Gå til innhold

Tritton ax720 vs. Turtle Beach PX21


jonastb

Anbefalte innlegg

Jeg har nå tenkt å kjøpe meg et gaming-headset, og har nå kommet fram til to valg:

Tritton ax720 og Turtle Beach PX21, men jeg klarer ikke å bestemme meg. Jeg vet at ax720 har 5.1 virtuell surround, mens PX21 har 2.0 stereo, men de har begge mange fordeler det andre ikke har, og noen bakdeler så det er veldig vanskelig å bestemme seg.

 

Hvis noen har hatt begge disse, og kunnet sagt hem som var best eller har noen bedre forslag til maks 1400,- hadde det vært veldig fint.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hvor finner du ax720 til under 1400 kr?

 

Et kjapt søk viser at Pixmania selger det til ca 1200 kr, har ikke handla der før så vet ikke hva de tar i frakt og slikt men virker som en hyggelig pris.

 

Husker ikke helt hvordan chat funksjonaliteten var på Tritton-settet, men hvis det er plug-n-play så ville jeg nok gått for det, ikke minst pga surroundlyden. Litt usikker på hvilke funksjoner PX21 har som AX720 mangler, men hvis du tenker på "Chat Boost" og sånt noe så ville jeg ikke vektlagt det noe særlig. (Har selv et Turtle Beach X41 med slike funksjoner, kunne nok fint klart meg uten, men surroundlyd er gull)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Hvor finner du ax720 til under 1400 kr?

 

Et kjapt søk viser at Pixmania selger det til ca 1200 kr, har ikke handla der før så vet ikke hva de tar i frakt og slikt men virker som en hyggelig pris.

 

Husker ikke helt hvordan chat funksjonaliteten var på Tritton-settet, men hvis det er plug-n-play så ville jeg nok gått for det, ikke minst pga surroundlyden. Litt usikker på hvilke funksjoner PX21 har som AX720 mangler, men hvis du tenker på "Chat Boost" og sånt noe så ville jeg ikke vektlagt det noe særlig. (Har selv et Turtle Beach X41 med slike funksjoner, kunne nok fint klart meg uten, men surroundlyd er gull)

Er Turtle beach x41 bedre enn tritton ax 720?

Lenke til kommentar

Hvor finner du ax720 til under 1400 kr?

 

Et kjapt søk viser at Pixmania selger det til ca 1200 kr, har ikke handla der før så vet ikke hva de tar i frakt og slikt men virker som en hyggelig pris.

 

Husker ikke helt hvordan chat funksjonaliteten var på Tritton-settet, men hvis det er plug-n-play så ville jeg nok gått for det, ikke minst pga surroundlyden. Litt usikker på hvilke funksjoner PX21 har som AX720 mangler, men hvis du tenker på "Chat Boost" og sånt noe så ville jeg ikke vektlagt det noe særlig. (Har selv et Turtle Beach X41 med slike funksjoner, kunne nok fint klart meg uten, men surroundlyd er gull)

Er Turtle beach x41 bedre enn tritton ax 720?

 

Vet ikke, har ikke prøvd AX720 så kan egentlig ikke si noe om det, men jeg er i hvert fall fornøyd med mine X41, eneste jeg har å si på de er at det er veldig tungvint om man skal skulle ønske å bruke de til PC (med mic). Det krever i så fall litt ekstra utstyr (en kabel, som lenge har vært vanskelig å få fatt i, i Europa, men som jeg nylig fikk tak i på eBay.)

 

Men om dette er noe bedre på AX720 vet jeg ingenting om.

Endret av Benjamin
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Hvor finner du ax720 til under 1400 kr?

 

Et kjapt søk viser at Pixmania selger det til ca 1200 kr, har ikke handla der før så vet ikke hva de tar i frakt og slikt men virker som en hyggelig pris.

 

Husker ikke helt hvordan chat funksjonaliteten var på Tritton-settet, men hvis det er plug-n-play så ville jeg nok gått for det, ikke minst pga surroundlyden. Litt usikker på hvilke funksjoner PX21 har som AX720 mangler, men hvis du tenker på "Chat Boost" og sånt noe så ville jeg ikke vektlagt det noe særlig. (Har selv et Turtle Beach X41 med slike funksjoner, kunne nok fint klart meg uten, men surroundlyd er gull)

Er Turtle beach x41 bedre enn tritton ax 720?

Tror nok Tritton er det beste av de to headsettene. Har ikke prøvd x41 selv, men har lest et par reviews og tror nok tritton er det beste :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...