spankytank Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Heisann! Jeg har sett på 3 telefoner; Iphone 3GS, LG Optimus x2 og HTC Desire HD. Hvilken av de er best, med tanke på ytelse, skjerm, applikasjoner? Lenke til kommentar
DoNotCoverMyComputerFan Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Har Htc selv nå! Hadde valgt Desire HD pga: drøssevis av applikasjoner på htc er gratis men på iphone koster de penger. forsikringen på htc dekke til og med fukt skader,htc har sterkere i den forstand at den tåler mer, og at touchen er myyye heftigere på htc. iPhone har jo 4'ern og der er det heftig sense. kjøp deg HTC du Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Har Htc selv nå! Hadde valgt Desire HD pga: drøssevis av applikasjoner på htc er gratis men på iphone koster de penger. forsikringen på htc dekke til og med fukt skader,htc har sterkere i den forstand at den tåler mer, og at touchen er myyye heftigere på htc. iPhone har jo 4'ern og der er det heftig sense. kjøp deg HTC du Enig! Du vil ikke angre Lenke til kommentar
maisens Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 når dere sier at det er så mange applikasjoner på htc som er gratis.. da er vel det gjennom android di er gratis så det gjelder alle andre telefoner med android eller er det bare HTC liksom? Lenke til kommentar
Bmx123 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Det gjelder android. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Heisann! Jeg har sett på 3 telefoner; Iphone 3GS, LG Optimus x2 og HTC Desire HD. Hvilken av de er best, med tanke på ytelse, skjerm, applikasjoner? HTC Desire HD er definitivt det beste valget blant disse 3, iPhone er i og for seg en nydelig mobil, men med for mange begrensninger. HTC mobilen er kraftigere og i mine øyne penere, samt liker jeg Android programvaren langt bedre. Uansett hvilke av de 2 mobilene du velger så kommer du til å være fornøyd. Lenke til kommentar
kans Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Selv sett litt på Optimus x2 med tanke på dobbelkjerne Har Desire selv ( ikke HD ) men er kjempe fornyød. Liker HTC Sense bedre en vanelig Android Så for min del hadde det stått mellom Optimusx2 og Desire HD Lenke til kommentar
srbz Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 forsikringen på htc dekke til og med fukt skader Hvilken forsikring er dette? Lenke til kommentar
DoNotCoverMyComputerFan Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 forsikringen på htc dekke til og med fukt skader Hvilken forsikring er dette? veit ikke navnet på den men det er bare å spørre om den med fukt skade Lenke til kommentar
srbz Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Hvem skal jeg spørre om det da? Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 http://www.telenor.no/privat/mobil/mobiltjenester/mobilforsikring.jsp?target=tcm_52_117202#this_service forsikringen på htc dekke til og med fukt skader Hvilken forsikring er dette? http://www.telenor.no/privat/mobil/mobiltjenester/mobilforsikring.jsp?target=tcm_52_117202#this_service Se litt nedpå sia, da finner du den til vanlige tlf (ink. HTC) og den til iPhone (mye dyrere!!!) Lenke til kommentar
srbz Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Joda, men begge forsikringene dekker jo væskeskade, så hvordan kan det at "HTC-forsikringen" dekker væskeskade alene brukes som et argument mot iphone? Prisen på forsikringen må jo isåfall bli argumentet. Endret 21. februar 2011 av srbz Lenke til kommentar
DoNotCoverMyComputerFan Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hvem skal jeg spørre om det da? Er ikke fryktelig skarp du nei... Der du kjøper mobilen!!! Lenke til kommentar
srbz Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Det finnes ikke noen overordnet forsikringsløsning med ulike vilkår for ulike produsenter. Kjøper du forsikring hos Lefdal/Elkjøp/Telenor/whatever, så er det ingen fasit at "forsikringen dekker fuktskade på HTC, men ikke på Apple". Det blir litt som om jeg skulle sagt at "du bør kjøpe iphone, for den kan sende SMS". Vilkårene på forsikringen er jo avhengig av hvor du kjøper forsikring, ikke hvilken telefon du kjøper. Trenger ikke være rakettforsker for å forstå dette. Endret 2. mars 2011 av srbz Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 DHD blant de du listet, gitt dine krav Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 optimus x2 er den kjappeste. 3gs er desidert den tregeste. 3gs er vel snart 3 år gammel? Desire HD kom ifjor høst engang. Optimus'en har vel såvidt kommet ut. Optimusen har jo også HDMI ut. da kan du f.eks spille angry birds på stor tv-en din Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Samsung Galaxy S II! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå