Gå til innhold

iPhone mistet backup!

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som kan hjelpe meg?! Jeg har mistet all backup til min iPhone. Alle jeg har snakket med sier at alt ligger på min konto i iTunes, og at det bare er å synkronisere. All musikk-backup er selvfølgelig borte, men det jeg har kjøpt av musikk er også borte! Da skal det visstnok bare være å laste ned sangene på nytt - gratis, men det stemmer heller ikke. Jeg blir belastet for nye kjøp når jeg laster ned allerede kjøpte sanger! Jeg har ikke tatt sjansen på å synke ennå fordi jeg gjerne vil ta en sikkerhetskopi først, men den tjenesten er ikke tilgjengelig når jeg kobler til iPhonen.

Mvh Eldar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du skal ta en sikkerhetskopi på iPhonen, går du i itunes, høyreklikker på iPhonen din, og klikker på sikkerhetskopier :D Hvis du skal gjennoprette til en annen sikkerhetskopi, høyreklikker du på ipohnen din i itunes og klikker gjennoprett fra sikkerhetskopi og velger hvilken du skal gjennoprette fra

Lenke til kommentar

Hvis du skal ta en sikkerhetskopi på iPhonen, går du i itunes, høyreklikker på iPhonen din, og klikker på sikkerhetskopier :D Hvis du skal gjennoprette til en annen sikkerhetskopi, høyreklikker du på ipohnen din i itunes og klikker gjennoprett fra sikkerhetskopi og velger hvilken du skal gjennoprette fra

Takk for kjapt svar! Nå fikk jeg faktisk opp "Sikkerhetskopier" som alternativ og har valgt å gjøre det! Men etter det fikk jeg beskjeden om at denne iPhone-enheten ikke er synkronisert med dette iTunes-biblioteket! Velge slette og synke med nytt bib., eller avbryte? Hva skjer med de 500 kontaktene mine? Har venner som har mistet alt bare ved en liten oppdatering til nyere programvare. Pissnervøs for å miste kontakter, kalenderoppføringer og annet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...