Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC'n bare skrur seg av!

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en Acer Aspire 5745G. Den bare skrur seg av bare ved at den er litt varm. Har aldri vært sånn at den skrur seg av på den tempraturen før.

Kan det være noe med innstillingene, at den skrur seg av på en bestemt tempratur?

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta tempen med HW-monitor el. Last ned Prime95 eller annen torturtest og se etter hvor varmt det blir før den skrur seg av.

Skal du støvsuge/blåse vekk støv så sørg for at viften ikke spinner ved å blokkere den med en binders, tannpirker etc. Støvsuger du ut fra vifteåpningen uten å blokkere vifta kan det i verste fall medføre at vifta spinner å kraftig at den går heden.

Lenke til kommentar

Du kan sjekke BIOS og se om du kan skru på noe der. Ofte en innstilling på hva "kritisk temperatur" er, men sjeldent dette er grunnen til at

Off topic:

*host* *host* Mac *host* *host*

Kanskje Meohz har lyst til å ha muligheten til å bruke datamaskinen sin til noe annet enn musikk og videoredigering? :innocent: Og må si at jeg har hørt om epleprodukter som har blitt særdeles varme før, så dette er nok ikke en fullgod løsning.

Lenke til kommentar

Du kan sjekke BIOS og se om du kan skru på noe der. Ofte en innstilling på hva "kritisk temperatur" er, men sjeldent dette er grunnen til at

Off topic:

*host* *host* Mac *host* *host*

Kanskje Meohz har lyst til å ha muligheten til å bruke datamaskinen sin til noe annet enn musikk og videoredigering? :innocent: Og må si at jeg har hørt om epleprodukter som har blitt særdeles varme før, så dette er nok ikke en fullgod løsning.

Neida, de er ikke varme de :)

Kan gjøre masse rart jeg, pluss kjøre windows i ett vindu.

Spille spill også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...