Andreasfe Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Vi møttes på FotoVideo der enkelte hadde lagt igjen noen bærumstiere. Ferden gikk over Youngstorget, forbi Arbeidersamfunnets plass, bort til Akerselva. Vi gikk opp til Blå og ned igjen langs elva til Grønland. Her ble det en rast med indisk mat. Her poster vi bilder fra turen. Mine kommer nok litt senere i kveld eller i morgen. Takk for en flott tur. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Kjempe tur, selv om det var periodevis kalt Jeg begynte dagen aaalt for tidlig her. Også ble det noen sånne bilder midt på dagen "100% crop" Vi avsluttet dagen her Endret 19. februar 2011 av Nautica 1 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Ja, takk for kjempefin tur alle sammen! @Nautica: fy pokker for en oppløsning! Og kult fra Punjab Tandori Her er noen av mine fra i dag: Tynn-dof-junkies for µ4/3 Eplekjekk etter storinnkjøp på FV Ilpostino Finner ikke denne i Våre Fugler, noen som kjenner arten? Fotografstim på Blå Joda, han virker fornøyd med nyanskaffelsen! 1 Lenke til kommentar
# offline Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Bare tomsi som ikke har helskjegg 7D og 70-200? hmmm... ser nesten litt smått ut i nevene til nautica. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Man skal tidlig kjøles. Enebolig med strandkant langs Akerselva. Skarru lissom gidde å stjæle sykkern min? Ingen vil innrømme det, men her brennes det nok mye rart. Før i tida produserte man sjokolade med overskuddsdampen. Hvem kaller ikke Akerselva eksotisk? Endret 19. februar 2011 av Andreasfe 2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Her er noen flere. Reine safari i går, dyr overalt Endret 20. februar 2011 av Nautica 1 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Takk for hyggelig tur, selv om den ble litt kort for min del. Ingen isskulpturer? Behagelig å gå inn på FV, få servert kjeks og brus, gå rundt i butikken og ikke finne noe man "må" kjøpe. Men butikken var fin, den. Et par av mine bilder: Resten av mine bilder og de over i større størrelse har jeg her. 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Takk for fin tur - dere har lagt mye fint allerede - så her blir det en del gjentagelser ... Først en test av kaians Nikkor 50mm f/1.2 kaian i aksjon bykatt studerer bylarm programmet nautica i godt humør kaian er blid han også Gutta med utstyret i orden Akamister i aksjon kaian og fuglene 1 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Gutta med utstyret i orden Syns jeg hører toner av en spaghetti-western i bakgrunnen med teksten "this town ain't big enough for both of us" flyvende over. Beklager at jeg ikke dukket opp, men den fredagen jeg skulle ha fri fra alt ble til en fredag der jeg hadde dype samtaler med Hr. Ringnes. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Og så noen bilder uten Akams vakre medlemmer Det er ikke alle som var ute i kulden Vinteridyll Fjærlett makro Vinteridyll med ender Fugler Birds on a wire Strykejern Kaffe Isskulptur Under oppføring 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Beklager at jeg ikke dukket opp, men den fredagen jeg skulle ha fri fra alt ble til en fredag der jeg hadde dype samtaler med Hr. Ringnes. Herr Ringnes kan bli litt slitsom noen ganger - jeg erfarte det samme i går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå