colzjek Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hei. Legger ut tre bilder jeg har tatt igjennom vinteren. Dette er det nivået jeg er på, og jeg hadde håpet dere kunne hjelpe meg med å fortelle hvor går jeg videre for å utvikle meg? Kjekt å få litt faglig input utenfra når jeg bare går og leker for meg selv. Rett fra levra, og gode tips tas imot med åpne armer! Skutt med 450d med kit/70-300mm. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Likte godt bilde nr 2. Godt eksponert og fin kontrast mellom den orange og den blå fargen, eneste eg kan pirke på her er at eg kunne tenkt meg å sett meir av ansiktet til personen + kuttet på hånden var unødvendig. Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Bildet nr. 2 var absolutt det beste. Uysnittet på det første var rart. Det at du ikke har fått med skituppene ødlegger litt, samt at det er veldig mye luft over kjøreren. På bilde 3 trekker lyset på venstre side veldig mye oppmerksomhet. Lenke til kommentar
colzjek Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Takk for svar. Det at det mangler diverse ski og kroppsdeler på bildene har vel mye med en uvøren fotograf som dessverre ikke har vært helt stødig på hånden i avtrekksøyeblikket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå