Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i en jente, og sa det. Hva tror dere om sjangsen min?

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg er en gutt på 18 år som av en eller annen grunn har blitt forelsket i ei jente på 16 år. Har värt det i noen måneder nå, for en dröy måned siden så var jeg i fylla og skrev på ett SMS att jeg likte henne. Hun skrev tilbake at det var artig eller noe slikt :)

Treffer henne tilfeldig når jeg er på butikken osv, hun har värt på fest 2 ganger hjemme hos meg, og idag så spurte hun meg om jeg ville väre med på en fest neste helg. Jeg takket ja :)

Hun har også sagt at jeg er söt, når jeg har kjöpt ut röyk til henne. Liker egentlig ikke å kjöpe röyk til henne, men jeg vil jo väre hyggelig :)

Hun ser meg i öynene når vi snakker sammen, men det er vel kansje helt normalt.

Hun har ikke kuttet ut kontakten etter at jeg sa at jeg likte henne, tvertimot. Det er vel et godt tegn, eller? :)

Hun må jo ha fått en positiv reaksjon ettersom hun ikke kuttet kontakten? Det viser jo på at hun ikke ble redd for meg :)

PS! Jeg er ikke bygdas mest populäre kar heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

om hun liker deg på den måten:p ikke sant, hvis dere bli skikkelig gode veninner gjennom fester og begynner henge mye sammen i hverdagen også. så er det jo tegn på at hun liker deg:) og hvis dere er mye sammen og det ikke blir konfliker eller noe så kan du jo prøve komme enda nærmere henne:)

Vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem, er ganske sjenert faktisk. Forelskelse er en sann pine!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...