Gå til innhold

hvorfor bruker en sterotypisk neger enorme klær?

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

hvorfor bruker en sterotypisk neger enorme klær? det kan også gjelde hvite folk også. men om jeg tenker på noen negere "in the hood" så ser jeg for meg noen som bruker store klær. klær det må være upraktisk å løpe fra politiet med.

dette er ikke rasistisk ment, jeg lurer bare.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurer også på hvorfor ungdommer i Oslo går kledd likedan.

Med buksa langt nedfor rumpeballene, det er ikke en spøk, de har den slik sånn at boxershortsen vises. Hvordan i all verden klarer de å gå sånn, strammer de beltet midt på låret da eller hva???

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

men det ser jo helt føkkt ut!

så de kler seg slik i oslo? that's gansta homie!

edit: that ARE gangstah! må holde samme nivået som dem når det gjelder grammatikk. er ofte negre på film ikke klarer å passe på I am, you are, he/she/it is. I is, we is, he are.

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar

Den som prøver å finne logikken bak ungdommens uniformering skal ha lykke til.

Når jeg var tenåring fikk vi mammaene våre til å sy inn ekstra splitt i slengbuksene, og vi lot håret gro ned på ryggen. Ingen av oss lurte på hvorfor, det var bare sånn det skulle være.

Uniformering er ikke ment å være praktisk, den er ment å skille grupper fra hverandre. Og så er det slik med ungdom at de så gjerne vil finne på noe som foreldrene ikke liker, men ikke kan gjøre noe med. Siden vi som tilhører foreldregenerasjonen også var med på den seksuelle revolusjon (og et par andre som aldri ble noe av) så er de ikke så mye ungdommen kan sjokkere oss med, annet enn å gå med rompa bar...

Geir :)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Greia med store klær var vel for å skjule våpen etc. i fengsel i sin tid, noe som spredde seg som "mote" på utsiden, og siden den gang har det bare blitt sånn. Skal sies det ser bedre ut om noen sagger med en baggy bukse kontra folk som sagger med slimfit (Og ja, de finnes det mange av)

Lenke til kommentar

Den som prøver å finne logikken bak ungdommens uniformering skal ha lykke til.

Når jeg var tenåring fikk vi mammaene våre til å sy inn ekstra splitt i slengbuksene, og vi lot håret gro ned på ryggen. Ingen av oss lurte på hvorfor, det var bare sånn det skulle være.

Uniformering er ikke ment å være praktisk, den er ment å skille grupper fra hverandre. Og så er det slik med ungdom at de så gjerne vil finne på noe som foreldrene ikke liker, men ikke kan gjøre noe med. Siden vi som tilhører foreldregenerasjonen også var med på den seksuelle revolusjon (og et par andre som aldri ble noe av) så er de ikke så mye ungdommen kan sjokkere oss med, annet enn å gå med rompa bar...

Geir :)

post-174151-0-27148400-1298249302_thumb.gif

Sjokkerende nok for foreldregenerasjonen det der.

Faen det der bildesystemet suger da. Klikk på stripen for å lese

Lenke til kommentar

Spinnwild: Har aldri tenkt over hvorfor de går med slike klær, men det virker som en sannsynlig forklaring.

Når jeg var yngre fikk jeg alltid beskjed av min mor å dra opp buksa om den hang litt for langt ned, uten at det var med vilje eller noe. Kanksje denne "gangster" uniformen deres er et slags opprør mot det de følte som den store stygge autoriteten kalt 'mamma'.

Ser jo på Cops, bare man tar i de så mister de buksene og det ser lite kult ut å ha buksa nede på anklene mens du ligger på bakken og har armene i jern bak ryggen.

Så en Politibetjent som skulle kroppsvisitere en "gangster", og han hadde brettet tissetassen langs siden, horisontalt over buksekanten og strammet beltet under.. Kan ikke skjønne at det er noe behagelig, men Politiet kjente litt på den og måtte spørre hva dette var fornoe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...