Sicilia Boy Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Tja ikke godt å vite men jeg spør dere... Hvor får jeg billigst bluetooth av typen SE HBH-60... Og er det noen som vet når SE HBH-35 kommer ut på markede? syns den er den beste og designen er i min smak.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 tror klartsvar i hønefoss har den til 950kr, kjøpte HBH 30 til 900 hos elkjøp i går, kjempe fornøyd. Sitter bare med et vanskelig valg, hvilken av mobilene jeg skal beholde Lenke til kommentar
Sicilia Boy Skrevet 13. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2003 Erm... Prisguiden??? har du sniffa sokkan dine siden du sir d... Prøv no du å sjekk prisguiden etter handsfree blutooth... :-? For jeg ser ingen mulighet for å sjekke det der.. kun mobil telefoner.. Lenke til kommentar
germ Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 ehm.... ta en lukt på dine egne sokker og dra til prisguiden på hardware.no. Fritekstsøk. Skriv bare inn mod.betegnelsen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå