Vato Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Hei. Har en SE cyber-shot mobil som lager pipelyder når tar opp samtale, hvordan unngår jeg dette? Kan også legge til at abonnementet som brukes er Ludo Terningkast 6 hvis det skulle ha noen relevans. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Mener du i det du starter opptaket, eller skjer det innimellom mens opptaket pågår? Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Siden du ikke nevner noe spesifikt angående modell her så blir det gjetning på generelt grunnlag. Med mindre det er en innstilling for dette så vil jeg anta at dette er gjort fordi det i en del land er ulovlig å ta opp samtaler uten at motparten er informert om dette. Pipelyden vil derfor brukes for å gjøre oppmerksom på nettopp at samtalen blir tatt opp, og jeg vil anta at det sannsynligvis ikke er mulig å slå denne av. Telefonens bruker manual vil mest sannsynligvis kunne gi mer informasjon. Om du ikke lengre har denne vil den som regel være å finne på SE sin nettside. Lenke til kommentar
Vato Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Det skjer ikke når man begynner oppptaket, men pipelyden begynner etter et par sekunder underveis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå