Gå til innhold

Guild Sosial Event - Rebusløp

Anbefalte innlegg

Hei

Folk i guildet begynner å bli litt umotiverte, så jeg tenkte å lage istand et rebusløp med rundt 20 gåter/regler/rebuser o.l. med en frekk liten premie til vinnerlaget.

Det jeg har sett for meg er at deltakerne kan være i grupper på maks 3 personer. Rebusene vil ta med gruppa på en tur rundt om i alle landskap spillet har å tilby. Rebusen starter med en rebus annonsert i guildchat. Løsningsordet er et sted hvor gruppa må dra til. På dette stedet er det en detalj/noe gruppa må finne (F.eks. hvilke farge det er på buksene til en spesifik NPC) Lederen for rebusen (meg) vil så bli invitert for å se om gruppen er på riktig sted. Er gruppen på riktig sted og svaret er riktig vil gruppen få en ny rebus. Og slik fortsetter det altså.

Lurer på om folk er interesserte i å komme med forslag til rebuser/regler/gåter osv til denne leken? Dette er mine hvertfall:

Q) In lush hills who will take your breath away, you will find of whom I speak. But be carefull not to be stung or eaten, you might face everything from a little wasp to one the biggest of our mammals. As the biggest of his kin, with no heart, in his hand he holds what?

A) Det den Goblin-statuen i Strange'Thorn Whale' holder i hånda.

Anyone?

Endret av bandreas
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...