Skunkish Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hei. Jeg vil gjerne reformatere min windows vista. Jeg vil altså få gjort om pcen til sånn den var dagen jeg kjøpte den. Jeg veit ikke mye om pcen men kan gi litt informasjon om nødvendig. Forresten så har jeg ikke CD-en som fulgte med kjøp, og det fungerer ikke å trykke F10 når jeg skrur på maskinen. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Ta kontakt med produsenten av maskinen, så hjelper de deg med recovery-cd. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Det du er ute etter er vel Recovery. Formatering er bare å slette alt som er på harddisken. Har du ikke en recovery-partisjon eller CD/DVD så må du formatere og deretter installere manuelt med Vista-CDen. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 er helt enige med " iChristian " ring produsenten da få du tilsendt cd'er. jeg fekk ett haveri på min dell bærbare og fekk tillsend 3 cd'er ( OS, driver cd og alle 3eparts programmer ). lykke til Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Takk for svar, skal kontakte produsent når jeg kommer hjem fra ferie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå