Ferendaz Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Shabba! Jeg skal ha en kabel som overfører bildene jeg tar direkte over på laptoppen etterhvert som jeg tar. Hva heter kabelen? Tips/triks? Kontaktene må passe i en 550D <----> USB Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 mini/mikrousb til usb? husker ikke helt hva som passer i kameraet ditt. Men det står nok i brukermanualen din. Og så trenger du programvaren, men det visste du sikkert fra før. Og den ligger på cden som fulgte med kamera. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 Ait! Fant ingenting sånt når jeg kikka på japan ista, men jeg skal gjøre enda et forsøk. Eg takkar så mykje Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Den fulgte med i esken til kamera. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 Det slo meg for 2 minutter sia Jeg har alltid overført bilder med kortet, så tenkte ikke over det. Jeg trenger likevel en som er mye lengre da. Blir jakt på dealextreme Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Du kan bare finne deg en USB skjøte kabel... Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 Jau. Tar det billigste jeg finner. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Clasohlson har noen veldig billige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå