andersen91 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg ønsker å laste ned hele sesongen med paradise hotel fra TV6 Play som du kan finne her http://www.tv6play.se/program/paradisehotel Men jeg aner ikke hvilket program jeg kan bruke for å gjøre det? Tror det er snakk om flv. Noen som kan hjelpe? :S Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Det går bra med WM Recorder. Den tar automatisk opp alle reklameinnslagene for seg slik at du får hele episoden reklamefri. Funker bra på nett-TV fra f.eks. NRK, TV3 og TV6, men ikke på TV2, hvor de har DRM-beskyttede filer. Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 enig med Rocambole, har brukt WM Recorder en del, og det er et fantastisk program!! Lenke til kommentar
arthon Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Er det riktig at WM Recorder er et betalprogram? Eventuelt hva er restriksjonene på Free versjonen. Selv bruker jeg gratisprogrammet Orbit Downloader, det "ganager" seg igjennom de fleste restriksjoner, men har en del "skitt" som at den vil installere søker bar fra askmen.com i IE & firefox (programmet fungerer ikke i Opera) og så lønner det seg å ikke aktivere oppdatering søket for andre programmer som det også har. Flere som har forslag til gode downloade programmer? Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Det stemmer at WM Recorder er et betalprogram. Trådstarter spurte ikke spesifikt etter gratisprogrammer, og prisen er bare $49.95, eller under 300 kr, så det burde de fleste ha råd til. Demoversjonen kan ta opp maks 5 minutter i slengen. Lenke til kommentar
andersen91 Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 jeg glemte si jeg lette etter gratisprogrammer ja. Jeg gikk og så på wm recorder men fant ut fort at man ikke kan få det gratis slik som dere sier. Kan jeg bruke orbit downloader til å laste ned disse episodene og annet tro? Som f.eks fra nrk nett tv også? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Meget lurt program! Har lett litt etter noe slikt som fungerer skikkelig. Betaler lett 300 riksdaler for noe som fungerer skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå