fantaorange50ore Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 hei, lurer som sagt på om noen veit om en bra translatør jeg kan bruke på datamaskinen, ikke noe google translate, men en veldig bra translatør som oversetter english-norwegian-norwegian-english, men det behøver ikke å være begge språkene. Pris spiller ingen rolle, for jeg vil ha en veldig bra translatør, så da må man bare regne med det! Hvis noen tror jeg vil kjøpe meg en translatør for å jukse på engelsk prøver, tar dere feil. Akkurat nå går jeg ikke på skole, men jeg driver å leser bøker og andre ting, som har med engelsk å gjøre. For å bli bedre til neste skoleår. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 hei, jeg tror du vil ikke finne noe som er tilfredsstillende. jeg har prøvet betalings-oversettelse og " google " og begge går ut på det samme: tullball i grammatika. ( jeg er nederlansk ) men, allikevel lykke til Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 clue har jeg, men det er jo en ordbok, ikke en oversetter. Er dette en annerledes clue, som oversetter setninger? kan godt hende jeg tar feil. Hvis noen veit av bedre elektroniske ordbøker enn clue, så må dere gjerne skrive ned de også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå