Deneb Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Hei! Kjapt spørsmål til de som er våkne. Jeg lager en graf i open office (sinnsykt så vanskelig det skulle være.. ) hvor jeg har et sett med datoer og en verdi tilhørende hver enkelt dato. Problemet er at grafen av en eller annen grunn har to Y akser - en på starten og en på slutten av x aksen. Disse to aksene har ikke samsvarende verdier. Hvordan sletter jeg den ene? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Merknad: Dette er for LibreOffice, so det kan vere forskjellig frå OOo. Veit ikkje korleis du laga den grafen, men prøv å høgreklikk på aksen og velg Slett. Eventuelt høgreklikk i koordinatsystemet til grafen og velg Sett inn/slett akser. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Merknad: Dette er for LibreOffice, so det kan vere forskjellig frå OOo. Veit ikkje korleis du laga den grafen, men prøv å høgreklikk på aksen og velg Slett. Eventuelt høgreklikk i koordinatsystemet til grafen og velg Sett inn/slett akser. Det funka å høyreklikke ja - tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå