Nemene Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Hei, Jeg har et problem med min LCD skjerm som er ca 2 år+ gammel. Det er en BenQ LCD skjerm av type G2400WD. Det startet for to dager siden med en flekk av ikke gigantiske porposjoner, så jeg tenkte ikke så mye på den. Dagen etter hadde den utvidet seg og jeg begynte bli litt nervøs. Tok derfor et bilde som dere kan se her(er det nederste bilde). Neste dag hadde flekken vokst seg enda større, og du kan se den da på bilde nr 1. Lurer på hvor dette kan komme fra. Har desverre enda et problem, kjøpte skjermen for 2 år siden og har siden den gang byttet email adresse. Jeg har brukt en stund nå på og prøve å finne ut hvor jeg kan ha kjøpt den men finner det ikke Lurer derfor på om evt. garanti vil dekkes av produsent uten kvittering på kjøp? Mvh. Nemene Endret 20. februar 2011 av Nemene Lenke til kommentar
JamesATaber Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Det dekkes sannsynligvis av produsenten. Benq har en veldig bra ordning, du kan registrere denne ved å bruke online skjemaet: http://servicon.no/default.aspx?cat=32 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Det er ikke blitt stukket hull på skjermen ved et uhell eller noe slikt?? Det kan medføre det samme som skjer med skjermen din uten at jeg skal si dette helt sikkert. Lenke til kommentar
Nemene Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Takk for all hjelp. Skal sjekke ut den siden! @Chavlito, nei er ikke kommet noe hull på skjermen. Jeg tenkte kansje det kunne vært fukt el. først men det tror jeg heller ikke årsaken er. Mvh. Nemene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå