VillaFan! Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Lurer på om jeg skal Jailbreake iPhone 4 eller ikke. Den er som ny, og liker den veldig godt. Men blir fristet av ting som gratis apps, og snarveier til ulike ting. Men det jeg lurer på er om den blir tregere av det? Jeg orker ikke en særlig mye tregere eller laggete telefon. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Nei, den blir i grunn ikke treger med mindre du "gjør" det. Altså laster inn tunge programmer og ressurskrevende themes. Ta en titt i denne tråden for mer infor etc. Lykke til! Lenke til kommentar
shehbaz Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Nei, den blir i grunn ikke treger med mindre du "gjør" det. Altså laster inn tunge programmer og ressurskrevende themes. Ta en titt i denne tråden for mer infor etc. Lykke til! Man mister garanti når man jailbreaker den men når man gjenoppretter så er garantien tilbake men det lønner seg ikke å jailbreake. Har iphone 4 selv og opplevde at den ble treig etter jailbreaking og fikk 3 prikker i skjermen her gang jeg startet opp telefonen men de ble borte etter fjerning av jailbreaken. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Nei, den blir i grunn ikke treger med mindre du "gjør" det. Altså laster inn tunge programmer og ressurskrevende themes. Ta en titt i denne tråden for mer infor etc. Lykke til! Man mister garanti når man jailbreaker den men når man gjenoppretter så er garantien tilbake men det lønner seg ikke å jailbreake. Har iphone 4 selv og opplevde at den ble treig etter jailbreaking og fikk 3 prikker i skjermen her gang jeg startet opp telefonen men de ble borte etter fjerning av jailbreaken. Hmm, jailbreaket min iPod 3g og merket kun forskjell til det bedre Lenke til kommentar
StucKept Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg har en jailbroken iphone 4, den funker like raskt og fint som før. Jeg anbefaler det på det sterkeste Når det gjelder garanti, så mister du den som "shehbaz" sa, men den kommer tilbake om du gjennopretter. Jailbreaken gjør ikke telefonen treigere, det som gjør den treigere er hvis du installerer masse tunge programmer og tweaks som krever mye. Lenke til kommentar
VillaFan! Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Tusen takk for svar dere! Hørt at Installous gjør den tregere, er dette sant? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Tusen takk for svar dere! Hørt at Installous gjør den tregere, er dette sant? Jeg merket ikke det. Jeg hadde en iPod 3g tho Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Tusen takk for svar dere! Hørt at Installous gjør den tregere, er dette sant? Nei, det er ikke sant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå