d-e-x-t-e-r Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Hei, jeg vet ikke hvilket forum jeg skal poste det i, så jeg poster det her bare. Jeg lurte på om det er mulig på noen som helst måte å få lån på 500 000 kroner til eget bruk? Med en månedslønn på ca. 14 000 utbetalt, og god evne til å spare. Har ikke no kjennskap til lån og slikt, så jeg håper noen her kan gjøre meg litt smartere. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Det kommer jo annpå hva du skal låne det til, det vil si, hva du mener med "til eget bruk", men hvis du tenker på til bare forbruk så tror jeg ikke det. De færreste forbrukslån er over 250'-300' ut i fra de annonsene jeg ser for det. Men jeg tror du skal ha vanskelig for å få låne så mye, selv om du skal låne til noe fornuftig som leilighet eller bil. Men dog, jeg og min eks-kone fikk låne 720' på en inntekt på litt over 20 i måneden. Men til Hus og vi hadde egenkapital. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1299088 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg