tomsi42 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg planlegger å komme. Reiser fra Rygge, vet ikke helt hvilken transport jeg satser på ettersom det er arbeid på jernbanen og toget fra Rygge må vente på bussen fra Oslo S. Har dårlige erfaringer med NSB når det er arbeider. Mulig Timekspressen er et bedre valg. Hvilke alternativer har andre her valgt? Jeg kommer fra Sandvika/Oslo, men har desverre full bil. Ellers så kunne jeg plukket deg opp på veien. JEg tror timeekspressen er lurt valg. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 http://ostfold-kollektiv.no/userfiles/Linje_3-030111-290511.pdf Timesexpressen har blitt dårlig de 2 siste åra:S Går jo knapt busser innom halden sentrum, men jeg sjekka ut for deg Teddy: Bussen går fra Halmstad/flyplassveien eller Rygge holdeplass e6 ca 11.05, så er du fremme i halden 12.15 og etter hva jeg kan se så må du bytte buss i sarpsborg, men det kan du jo spørre buss-sjåføren om Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Takk for tanken Tom ^^ Hmmm, kanskje jeg tar Timekspressen da. Snakket med NSB, de visste ikke hvor stor forsinkelsen ble da toget skulle vente på buss, men kunne bli opp mot en halvtime. Ergo er ikke toget inne før 13:15 (og muligens senere, du vet aldri med NSB, det står alltid et tog). Toget en time tidligere kommer da inn til samme tid som Timekspressen er beregnet inn, så det er ingenting som passer uansett. Endret 8. april 2011 av -Teddy- Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Hei folkens! Treffet ser ut til å bli bra, rundt 8 stykk som kommer. Personlig kommer ikke jeg siden jeg må forbedre meg til fire heldagsprøver som kommer neste uke. Dere får kose dere og ha en flott dag! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Skal vi finne en plass og parkere, samlet ? Bjørnli nevnte tistasentret,men det blir på gal side av elva/jernbanen, på den annen side så blir det omtrent der vi blir og avslutter treffet. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hei folkens! Treffet ser ut til å bli bra, rundt 8 stykk som kommer. Personlig kommer ikke jeg siden jeg må forbedre meg til fire heldagsprøver som kommer neste uke. Dere får kose dere og ha en flott dag! Synd du ikke kommer, lykke til på prøvene. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Skal vi finne en plass og parkere, samlet ? Bjørnli nevnte tistasentret,men det blir på gal side av elva/jernbanen, på den annen side så blir det omtrent der vi blir og avslutter treffet. Kan være greit å ha en "felles" parkeringsplass. Den bør være nær målet, men også grei gangavstand til møteplassen. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Vil nå ikke si det er så langt å gå fra Tistasenteret til togtstasjonen, selv bor jeg like ved senteret og går jo til togtstasjonen. Endret 8. april 2011 av Bjørnli Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Tistasentret høres bra ut. fin gåtur til togstasjonen:) Lenke til kommentar
eveant Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Der er det vel gratis parkering også? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Ja, i intill 3 timer står det vel på et eller annet skilt der. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Er nok ingen som sjekker om du står der lenger, heller Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Ja, i intill 3 timer står det vel på et eller annet skilt der. Er vel 3 timer gratis, og så kan man betale utover det. Er nok ingen som sjekker om du står der lenger, heller Kommer an på - hvis det er Europark som drifter parkeringen, så er de der fortere enn F. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Etter det jeg har sett er det ingen parkeringsautomater der. Så vet ikke hvor man skal betale:S Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Etter det jeg har sett er det ingen parkeringsautomater der. Så vet ikke hvor man skal betale:S I såfall er det ikke et problem. Har tittet litt på Google maps og det ser greit ut å finne frem. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Ekstremt lett å finne frem fra senteret til togstasjonen, man går bare langs med elva til man kommer til en gangbru, så går man over den, og med en gang man kommer over brua så går man til høyre langs med jernbanelinja, så kommer man til togstasjonen forslag: http://www.artemisia.no/arc/historisk/halden/halden.stasjon.html hvis man ser på trappa med 3 dørene der at vi møtes i trappe-området der ? står kanskje no biler forann men at vi møtes på trappa der? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Etter det jeg har sett er det ingen parkeringsautomater der. Så vet ikke hvor man skal betale:S I såfall er det ikke et problem. Har tittet litt på Google maps og det ser greit ut å finne frem. Det er parkeringsplassen til sentret, tidsfristen er nok for og unngå at folk tar seg til rette der døgnet rundt, men om kunder vil "handle" i fire timer tror jeg nok at de heller har en positiv holdning. Har tegnet et kart jeg, Beklager fyllekjøringen Rød strek er kjøring fra Oslo/E6 og krysset er tistasentret, pilen indikerer jernbanestasjonen. Edit: legger med et mer detaljert kart Endret 8. april 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hvorfor har du valgt å gå en ekstra gata ned nautica? er bare å holde til høyre med en gang etter gangbrua, kortere og lettere:P Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 forslag: http://www.artemisia.no/arc/historisk/halden/halden.stasjon.html hvis man ser på trappa med 3 dørene der at vi møtes i trappe-området der ? står kanskje no biler forann men at vi møtes på trappa der? Fornuftig møtested Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå