Gå til innhold

ny tlf, LG HTC SAMSUNG

hade154

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har mista telefonen min så trenger ny

så jeg lurer på og kjøpe LG optimus X2, den har vel ikke kommet enda. men pleier LG være treige med oppdateringer? hvodan vil den være i forhold til samsung galaxy s2? vil helst ikke gi over 4000kr

kom gjærne med andre forslag til tlf

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til trådstarter:

Mye enklere å hjelpe om du sier noe om hva du ønsker av mobilen eller hva du vil bruke den til.

Jeg tror du burde vente til Iphone 5 kommer ut. Kjøp en billig telefon for bruk i mellom tiden.

Tviler på at Iphone5 vil koste under 4000 kroner når den kommer. Hvorfor vil du anbefale å vente til Iphone5 kommer når du ikke vet hva trådstarter ønsker av mobilen? Er det noe spesifikasjoner som er gjort kjent? Trodde det skulle bli en liten oppdatering i forhold til Iphone4.
Lenke til kommentar

Hmm! Hadde jeg kunne valgt har jeg valgt den nye samsungen som kommer. Men vi aner jo ingen pris som skal være på den.

Ellers da kan du jo gå for Optimus 2X (litt syndt det med lite ram (512)).

Har selv Optimus 2x forhåndbestillt. Liker og ha kraft! Og de nye mobilene som kommer har noe grassalt med kraft i seg. Det blir som en drøm. Forhåbndstester av Optimus 2X sier at programmer lastes grassalt fort, selv om GUI'en ("skrivebordet") er litt småtreg i forrhold.

Husk nå at det iOS gjør når du starter et program er at den viser et bilde av programmet ferding lastet inn, men driver enda på med innlasting (søsteren min har en 3gen touch som jeg bruker en del).

Lenke til kommentar

Til trådstarter:

Mye enklere å hjelpe om du sier noe om hva du ønsker av mobilen eller hva du vil bruke den til.

Jeg tror du burde vente til Iphone 5 kommer ut. Kjøp en billig telefon for bruk i mellom tiden.

Tviler på at Iphone5 vil koste under 4000 kroner når den kommer. Hvorfor vil du anbefale å vente til Iphone5 kommer når du ikke vet hva trådstarter ønsker av mobilen? Er det noe spesifikasjoner som er gjort kjent? Trodde det skulle bli en liten oppdatering i forhold til Iphone4.

Jeg sier det fordi alle de feilene som er blitt oppdaget i Iphone 4 blir rettet i Iphone 5 og den kommer til å være mye raskere enn Iphone 4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...