Gå til innhold

Tips til vårjakke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jakken skal kunne brukes til det meste og samtidig skal se bra ut er imo oilskinjakker fra f.eks. Barbour perfekt. Det kan brukes i all slags vær (i motsetning til trencher og quiltede jakker), og de holder for alltid.

 

Jeg er forresten uenig i at trench kan brukes av alle. Jeg syns det ser teit ut på 4 av 5.

Lenke til kommentar

IMO er det fordi 4 av 5 på en eller annen måte fucker det opp.

 

Om man til vanlig kler seg ganske pent så ser det nok greit ut men personlig bruker jeg ofte mer komfortable klær som vil kun vil anta bare ser dumt ut om jeg skulle hatt en trenchcoat. Jeg prøvde en Hugo Boss trench for 1/2 år siden og fikk thumbs down fra dama.

Lenke til kommentar

Jeg er 21, så er vel egentlig ikke for ung -- men føler ikke det er helt meg. For all del, trenchcoat er et stilig plagg hvis det brukes rett, men det er ikke helt det jeg ute etter.

 

Jeg heller egentlig mest mot denne, samme som i førsteposten, bare i en annen farge: http://www.countryat...0ru91-a357.html

 

Det blir en jakke som skal være litt penere enn Bergans-jakken min, men som fortsatt tåler regn (bor i Stavanger). :)

 

Edit: ble i tvil om fargen ... Olive eller rustic?

Endret av Jude Quinn
Lenke til kommentar

IMO er det fordi 4 av 5 på en eller annen måte fucker det opp.

 

Om man til vanlig kler seg ganske pent så ser det nok greit ut men personlig bruker jeg ofte mer komfortable klær som vil kun vil anta bare ser dumt ut om jeg skulle hatt en trenchcoat. Jeg prøvde en Hugo Boss trench for 1/2 år siden og fikk thumbs down fra dama.

Hva legger du i "komfortable klær"? Om du mener joggebukse og hettegenser skjønner jeg deg selvfølgelig godt.

En annen ting: Å høre på damer når det kommer til klær går sjeldent bra. Hadde jeg hørt på samboeren når det kom til klær og stil hadde jeg nok ikke sett ut! :p

Lenke til kommentar

http://www.barbourbymail.co.uk/Barbour-Border-Jacket.html

 

http://www.barbourbymail.co.uk/Barbour-Bristol-Jacket.html

 

Når jeg skulle kjøpe jakke bestemte jeg meg nesten for Barbour Border. Men etter jeg prøvde Bristol ble jeg forelsket, Kragen ser litt rar ut på bilder. Men ta det rolig, den er en killer i virkeligheten. Bristol har en helt perfekt lengde, og passer til forholdsvis tynne personer.

post-166602-0-68433400-1298241049_thumb.jpg

Lenke til kommentar

IMO er det fordi 4 av 5 på en eller annen måte fucker det opp.

 

Om man til vanlig kler seg ganske pent så ser det nok greit ut men personlig bruker jeg ofte mer komfortable klær som vil kun vil anta bare ser dumt ut om jeg skulle hatt en trenchcoat. Jeg prøvde en Hugo Boss trench for 1/2 år siden og fikk thumbs down fra dama.

Hva legger du i "komfortable klær"? Om du mener joggebukse og hettegenser skjønner jeg deg selvfølgelig godt.

En annen ting: Å høre på damer når det kommer til klær går sjeldent bra. Hadde jeg hørt på samboeren når det kom til klær og stil hadde jeg nok ikke sett ut! :p

 

Blir en collegegenser ganske ofte siden jeg aldri finner noen gensere jeg liker, heh. Har veldig lyst til gå over til noe litt stiligere til hverdags men vet ikke helt hva jeg skal kjøpe. Mye av det jeg ser føler jeg er laget for de som har strykebrett noe jeg ikke har - vil kalle meg helt normal men føler meg fortsatt ikke komfortabel med klær som sitter tett på kroppen.

 

Har funnet mye fine jeans i det siste men kan ikke akkurat si at collegegensere ser spesielt bra ut sammen. :p

 

Jeg er også på jakt etter en vår/høst-jakke men noe mindre 'farmyardy' enn det som har blitt foreslått her.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...