Gå til innhold

Utlendigere: likhet og forskjell


Anbefalte innlegg

Det er helt idiotisk å ignoreret jævelskapet som har blitt begått i kristendommens navn fordi vi nylig (i et historisk perspektiv) har klart å sekularisere religionen i den grad at den er nogen lunde kompatibel med vårt samfunn.

Du svarer ikke på spørsmålet mitt. Du bygger stråmann. Jeg ignorerer ikke de kristnes ugjerninger, jeg holder meg til tema. Det er en stor forskjell, og det er noe du ikke mestrer.

 

Og tro meg. Jeg er like lei av å prate med deg. En mer krigshissig menneskefiendtelig og løgnaktig person skal man lete lenge etter.

1: Ingen tvinger deg til å delta i debatten, annet enn din egen feilaktige overbevisning om at du har noe vetig å bidra med.

 

2: Krigshissig? Du forstår meg ikke. Du forstår ikke argumentene mine. Du forstår ikke min motivasjon. Jeg prøver å minimalisere konsekvensen for vårt folk, sett i lys av at en fiende har erklært oss krig, og jeg observerer denne fiendens fremgang i våre naboland.

Du lider av den samme isolasjonist tankegangen som rådet i europa da nazityskland begynte å strekke på bena. Du forstår ikke hvor ille dette vil bli, dersom vi følger den kursen som vi nå holder. Du forstår ikke at verden er preget av brå endringer, og at "status quo" er en illusjon. Du tror at vi kan unngå en konflikt ved å forholde oss passive, for på den måten å ikke gjøre de radikale muslimene sintere. Din argumentasjon avslører at du ikke har forstått kilden for deres motivasjon. Du har ikke forstått deres mål. Du har ikke forstått alvoret i situasjonen. Jeg er ikke en krigshisser, jeg er en realist med fagkunnskap, som forsøker å avverge en borgerkrig i europa.

 

3: Løgnaktig? Bevis påstanden!

 

Er faktisk mye reddere for deg og tsunamien du og dine likesinnede bringer. At du sammenligner supermakten Tyskland med sine enorme ressurser pre-ww2 med noen terrorceller spredt rundt i Europa er helt ufattelig.

 

Dette orker jeg ikke. Du har for liten kunnskap og for sterke meninger.

 

Dette er i Iran. Et teokratisk land i midtøsten- ikke Norge eller vesten. Det er ikke realistisk å tro at vi vil få dette i Norge. At du bruker slike missvisende lenker i din agenda er igjen helt ufattelig.

Du begynner med å argumentere for at amputasjon for sjokoladestjeling bare finner sted i mitt hode. Så dokumenterer jeg at du tar feil. Så endrer du argument til at dette ikke kan finne sted i Norge. Vel, det er avdekket at islamske skoler i Storbritania bruker bøker som omtaler amputasjon og forherliger dette, blandt annet med bilder og illustrasjoner for hvor man skal kutte. Igjen sitter du i en naiv tåke og lider av isolasjonisme.

 

Opplysning og fokusering på humanisme og menneskerettigheter fra den vestlige befolkningen selv. Reformasjonene har skjedd gradvis og er fortsatt i utvikling enda. Det kan vi blant annet se i USA hvor homofile ofte blir kraftig diskriminert.

Feil. Reformasjonen ble satt i gang og gjenomført ved at man leste mer bibel. Kanskje du skulle lest litt før du skapte meningene dine?

 

Ingen andre enn deg selv har sagt at du er en nynazist. Men at dine radikale holdninger skulle komme til liv ville det helt klart skape konflikter og krig. Det innser du også selv.

Herre min hatt...

Det er ikke mine radikale holdninger som skaper krig (som allerede er erklært), det er islams holdninger, og flere hundre millioner muslimer som utfører islams budskap. Har du ikke fjernsyn?

 

Når fikk Wilders norsk statsborgerskap?

Du er ganske så akrobatisk, det skal du ha.

 

Ingen sier at radikal islam ikke skal bekjempes, men du bruker helt urealistiske mål for å få det til. Mål som vil gå utover de skikkelige muslimene du overraskende nok innser eksisterer.

1: Du avslører igjen og igjen at du ikke har god kunnskap om islam.

2: Dagens metoder er ikke tilstrekkelige.

3: Mine forslag vil skape tettere bånd mellom nordmenn og de moderate muslimene, og vi vil sammtidig luke ut de som ønsker å skade oss. At du ikke forstår dette for stå for din regning.

 

Glemmer at jeg må mate deg mine analogier med teskje.

Du trenger ikke bli frekk bare fordi du ikke klarer å lage gode analogier. :)

 

For det første er det feil å si at nazistene sto bak brannen - til i dag er det ikke sikkert om hvem som sto bak, så der backfirer forsøket ditt kraftig.

Det er akseptert blandt historikere at dette er den mest sansynlige forklaringen, og det er dette man baserer historien på. Du bør kutte ned på akrobatikken din.

 

Hatet går begge veier. Din krigshissing og oppfordringene til å skjende deres helligste skrifter vil provosere de moderate og gi brensel til de ekstreme. Ingen nekter for at det ikke står jævlige ting i koranen, men slik er det med alle de Abrahamiske religionene, så den eneste utveien vi kan ta i dag er å jobbe med opplysning og reformasjon innenfra - ikke en tvungen reformasjon fra en fremmed makt.

 

Hatet går begge veier? Hvor står det i Bibelen eller Toraen at muslimer er "the vilest creatures" og at de skal drepes? Du glemmer at islam er en supremasistisk ideologi som selv hevder å overskrive både jødedommen og kristendommen. På grunn av kronologi kan ikke dette hatet gå begge veier. Ikke teologisk og ideologisk sett. Du har ikke peiling på hva du snakker om. :)

 

Min krigshissing har vi snakket om før. Siden du kan ta slike begrep og adskille dem fra sin betydning, for så å kaste dem i ansiktet mitt med den største iver, så vil jeg gjøre det samme. Du er en hest.

 

Ingen nekter for at det ikke står jævlige ting i koranen, men slik er det med alle de Abrahamiske religionene

Nå hevder du at Koranen og Bibelen er moralske ekvivalenter. "Alle religiøse tekster argumentet". Dette er pisspreik som bare kjøpes av folk som bryr seg mer om politisk korrekthet enn fakta.

 

BibleKoranPoliticalViolence_preview.jpg

 

Tilbakebevist av en lenke om England fra Jihadwatch som har klare politiske intensjoner. I realiteten eksisterer tankegangen din kun i Huggslangens fantasiverden.

Blir du ikke lei av å kaste ut påstand etter påstand uten å sjekke fakta, når resultatet er at du fremstår som en bedreviter uten peiling på hva du snakker om?

 

A bleak picture of a generation of young British Muslims radicalised by anti-Western views and misplaced multicultural policies is shown in a survey published today.

 

The study found disturbing evidence of young Muslims adopting more fundamentalist beliefs on key social and political issues than their parents or grandparents.

 

Forty per cent of Muslims between the ages of 16 and 24 said they would prefer to live under sharia law in Britain, a legal system based on the teachings of the Koran. The figure among over-55s, in contrast, was only 17 per cent.

 

In some countries, people found guilty under sharia law face penalties such as beheading, stoning, the severing of a hand or being lashed.

 

 

Kilde: http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/1540895/Young-British-Muslims-getting-more-radical.html

 

Hvor mange unge muslimer i Norge det er i dag som ønsker Sharia vites ingenting om.

Bla bla bla tullprat. Det ble gjort en undersøkelse om dette i 2006, og vi har derfor en ganske god oversikt over dette.

 

http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00248/TNS_Gallup_-_muslim_248757a.pdf

 

Igjen hva kan årsaken være til at så mange unge blir hjernevasket av fundamentalistiske mørkemenn? Kan det ha noe med George Bush sin populistiske krig mot terror som førte til hundretusenvis av uskyldige døde arabere.

Radikal islam har tatt livet av 270 millioner uskyldige mennesker - FØR George w. Bush.

Igjen har du ikke gjort leksen din, men fått en ferdigprodusert mening fra en palestinaskjerf SV'er med hanekam og "boikott israel" klistremerker på jakken sin.

 

Du er den fremste her til å påpeke hvor viktig de hellige skriftene er for muslimene. Hvis offentlige stater begynner å rive i stykker koranen vil muslimene uten tvil vise en missnøye vi aldri har sett maken til.

Kan du sende meg en PM med ukens Lottotall?

 

Husker du hva som skjedde etter at vi tegna noen skisser av Muhammed?

Ja, ytringsfriheten min, og din, kom under angrep fra såkalte "moderate muslimer".

 

Hitler klarte og samle nesten hele Tyskland hos muslimene er det stor uenighet

Du sov tydeligvis dypt i historietimene.

den største majoriteten vil leve i fred. Og jeg synes vi skal la dem.

Det vil jeg også, men som i Afghanistan vil radikale krefter overkjøre de moderate. Jeg har 1400 år med historie som viser dette i praksis som bevis. Tyrkia er det eneste landet som så langt har utmerket seg i demokratisk sammenheng, og det er utelukkende på grunn av Kemalismen. En ideologi som er på sleip grunn nå som islamisten Erdogan sitter med makten.

 

Her er en annen poll som er startet av muslimer som ønsker å reformere islam.

Og du mener denne kilden er representativ for muslimer? Eier du ikke kildekritikk?

Ville du godtatt en undersøkelse fra www.superantiislam.org?

Tullball! Et reelt problem? Vi har et problem i Norge hvor muslimene går rundt og dreper ikke-muslimer på bakgrunn av at de ikke er muslimer?

 

Islamistiske organisasjoner er etablert i Norge. Du vet like godt som meg at et terrorangrep i Norge bare er et spørsmål om tid. Forøvrig hender det svært mange terrorangrep utenfor landets grenser. Jeg hadde håpet at folket hadde lært av Halvdan Kohts uttalelser etter krigen.

 

WBC er hata takke være en langvarig opplysning og flere reformasjoner.

Nei, de er hatet fordi de er en gjeng med hjerteløse drittsekker.

Å påstå at denne gruppen følger bibelen mest ordrett overbeviser meg over enhver tvil om at du er hinsides enhver mulighet til å produsere en faktabasert og klok tanke.

 

Det eneste jeg har fått ut av å debattere med deg er hodepine, så fra nå av vil jeg velge å ignorere dine innlegg. Unntaket er om du klarer å produsere noen gode argumenter som er verdt å bruke tid på å debattere, men jeg har ikke store forventninger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Russere er jo etterkommerene til svenske vikinger ;) men vi er nok blitt litt "amerikaniserte" :p

 

Vel, dette stemmer ikke 100%, selvom noen russere riktignok har noe 'viking'-blod. Først må vi huske at Russland har utviklet seg til å bli et ganske massivt land, med mange ulike etnisiteter litt ettersom hvilken del av landet du ser på. En del av vestlige Russland ble under en tid kontrollert av vikingen Rurik, og jeg mener å huske at ordet rus var det de kalte vikinger fra Sverige (rett meg om jeg husker feil). Dette betyr ikke automatisk at flesteparten av russerne hverken da eller nå var av svensk avstamning.

Det russiske språket tilhører den øst-slaviske grenen av det Indo-Europeiske språktreet, og de hvite russerne stammer også hovedsakelig fra de gamle øst-slaviske stammene som var bosatt i den delen av Europa.

 

Russland har en fascinerende historie, og russere virker som et tøft folk. Dermed sagt har jeg ikke så mye til overs for den kommunistiske perioden, selv om også dette er interessant på sin måte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Du svarer ikke på spørsmålet mitt. Du bygger stråmann. Jeg ignorerer ikke de kristnes ugjerninger, jeg holder meg til tema. Det er en stor forskjell, og det er noe du ikke mestrer.

 

Jeg sier at religiøs ekstremisme ikke er noe som er unikt islam. Kristendommen har vært i samme sko, men den har man klart å modernisere uten å bruke taktikkene du ønsker å benytte deg av.

 

 

 

2: Krigshissig? Du forstår meg ikke. Du forstår ikke argumentene mine. Du forstår ikke min motivasjon. Jeg prøver å minimalisere konsekvensen for vårt folk, sett i lys av at en fiende har erklært oss krig, og jeg observerer denne fiendens fremgang i våre naboland.

Du lider av den samme isolasjonist tankegangen som rådet i europa da nazityskland begynte å strekke på bena. Du forstår ikke hvor ille dette vil bli, dersom vi følger den kursen som vi nå holder. Du forstår ikke at verden er preget av brå endringer, og at "status quo" er en illusjon. Du tror at vi kan unngå en konflikt ved å forholde oss passive, for på den måten å ikke gjøre de radikale muslimene sintere. Din argumentasjon avslører at du ikke har forstått kilden for deres motivasjon. Du har ikke forstått deres mål. Du har ikke forstått alvoret i situasjonen. Jeg er ikke en krigshisser, jeg er en realist med fagkunnskap, som forsøker å avverge en borgerkrig i europa.

 

Nå vet jeg ikke helt hva det er du frykter så utrolig mye. Hva er du redd for? Hvor er dette naziregimet som skal overta Europa? Hisser islamister seg opp til en storkrig mot Europa, og i så fall hvordan skal dette foregå? Du forstår ikke omfanget av hvor fort den militære styrken i nazityskland bygde seg opp etter Hitler kom til makten i 32, så en annen politikk mot Tyskland hadde hjulpet lite. Enda Europa drev med ettergivenhetspolitikk var det lite de kunne ha gjort for å ha stoppet Tyskland. Hitlers intensjoner var klare, og han hadde en klar agenda igjennom hele veien. Som resultat fikk han nesten hele verden mot seg, og hovedskylden for krigens utbrudd ligger nå hos det tredje riket. Årsakene til Andre verdenskrig derimot er mye mer kompliserte, og har langvarige årsaker som har røtter helt fra kappløpet om Afrika. Du snakker om kommende borgerkriger i Europa mot hva? En hær av militante islamister? Hvor skal de få våpen, forsyninger og mannskap til å drive med effektiv krigføring mot vestens militærmakter. Hvor langt inn i framtiden er det du prater om? Dette er jo rene spekulasjoner!

 

 

Du begynner med å argumentere for at amputasjon for sjokoladestjeling bare finner sted i mitt hode. Så dokumenterer jeg at du tar feil. Så endrer du argument til at dette ikke kan finne sted i Norge. Vel, det er avdekket at islamske skoler i Storbritania bruker bøker som omtaler amputasjon og forherliger dette, blandt annet med bilder og illustrasjoner for hvor man skal kutte. Igjen sitter du i en naiv tåke og lider av isolasjonisme.

 

Feil. Jeg har under hele denne debatten snakket om Norge og Europa. Vet godt at Iran driver med tortur, lemlesting og offentlige henrettelser. Her driver du bare å putter ord i munnen på meg. Har vi sett noen vestlige land lovliggjøre amputasjoner enda? Nei? Tenkte det ja.

 

Feil. Reformasjonen ble satt i gang og gjenomført ved at man leste mer bibel. Kanskje du skulle lest litt før du skapte meningene dine?

 

Martin Luther var i hvert fall ikke noen humanist. Han var både en jødehater og likte å se unge jenter brenne på bålet. Hans reformasjon svekket kirken, men igjen tok kongene over rikdommene og dannet enevelder. Kristendommen forble dypt integrert i Europa, og religionskrigene etterpå mellom katolikker og protestanter var rene blodbad og skapte ufattelig mye lidelser. Også i Norge har kirken hele tiden vært dypt integrert i samfunnet, og ikke før siste halvdel av 1800-tallet ble det for eksempel lovlig å være jøde. Selv i dag har vi ikke blitt kvitt møkket helt og har fortsatt en kristen statskirke

 

Det er ikke mine radikale holdninger som skaper krig (som allerede er erklært), det er islams holdninger, og flere hundre millioner muslimer som utfører islams budskap. Har du ikke fjernsyn?

 

Ser sjeldent på TV, men i det siste har jeg sett frihetsglade arabere som risikerer livene sine og dør for å knekke diktaturene og skape demokrati.

 

1: Du avslører igjen og igjen at du ikke har god kunnskap om islam.

2: Dagens metoder er ikke tilstrekkelige.

3: Mine forslag vil skape tettere bånd mellom nordmenn og de moderate muslimene, og vi vil sammtidig luke ut de som ønsker å skade oss. At du ikke forstår dette for stå for din regning.

 

Begynner å bli lei av herseteknikkene dine, skjerp deg.

Vi er ganske enkelt av uenig oppfatning. Jeg mener det vil ødelegge båndene mellom oss og de moderate muslimene. Skulle gjerne ha sett moderate muslimer her inne fortelle oss hva de synes om akkurat dette.

 

 

Det er akseptert blandt historikere at dette er den mest sansynlige forklaringen, og det er dette man baserer historien på. Du bør kutte ned på akrobatikken din.

 

Det er det absolutt ikke.

 

Wikipedia sier blant annet:

 

Det har senere vært spekulert i om nasjonalsosialistene selv hadde antent Riksdagen, nettopp for å oppnå den situasjonen som faktisk fulgte på det politiske område, men det har ikke framkommet noen sikre holdepunkter for denne påstanden.

 

Hatet går begge veier? Hvor står det i Bibelen eller Toraen at muslimer er "the vilest creatures" og at de skal drepes? Du glemmer at islam er en supremasistisk ideologi som selv hevder å overskrive både jødedommen og kristendommen. På grunn av kronologi kan ikke dette hatet gå begge veier. Ikke teologisk og ideologisk sett. Du har ikke peiling på hva du snakker om. :)

 

Jeg pekte hverken på Bibelen eller Toraen, men deg. Tonen din begynner bare å bli enda frekkere og barnslig nå.

 

Min krigshissing har vi snakket om før. Siden du kan ta slike begrep og adskille dem fra sin betydning, for så å kaste dem i ansiktet mitt med den største iver, så vil jeg gjøre det samme. Du er en hest.

 

Vi er på dett stadiet ja. Skjønner ikke at jeg gidder. Dette blir for useriøst.

 

Nå hevder du at Koranen og Bibelen er moralske ekvivalenter. "Alle religiøse tekster argumentet". Dette er pisspreik som bare kjøpes av folk som bryr seg mer om politisk korrekthet enn fakta.

 

BibleKoranPoliticalViolence_preview.jpg

 

Er alltid morsomt når jeg går inn på lenkene dine og finner ut at det er anti-islamske sider som står bak. I likhet med kreasjonistsidene prøver de å skjule den virkelige agendaen sin godt, men det er lett å gjennomskue.

 

Og for attende gang har det ingenting å si hva som står i koranen. I Europa og Norge er det sekulære lover som gjelder, og de som prøver å gå over loven vil bli slått hardt ned på. Dagen Europa bukker under og tillater tortur, henrettelser og avkapping av hender skal jeg dele foxhole med deg. I mellomtiden kan du slutte å late som at dette allerede har skjedd.

 

Blir du ikke lei av å kaste ut påstand etter påstand uten å sjekke fakta, når resultatet er at du fremstår som en bedreviter uten peiling på hva du snakker om?

 

A bleak picture of a generation of young British Muslims radicalised by anti-Western views and misplaced multicultural policies is shown in a survey published today.

 

The study found disturbing evidence of young Muslims adopting more fundamentalist beliefs on key social and political issues than their parents or grandparents.

 

Forty per cent of Muslims between the ages of 16 and 24 said they would prefer to live under sharia law in Britain, a legal system based on the teachings of the Koran. The figure among over-55s, in contrast, was only 17 per cent.

 

In some countries, people found guilty under sharia law face penalties such as beheading, stoning, the severing of a hand or being lashed.

 

 

Kilde: http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/1540895/Young-British-Muslims-getting-more-radical.html

 

Igjen er ikke dette 60 % som du snakket om. Også ble denne tatt tidelig 2007 under en tid hvor unge muslimer følte et enormt raseri på grunn av Englands støtte i Irak krigen. Dette kan like gjerne være en bølgeutvikling som vil roe seg ned igjen. At så få av den eldre generasjonen ønsket Sharia derimot var overraskende og positivt. England har et mye større integreringsproblem enn Norge, det er helt klart, men uansett hvor riktig denne pollen er svarte 60 % av de unge muslimene at de ikke ønsket Sharia. Dette er også positivt, men fortsatt alt for lavt.

 

 

 

Bla bla bla tullprat. Det ble gjort en undersøkelse om dette i 2006, og vi har derfor en ganske god oversikt over dette.

 

http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00248/TNS_Gallup_-_muslim_248757a.pdf

 

Takk for lenken dette var svært positiv lesning. Blant annet ønsker 93 % av muslimene en større satsing på integrering og 94 % mener at innvandrere må gjøre mer for å bedre forholdet mellom hverandre. 72 % er imot sharialovgivninger og bare 15 % mener Norge er umoralsk. Dessverre mener hele halvparten at vi diskriminerer dem, og jeg skulle ønske vi fikk vite hvordan, men har du noen forslag til hvordan vi kan få muslimene til å føle seg bedre mottatt av oss?

 

Radikal islam har tatt livet av 270 millioner uskyldige mennesker - FØR George w. Bush.

Igjen har du ikke gjort leksen din, men fått en ferdigprodusert mening fra en palestinaskjerf SV'er med hanekam og "boikott israel" klistremerker på jakken sin.

 

Her er eksempel på dine løgnaktige påstander. Dette magiske 270 millioner tallet har du kommet med før, og er bare for latterlig til at jeg gidder å kommentere. Ditt forsøk på å skape et fiendebilde av meg mislykkes igjen. Sist valg stemte jeg Høyre, men i realiteten er jeg partiløs. En av grunnene til at jeg ikke stemmer AP er faktisk på grunn av SV. Palestinaskjerf har jeg aldri gått med.

 

Kan du sende meg en PM med ukens Lottotall?

 

Hvorfor skal jeg det? Med alle dine spekulasjoner, spådommer og synsinger skulle man tro du var storforbruker på tarrot.no

 

Ja, ytringsfriheten min, og din, kom under angrep fra såkalte "moderate muslimer".

 

Hvor moderate de var vet vi ikke, men skapte det motsetningsforhold mellom hverandre? Helt klart! Muhammedbildene var et viktig steg å ta. Enda regjeringen vaklet for presset sto folket samlet og forsvarte ytringsfriheten. Muslimene i Norge demonstrerte fredelig som selvfølgelig er deres rett, og ingen ble drept. Nå kan man ikke gå på et eneste forum uten å se trynet til Muhammed, og dette hadde aldri skjedd hvis ikke muslimene hadde reagert som de gjorde. Forhåpentligvis fikk de en saftig lærepenge av vestlige verdier der ytringsfriheten er mye viktigere enn noens helligbok. Men la oss gå tilbake til ditt scenario der STATEN skal river i stykker koranen, som etter FN's reglemang går sterkt imot religionsfrihet. Vil reaksjonene bli verre enn disse skissene som kom fra private personer? I'll let you be the judge.

 

Det vil jeg også, men som i Afghanistan vil radikale krefter overkjøre de moderate. Jeg har 1400 år med historie som viser dette i praksis som bevis. Tyrkia er det eneste landet som så langt har utmerket seg i demokratisk sammenheng, og det er utelukkende på grunn av Kemalismen. En ideologi som er på sleip grunn nå som islamisten Erdogan sitter med makten.

 

Jeg har også kommet med masse historie du blankt avviser for å ikke være "reelt" nok.

Islam hadde en gull alder fra 750 til 1250 hvor det ble satset stort på agrikultur, kunst, økonomi, lov, litteratur, matematikk industri, vitenskap og teknologi. Selv den tidelige versjonen av den vitenskapelige metoden ble påbygd av arabiske vitenskapsmenn. Som du ser kan de hvis de vil, men dessverre kom den endelige nedgangen etter korstogene og den mongolske invasjonen. De kom seg aldri tilbake til den tolerante delen av Islam, men etterlot seg et vitnesbyrd der Islam faktisk kan forsone seg i en moderat retning.

 

 

Islamistiske organisasjoner er etablert i Norge. Du vet like godt som meg at et terrorangrep i Norge bare er et spørsmål om tid. Forøvrig hender det svært mange terrorangrep utenfor landets grenser. Jeg hadde håpet at folket hadde lært av Halvdan Kohts uttalelser etter krigen.

 

Igjen er dette spådommer fra din side. Det er selvfølgelig ikke umulig at et terrorangrep kan skje i fremtiden, men dette er fra egne celler og har ingenting å gjøre med de andre 99.999% uskyldige muslimene som bor her i landet. Som sagt er de sekulære lovene hevet over helligbøkene. Det er ulovlig for muslimer å amputere, henrette eller skyte ikke-muslimer og kristne får ikke lov til å brenne hekser eller drepe abortleger og homofile. Kjemp heller for å bevare de sekulære lovene fra både kristne og muslimer.

 

Nei, de er hatet fordi de er en gjeng med hjerteløse drittsekker.

Å påstå at denne gruppen følger bibelen mest ordrett overbeviser meg over enhver tvil om at du er hinsides enhver mulighet til å produsere en faktabasert og klok tanke.

 

Oi var det ikke noen som klagde over at jeg brukte følelser i språket mitt? Les mosebøkene du. WBC har ikke sagt et eneste ord som ikke kan forsvares i mosebøkene. Dine ad hominens har gått ut på dato for lengst.

 

Det eneste jeg har fått ut av å debattere med deg er hodepine, så fra nå av vil jeg velge å ignorere dine innlegg. Unntaket er om du klarer å produsere noen gode argumenter som er verdt å bruke tid på å debattere, men jeg har ikke store forventninger.

 

Synd at du vil ignorere meg, men det er vanlig at mennesker som er så fanatisk innlukket i et dogme som du ikke klarer å se ting fra andre vinkler, og må benytte seg av herseteknikker, frekke kommentarer og ad hominems. Det er tydelig du er kun her for å forkynne hat propaganda i stedet for å lære og komme med konstruktive løsninger.

 

Takk og farvel neste gang får du komme forberedt med paracett. Jeg har allerede tatt to.

Endret av Myagos
Lenke til kommentar
Nå vet jeg ikke helt hva det er du frykter så utrolig mye. Hva er du redd for? Hvor er dette naziregimet som skal overta Europa? Hisser islamister seg opp til en storkrig mot Europa, og i så fall hvordan skal dette foregå?

 

Denne dokumentaren sammenfaller godt med mitt syn og min motivasjon for å bruke tid på dette. Med hensyn til spørsmålet ditt ber jeg deg om å følge spesiellt godt med rundt 55min.

 

"http://video.google.com/videoplay?docid=-871902797772997781#"

 

(Klipp og lim adressen uten "". Embedding virket ikke.)

Endret av Huggslangen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...