kurnaku Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 Hei, jeg trenger litt hjelp med en skoleoppgaver jeg har å håper noen snille folk her inne vil hjelp meg Figuren som jeg har lagd ved som vedlegg viser en EPROM av typen 27128 Oppgave a) Hvor stor minnekapasitiet har denne EPROM-kretsen? Oppgave b) Vi ønsker å bygge et minne på 64k adresser og 16-bits dataord via slike kretser, pluss en passende adressekoder. Tegn forslag til oppkobling samt angi start- og stopp-adresse fir hver EPROM i systemet Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 Du finner jo lett ut av det mest grunnleggende ved å bruke Google til å søke på 27128. Eller? Lenke til kommentar
kurnaku Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 Ja, fant ut av oppgave a, men på b så er alt helt blankt Lenke til kommentar
aop9020 Skrevet 20. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2011 http://www.qsl.net/iz7ath/web/02_brew/17_eprom/english/pag02_eng.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå