Natrich Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Vinteren nærmer seg over, og gradene blir mer og mer røde, kanskje på tide og våkne opp fra vinterdvalen? Mens våren stiger forsiktig fram og solen enda står litt lavt håper Bjørnli og jeg at dere har lyst til å være med på et fototreff i Halden sentrum som byr på både gammelt og nytt av bygninger, er og en havn i nærheten. Etter avstemning er det valgt at datoen er 9.april! Vi møtes ved togstasjonen klokken 1300 (pluss/minus), for togtider: sjekk NSB sine sider Trenger oversikt over hvem som kan denne datoen: Skriv enkelt om du kommer eller ei. De som er med: tomsi42 fiskebollebiff Bjørnli eveant Nautica kaian Været for morgendagen: ____________________ Meldt sin interesse: fiskebollebiff kaian Nautica Bjørnli azathosk Francis Bykatt tomsi42 Natrich Første avstemning er ferdig: Med en stemme mer er det avgjort at det blir den 9. april. Endret 8. april 2011 av Natrich 4 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Det kunne vært kult! Jeg kom meg ikke avgårde sist, men passer det så kommer jeg. Er det like greit å bare sette en dato med en gang? Eller to forslag og en avstemming? 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Hva menes med vår, med disse temperaturene vi har utenfor nå om dagene virker Våren veldig veldig langt unna Er jo fortsatt endel interessante motiver i Halden, så blir nok med hvis det passer. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Vår=bedre veiforhold ute, her i halden nå er det så utrolige isete og farlig å gå med kamera nå. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Kan være spennende dette. Slutten av mars/starten av april burde vel være gjennomførbart? Hvordan er Halden City på den tida? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Blir gjerne med på treff hvis datoen passer . Francis Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Eksotisk. Aldri vært i Halden før. Kunne vært noe det om tidspunktet passer! Antar at i følge med lokalbefolkningen er det ganske trygt. Er det mulig å komme seg til Halden fra Oslo med buss? Trafikanten.no oppgir bare et tog som tar nesten 2 timer. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Eksotisk. Aldri vært i Halden før. Kunne vært noe det om tidspunktet passer! Antar at i følge med lokalbefolkningen er det ganske trygt. Er det mulig å komme seg til Halden fra Oslo med buss? Trafikanten.no oppgir bare et tog som tar nesten 2 timer. JA! det er fult mulig med buss, skal finne ruter og så redigerer jeg posten her om 1-2 min edit: http://ostfold-kollektiv.no/userfiles/Linje_3-030111-290511.pdf hvis du ser i helgene så er det ikke så ofte de går til halden buss-terminal :O (forbaska kollektiv-trafikk som endrer tidene sine/kutter ned på rutene) ser på nsb.no at tog tar 10-20 min kortere enn buss btw: kanskje du kan sitte på med noen som kommer fra oslo? Endret 20. februar 2011 av Bjørnli Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Herlig å se mange som har lyst Setter opp en poll ang datoer senere idag tenker jeg Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg blir selvsagt med - begynnelsen av April høres fornuftig ut. Jeg kan ta med meg folk fra Oslo og omegn til Halden. Men regner med å overnatte i Fredrikstad; så hjemreisen bør nok foregå kollektivt for dere. Kan kjøre dere til passsende knutepunkt i omegnen. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Poll er nå satt opp! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Etter at de tradisjonelle saluttene uteble i deler av 2010, blir det igjen full salutt fra Fredriksten festning i 2011. Neste dato for salutt er 8.mai. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Etter at de tradisjonelle saluttene uteble i deler av 2010, blir det igjen full salutt fra Fredriksten festning i 2011. Neste dato for salutt er 8.mai. takk for infoen, men det var vel ikke akkurat relevant da vi ikke skal vente så lenge til med å ha treff Endret 21. februar 2011 av Bjørnli Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Etter at de tradisjonelle saluttene uteble i deler av 2010, blir det igjen full salutt fra Fredriksten festning i 2011. Neste dato for salutt er 8.mai. takk for infoen, men det var vel ikke akkurat relevant da vi ikke skal vente så lenge til med å ha treff Nei, det skjønte jeg nok. Var mest for å hinte om at senere treff dere planlegger kanskje kan legges til en av de datoene det salutteres. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Hvor lenge skal pollen gå? Greit å stenge den ved midnatt ikveld? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hvor lenge skal pollen gå? Greit å stenge den ved midnatt ikveld? Det bør være nok Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Med en stemme mer er det avgjort at det blir den 9. april. 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hey, Som Haldenser er jeg selvfølgelig med (hvis jeg ikke jobber)! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Hey, Som Haldenser er jeg selvfølgelig med (hvis jeg ikke jobber)! Får håpe du møter opp denne gangen da 1 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg tror jeg stemte 9. april, men har fått en annen avtale i mellomtiden den dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå