ehauger Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg ser at denne dagen kræsjer med et arrangement jeg skal være med på her i Oslo. Funker dårlig for min del, altså. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) *slett* Endret 7. april 2011 av eveant Lenke til kommentar
kaian Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Halvtime høres litt snaut ut herfra (Langhus) til Moss? Men, nå ser jeg at det er buss for tog hjem igjen. Vel, buss går fra Halden 15 og 17. 15 høres litt tidlig ut, men 17 høres litt seint ut Mulig det går noen Timeexpress eller lignende også, noen lokale som vet? Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Kl.17 er da ikke så sent Kaian? TS: Du kan sette opp halve nicket mitt inntil jeg er helt sikker på om jeg får vært med. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hvis det er noe fornuftig fra Fredrikstad, så kan dere sitte på dit. Halvtime høres litt snaut ut herfra (Langhus) til Moss? Ok. tre kvarter da. Skal vi kl. 11:00. Hvor lang tid fra Oslo (sentrum) til Langhus? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Ok. tre kvarter da. Skal vi kl. 11:00. Hvor lang tid fra Oslo (sentrum) til Langhus? Høres lurt ut, bedre å feile på rett side. Oslo S til Langhus, ganske presis 25 minutter. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Da må altså GENTorly hentes kl. 10:30. Er parkeringsplassen utenfor Oslo S greit? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Mulig det går noen Timeexpress eller lignende også, noen lokale som vet? Nor-Way Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Da må altså GENTorly hentes kl. 10:30. Er parkeringsplassen utenfor Oslo S greit? *PIIIIIIIP* såå *PIIIIIIIIIP* tidlig. Uff å huff. Jaja, er med om jeg har mulighet. Får til en enighet iløpet av morgendagen regner jeg med. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Nor-Way Mere "No Way" Timeekspressen er mer lovende. 16:10 fra Sarpsborg RBS. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ja, det blir kanskje best. Blir kort og intens fotosession i Halden da, men det blir i hvertfall tur Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 www.trafikanten.no : skriv inn holdeplass og stoppested (halden #) Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg planlegger å komme. Reiser fra Rygge, vet ikke helt hvilken transport jeg satser på ettersom det er arbeid på jernbanen og toget fra Rygge må vente på bussen fra Oslo S. Har dårlige erfaringer med NSB når det er arbeider. Mulig Timekspressen er et bedre valg. Hvilke alternativer har andre her valgt? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Er du fra Halden du og? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jeppjepp. Kjøre sammen ned eller? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Grei den, møtes hos deg ti over kvart på ett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå