idag:

Hei xxxx,

Denne ble sendt i dag, beløpet skal ha bli trukket.

Du vil motta en leveringsbekreftelse etter 18.00.

Ha en fin dag!

-------

Får den nok ikke før helga, men heldigvis er den i posten. Yay!

EDIT: Bestilte forøvrig den 10. mai.

Endret av k1sso
Lenke til kommentar

Har en iphone 4 lader liggenes kjøpt fra clas ohlson (ikke standard) som jeg bruker på jobb, den har 1A mens S2'en har 700mA. Noen som vet om den vil funke med S2'en? Har ikke med meg USB kabelen på jobb i dag, så får ikke testet det. Men ville vært kjekkt å vite i tilfelle den ikke støtter det eller noe. :)

Tillater å bumpe meg selv jeg :)

Skal virke uten problemer

Lenke til kommentar

Nå har jeg akkurat fått min galaxy i hendene. Er det noen andre som har reagert på grønnskjær ved fotografering i sentrum av bildene? Det er ganske tydelig! Er det en feil med min telefon, eller firmwaren? Da går den rett tilbake til elkjøp!

Lenke til kommentar

Ser at det ikke er flere på lager hos Dustin nå.

Håper at det var en til meg ihvertfall, var grønt når jeg bestilte.

Akuratt det samme skjedde med meg, men jeg sendte mail og de bekreftet at jeg skulle få den :):w00t:

Tror det var endel som så den posten med at "dustin har på lager"

:cool:

Lenke til kommentar

Nå har jeg akkurat fått min galaxy i hendene. Er det noen andre som har reagert på grønnskjær ved fotografering i sentrum av bildene? Det er ganske tydelig! Er det en feil med min telefon, eller firmwaren? Da går den rett tilbake til elkjøp!

Kan du ikke laste opp et av bildene så ser vi bedre hva du mener..

Jeg kan hvertfall ikke si at jeg ser noe 'feil'skjær (haha) på min SGS2.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...