simmyren Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 hei jeg har akkuratt begynt å trene å er usikker på når jeg skal drikke trenger ett lite program til hvilke tider jeg skal drikke mine treningsdrikker er GANSKE tynn å vill gå opp i vekt har kjøpt inn : carbo fuel,big mass å plasma muscle gainer fra proteinfabrikken.no så noen som har tips om når jeg skal ta inntak av dette? før etter å under trening osv? har også hørt om att man børr drikke dette med vann får å få mest ut av proteinet grunnet at det er konsentrert med protein å at i melken så er det "ekte protein" så at kroppen tar opp proteinet fra melken å ikke tar opp fullt så masse av det konsentrerte proteinet fra protein drikken? stemmer dette? Lenke til kommentar
War Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Det siste stemmer ikke, Når du bør drikke det er relativt, etter trening han det være greit med en shake av protein og karb, men ellers er det opp til deg. Det logiske er jo mellom måltidene du allerede har. Målet er å øke de totale kcal fordelt på hele dagen. Når trener du? Du kan med fordel trekke fra en shake som ville vært drukket før trening og plassert den i timene etter økten om du ikke trener alt for sent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå