Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slapp logo, i og for seg grei nok men... værste var jo flamingen av han stakkaren som sa sin mening først her.

Hvor gammel er du? Har du noen kjennskap til typografi? Har følelse at jeg snakker med vegen.

Som alle andre her har sagt, greit å lage på 2-3 min i PhotoShop eller hva som helst (hørte jeg mspaint?). At fonten er sans-serif er jo ikke akkurat noen geni-strek. Og alderen til @kd har vel ikke så mye å si? Om noen må være "inn" i typografi/design for å se at logoen er fin så har du vel bommet litt kanskje?

Bare min mening her jeg sitter på jobben med lite å gjøre...

Benjamin

Lenke til kommentar

Nei. Det eneste dere kan si her er om noe er pent eller ikke. Dere gir blaffen i usability'en (gi meg et eksempel der noen nevner den), dere diskuterer ikke typografi. Og hvis dere lager logoer i Photoshop, da er dere "real dudes". :oops:

Alderen til @kd har mye å si siden han kunne ikke nevne forskjellen der...

Har ikke bommet noensteds.

Det er deres valg (skulle bare mangle det) å si om noe er pent eller ikke.

Jeg blir ikke sur. Nei-nei! :lol:

Lenke til kommentar
Hvor gammel er du? Har du noen kjennskap til typografi? Har følelse at jeg snakker med vegen. :lol:

Når du først nevner alder så bør du kanskje ha rettskrivinga i orden, hvis ikke tar jeg deg for å være 14 selv. :)

Hvis ikke du faktisk mente at du snakka med vegen (eller veien på norsk) da? :wink:

Ellers var vel logoen helt grei.

Selv om det tar 4 minutter å lage en lik logo betyr ikke det at det har tatt 4 minutter fra du satt deg ned og skulle designe en logo til den var ferdig...

[space]

Lenke til kommentar

Logoen er grei den, men ikke noe spesjelt nyskapene.

Dere gir blaffen i usability'en (gi meg et eksempel der noen nevner den)

Når jeg ikke vet hvilket firma dette er er det vanskelig å nevne noe om usability'en (usability er å sette rett redskap på rett bruker).

Lenke til kommentar

2[space]:

Jeg nevnte før at jeg er ikke norsk og bor her i 2 år. Kan du lære russisk på 2 år like godt som jeg har lært norsk?

Jeg synes også at logoen er grei. Panasonic-logoen er helt genial også!

Det tok meg 2 timer og ikke 4 minutter å lage den logoen. Det var klineten som valgte denne skriften. Derfor tok det så lang tid.

2kelas:

Det er en design-studio. Står jo på logoen.

2yNx:

Vær litt konkret! Mener du illustrasjoner, bilderedigering eller logoer?

2all:

Kanskje tok jeg feil. Ville bare få noen profesjonelle forslag (f.eks. Pragmatica passer ikke her. Prøv Helios. Eller prøv en annen pantone.). I stedet fikk jeg ikke mer enn "ikke noe spesiell".

Anyway, takk skal dere ha! :wink:

Lenke til kommentar

Likte logoen jeg. Den viste fram firmaet meget godt. Design firmaer skal vel være "stilfulle, men rette linjer" og tar jeg ikke helt feil er vel ikke runde, fancy 80, beg 90 talls logoer (??) så hypp lengre. Logoer skal trykkes på papir og vises på web er fint om ikke ser ut som et falshback fra hippy tiden :p

Anyway. likte den. Den hadde litt stil over seg.

Lenke til kommentar
Likte logoen jeg. Den viste fram firmaet meget godt. Design firmaer skal vel være "stilfulle, men rette linjer" og tar jeg ikke helt feil er vel ikke runde, fancy 80, beg 90 talls logoer (??) så hypp lengre. Logoer skal trykkes på papir og vises på web er fint om ikke ser ut som et falshback fra hippy tiden :p

Anyway. likte den. Den hadde litt stil over seg.

Ja! Er det noen som forstår noe her... :lol::woot:

Lenke til kommentar

No offence, men jeg trodde først at du syntes det var morsomt at klienten var fornøyd og hadde kjøpt logoen... ...fordi den var så dårlig/raskt laget :lol:

Det var det jeg trodde først altså, men etter nærmere ettertanke så synes jeg logoen var helt grei. Ikke alltid ting skal være så fancy! Men jeg stusset litt når du skrev at de drev med webdesign - burde ikke det vært litt mer fancy for å briefe litt da?

btw, jeg er 18, men skjønte ikke en dritt av hva du mente med det font snakket :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...