Gentlemanful Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Info om livet til Akon Info om sangeene til akon/album, priser er det noe bra sider der det står om dette +++ takk for svar, Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 http://en.wikipedia.org/wiki/Akon Lenke til kommentar
Gentlemanful Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 hva faen, google.no? veldig morsomt folkens, hehehehehehehehehehehhehe....................... Er det noen sider unatt, wikipedia ? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 prisene på albumene kan du finne på hvilken som helst platebutikk på nett. ellers så er Wikipedia artikkelen mest sannsynlig mer enn utfyllende nok, resten er det bare å google etter. og ja dette er leksehjelp forumet, men det er ikke "vi gjør oppgaven for deg forumet" Lenke til kommentar
Gentlemanful Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 prisene på albumene kan du finne på hvilken som helst platebutikk på nett. ellers så er Wikipedia artikkelen mest sannsynlig mer enn utfyllende nok, resten er det bare å google etter. og ja dette er leksehjelp forumet, men det er ikke "vi gjør oppgaven for deg forumet" takk for svar. JEg spurte om sider, ike at dere skulle gjøre oppgaven for meg Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Regner med wikipedia er for vanskelig skrevet og satt opp. Lenke til kommentar
Gentlemanful Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Regner med wikipedia er for vanskelig skrevet og satt opp. Riktig! På norsk står det ingenting, og akkurat som du sa, det er vanskelig skrevet og satt opp, og det gjør det ikke noe bedre at alt står på engelsk Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 prisene på albumene kan du finne på hvilken som helst platebutikk på nett. ellers så er Wikipedia artikkelen mest sannsynlig mer enn utfyllende nok, resten er det bare å google etter. og ja dette er leksehjelp forumet, men det er ikke "vi gjør oppgaven for deg forumet" takk for svar. JEg spurte om sider, ike at dere skulle gjøre oppgaven for meg Hvorfor gidder du ikke å søke selv? Tror du, du lærer noe av at andre finner alt for deg? Vet ikke åssen du er til vanlig, men akkurat i dette tilfellet virker du veldig lat. Alt av info du trenger finnes det masse av, hvis du først tar og bruker søkeknappen!! Vi gjør på en måte oppgaven for deg, og å finne nettsiden er alt. Og deretter tar du kopi og lim inn. Lenke til kommentar
Gentlemanful Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 prisene på albumene kan du finne på hvilken som helst platebutikk på nett. ellers så er Wikipedia artikkelen mest sannsynlig mer enn utfyllende nok, resten er det bare å google etter. og ja dette er leksehjelp forumet, men det er ikke "vi gjør oppgaven for deg forumet" takk for svar. JEg spurte om sider, ike at dere skulle gjøre oppgaven for meg Hvorfor gidder du ikke å søke selv? Tror du, du lærer noe av at andre finner alt for deg? Vet ikke åssen du er til vanlig, men akkurat i dette tilfellet virker du veldig lat. Alt av info du trenger finnes det masse av, hvis du først tar og bruker søkeknappen!! Vi gjør på en måte oppgaven for deg, og å finne nettsiden er alt. Og deretter tar du kopi og lim inn. Jeg skjønner hva du mener, men tror du virkelig jeg ikke har prøvd å søke selv? Da burde du tro om igjen. jeg har prøvd å søke men fant ikke noe bra om livet hans og albumet/priser han har vunnet. Og det er kanskje derfor jeg prøvde å spørre her (?). Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 - Google.com/Google.no - Søk: Akon Wikipedia. - Gå inn på artikkelen. - Se hvilket språk det står på. - Forandre til ønsket, eller behold det. - Om Norsk ikke er tilgjengelig. Kopier teksten. - Kopier gjøres ved å dra over teksten en markering. - Når markeringen er gjort, trykker du på teksten. - Merk deg at det er viktig at du trykker HØYRE-klikk. - Deretter går du til ''Kopier''-knappen, og trykker på den. - Merk deg at det er viktig at du trykker VENSTRE-klikk. - Deretter kommer det vanskelige, du skal ut av Akon, ut av Wikipedia, da trykker du på pilen <- oppe i høyre hjørnet, 1-2 ganger. - Så søker du, eller går inn på Google Translate. - Velg ønsket språk, eller behold. - HØYRE-klikk der du skal skrive. - VENSTE-klikk på ruten som kommer opp på ''Lim inn''. - Der har du teksten, på ønsket språk. PS. Google Translate kan ikke oversette ordene i store sammenhenger ordkorrekt, men bare forandre på det om du ønsker. Så gjør du trinnene ved å Kopiere det, og denne gangen LIME DET INN i ett Dokument/ett skriv. Lykke til, du trenger det 3 Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Hvor gammel er du, egentlig? 1 Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) En veldig fin oppskrift der ja, Lykke til Endret 20. februar 2011 av clickz101 1 Lenke til kommentar
Gentlemanful Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Hvor gammel er du, egentlig? Yamas, hehe, tusen takk for fin oppskrift. kallepetrus, hva faen har det med saken og gjøre? Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Hvor gammel er du, egentlig? Yamas, hehe, tusen takk for fin oppskrift. kallepetrus, hva faen har det med saken og gjøre? Ingen verdens ting. 1 Lenke til kommentar
Gentlemanful Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Hvor gammel er du, egentlig? Yamas, hehe, tusen takk for fin oppskrift. kallepetrus, hva faen har det med saken og gjøre? Ingen verdens ting. OK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå