NgZ Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Minuset er at om steam sitt system oppdager at du kjøper fra amerikansk ip til lavere priser samt spiller med eu ip, så er det banstick fra steam sin side. Er endel som har fått svi på denne. En egen konto der man kjøper spill i gave, og gir dem bot til sin norske konto er jo løningen på det, om de ikke har sperret en gavemuligheten på tvers av landegrenser. Så kan man alltids spille ærlig og uvitende og si man har en desperat jente/gutt med en internet crush på deg som smører deg med spill.. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Men da må du også jevnlig spille på begge kontoer for og ikke være obvius fake Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Neida, vedkommende i USA/UK som er vill og gal etter meg er jo fullstendig uinteressert i alle andre spill enn Minecraft, og har kun opprettet kontoen for å overøse meg med gaver, i hop om at jeg kommer på besøk... Når nigeriasvindlere kan få ilsendt millionbeløp fra fagforeningsledere i Norge, må det da være troverdig nok at jeg kan utnytte en nettcrush i USA/UK. Vurderer forresten å skaffe meg en StrongVPN/Overplay-konto for tiden, men da skal det i tilfelle bli primært for Hulu og liknende tjenester. Litt usikker på om det er verdt det. Endret 16. oktober 2011 av NgZ Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg spiller heller ikke jevnlig på min norske konto. Det gjør den ikke fake. Men spørsmålet er om man kan kjøpe på US/UK konto og gi gift til en norsk konto. Noen som vet? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Prøvde EntroPay, men fikk følgende mail: Whilst carrying out a random security check, we have noticed that your account needs further verification. In line with EntroPay's User Agreement we have temporarily restricted your account. Your account will be fully reactivated once we have received and reviewed the following: - A copy of a valid photo ID (both sides), such as: National ID card, Passport, Driving License, Official government issued Photo ID (Army, Police, Diplomatic), or residency permit - Proof of address, such as: a postal bank statement, a postal credit card statement, a mobile phone bill, an online utility bill or financial statement. Note: any verification document must have been issued in the last 90 days - A copy of both sides of all bank cards registered on your account. For security reasons only the first 6 and last 4 digits should be visible, also please COVER the 3 digit security code (CVV) at the back of the card. (If your funding source is a virtual card please provide us with a screenshot) Please follow the link below to upload the documents (each document should be uploaded as a separate file): https://secure2.entropay.com/processes/....... All documents are kept in a secure environment and are only available to senior security personnel. We apologize for any inconvenience this may cause but we trust that you appreciate the importance of maintaining appropriate security standards for our customer's accounts. Kind Regards, nicola EntroPay Security Team Ble nå noe skeptisk.. Noen som berolige, eller advare? Takker! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Ikke uvanlig at disse US-selskapene finner på slikt. Jeg har brukt Entropay såvidt uten noen problemet ihvertfall. Dvs. helt til jeg glemte brukjernavn og passord etter et halvår, og ikke lenger hadde kredittkortet jeg hasdde opprettet kontoen med fordi det var fornyet. Det første og siste er greit nok, ville bare forklart dem at alt i Norge skjer på nett, dersom du ikke har noe som viser adressen. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Takker for svar! Nå, etter litt frem og tilbake med "proof of address", så har jeg endelig fått validert kortet mitt.. MEEEEN: Jeg klarer ikke å få brukt dette virtuelle kortet med iTunes, får denne "your payment method information doesn't match your bank's records" -feilmeldingen. Ikke klarer jeg å velge "none" i iTunes, heller. Jeg har derimot skrevet min norske adresse hos EntroPay, vil jo ikke helt "jukse" der? Tror dere at det har noe å si? Eller har iTunes sperret EntroPay? Noen som har noen flere forslag? Har holdt på veldig lenge med dette nå.. Takker igjen! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Du prøver å registrere en amerikans adresse hos iTunes for å få tilgang til innhold som ikke er tigjengelig her på berget? Det er litt sånmnm vesentlig informasjon å ta med i tilfelle. Du kan høre om Entropay kan opprette en sekundær amerikansk billing adress på kortet ditt, men jeg aner ikke om de gjør sånt. Haddde jo vært fint om man kunne få registrert adressen man evt. har hos Jetcarrier eller liknende fraktalternativer. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Entropay sluttet å fungere hos hos en del for en god stund siden, ikke langt etter vi skrev om det i denne tråden. Endret 31. juli 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Hvilke alternativer har man? Finnes en side med oversikt over virtuelle UK-kort, men disse er ofte ikke laget for internasjonale kunder. Er det forresten noen som har spurt om å få registrere en U.S. billing adress på entropay-kortet? Man kan som regel ha to adresser knyttet til et kredittkort. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Jeg hadde US billing adress på mitt Entropay kort for at US abbs jeg hadde skulle stemme overens med kortet når jeg brukte dette for godt over 1 år siden ifb. med eks. Netflix. Men de godtok da ikke typiske jetcarrier adresser ol. Jeg sluttet dog å bruke Entropay så fort fler og fler tjenester nektet å benytte dem. Generelt sett er virtuelle kort blitt en del mer kronglete siste årene. Endret 1. august 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Så de nekter Entropay-kort uavhengig av registrert adresse nå? Kjipt.. Har man noen andre U.S.-alternativer som virker da? Trenger jo for den saks skyld ikke å være virtuelt heller... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Det er en stund siden jeg opplevde dette så det går ann å sjekke ut om ting har endret seg Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Hehe, det stemmer, NgZ! Jeg suste rundt i så mange timer på forskjellige forum, og det å prøve å få iTunes til å fungere på en finsk PC jeg satt på, med XP Pro 64b (nesten eneste OS hvor iTunes nektes å installeres på), så jeg glemte at tråden opprinnelig var ment for noe annet! hehe.. Men ja, det er Netflix jeg prøver å få til å fungere.. Jeg har klart å registrere en Netflix-konto ved hjelp av block-us.com, men jeg sliter altså med å få installert Netflix-appen, og å registrere en US-konto på iTunes.. Noen som vet hvor veien kan gå videre, eller om det er umulig å få til Netflix her på berget slik det er nå?! Takk igjen! Edit: Prøver å installere Netflix på en jailbreaket iPad 2.. Endret 2. august 2012 av Bone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå