Alkanide Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Dette er ikke reklame.. Det er et seriøst spørsmål, ettersom jeg ikke klarer finne dem noe sted.. Altså, er noen av dem jeg ikke finner. De jeg ikke finner er versjoner jeg kjøpte før. Jeg håper ikke produksjonen av dem er avsluttet, ettersom dette var meget gode saker.. Jeg har funnet: Vidal Dipper Jordbær Vidal Dipper Eple Vidal Dipper Coca-Cola De jeg leter etter: Vidal Dipper Tutti Frutti Vidal Dipper Banan Vidal Dipper Kiwi/ Aprikos Vidal Dipper Plus Jordbær..? Er sikkert flere jeg ikke husker, men.. Leter altså etter de tre fire typene jeg nevnte over.. Jeg har lett på nettet, finner ingenting, bare bokser med de tre jeg har funnet til nå.. Endret 8. desember 2012 av Alkanide Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Har du prøvd og sende mail til importør, eller produsent? Lenke til kommentar
Alkanide Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg sendte en mail til produsenten for noen dager siden, men har ikke fått noe svar Jeg aner ikke hvem som importerer dem Lenke til kommentar
Alkanide Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Har fortsatt ikke fått noe svar fra produsent Noen som kunne hjulpet meg å finne Vidal dipper's? Edit: Nevermind, virker som de ikke er i produksjon.. Endret 8. desember 2012 av Alkanide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå