Rivers Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Har en ekstern HD som PC-en ikke klarer å finne lenger. Når jeg kobler til USB så får jeg istedenfor den vanlige tilkoblingslyde (du-DUN) hører jeg isteden DU-DU-DU og ingenting mer skjer. Min WD mediaspiller finner denne HD-en uten problemer og Netbooken registrerer den på vanlig og riktig måte. Kun PC som er vrang. Finner den ikke i enhetsbehandling og heller ikke "Min Datamaskin -> høyreklikk -> Behandle" Har 3 eksterne disker. 2 x 1 Gig og en 2 Gig (2 Gigen som er vrang). Alle 3 er iomega select og bruker identisk strøm/USB-kabel. Har en nypartisjonert B-disk hvor en av partisjonene har fått betegnelsen D: som jeg tror den eksterne disken hadde før. Endret den eksterne til K: via netbooken, men PC-en oppfører seg på akkurat samme måte som før. Tror ikke dette skal være nødvendig siden det virker som om eksterne enheter får tildelt en ledig stasjonsbetegnelse når du kobler den til , men jeg prøvde det ihvertfall. Kan jeg ha vært borti en "ikke bruk denne enheten"-innstilling? Endret 19. februar 2011 av Rivers Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 Svar: Javisst din dumme jævla faen... Google "re-enable external drive", klikk på første linken og gjør det som står der. :wallbash: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå