Gå til innhold

Ny tv , 37/40" under 6000 kr

Anbefalte innlegg

På tide å kaste ut den gamle crt tven.

Tven er vel ca 3 meter unna sofaen, så noe over 40" blir vel litt stort.

Tilkoblingmuligheter jeg trenger:

Minst 1 scart

3x HDMI bør være passe

digital lyd ut er ikke å forrakte

Jeg ønsker full-hd

Budsjettet er på under 6000 kr (egentlig under 5000)

hadde egentlig tenkt meg en plasma-skjerm, men det er ikke å få tak i den størrelsen med fullhd, desverre.

Noen forslag?

ser at netshop har noen tilbud nå som kasnkje kan være aktuelle?:

http://www.netshop.no/Avdelinger/LYD_BILDE/TVsalg.aspx

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

G20 er fremdeles blant den nyeste serien til Panasonic.

Frem til de lanserer nye skjermer er den helt klart et av de beste plasmavalgene for tiden. Setter man seg på gjerdet en liten stund vil den trolig dale enda mer i pris. Et tips... Hvis du bor i Oslo kan du å ta en tur til Elkjøp Megastore rett utenfor Oslo. Det hender de selger demovarer der.

Når det gjelder den evige debatten om Full HD eller ikke så er det svært vanskelig å se forskjell på dette så lenge du sitter på normal avstand. Dette kan du enkelt sjekke ved å stille deg helt inntil skjermen og bare gå sakte tilbake i rommet.

Da vil du se at bildet blir litt softere for hver meter du går. Sortnivå, fargegjengivelse og nativ kontrast er langt viktigere i forhold til dybdefølelsen.

Lenke til kommentar

Mars? Bevares det er gode nyheter! Jeg trodde ikke de nye modellene ville dukke opp før i Mai. Litt bortenfor tråden, men jeg ser frem til å se toppmodellene til Panasonic. G30 også for den saks skyld. Ryktene sier at dette er året hvor sortnivået går til Kuro nivå. Om det stemmer blir det nok ny tv på meg i år:).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...